



Монтиране на МФА в Мк3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Колеги някой монтирал ли е МФА на Passat B5 ? 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 12 мар 2011 0:00
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: Plovdiv
Re: Монтиране на МФА в Мк3
момчета , грешката се оказа в мен - сгрешен пин хахахаха сега всичко е 6 , благодаря ви много 

- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Най - накрая мога и аз да се похваля , че всичко по моето табло работи.
Използвах момента да си направя ресет на компа директно през пина.
Малко ме затрудни намирането на датчика за външна температура , но с идея на колега от форума , купих такъв на Мерцедес Спринтер и работи на 6.
Използвах момента да си направя ресет на компа директно през пина.
Малко ме затрудни намирането на датчика за външна температура , но с идея на колега от форума , купих такъв на Мерцедес Спринтер и работи на 6.
Re: Монтиране на МФА в Мк3
колеги всичко свързах и работи,въпроса ми е че когато дам на контакт и задържа бутона на mfa върна контакта и после пак контакт и паля,чак тогава ми вади разхода на гориво.ако запаля нормално без да върша тази процедура разхода не ми го вади.така ли трябва да бъде или нещо съм объркал или забравил да направя.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Изчакай малко и ще чертите ще се махнат и ще се появи 99.9 и ще почне да намалява.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Монтиране на МФА в Мк3
От това което прочетох (много пъти се обърквах докато ми се изясни)ми стана ясно следното:
Тегли се от буксата на Еку-то пин-27 който е празен (или в зависимост от година или двигател мисля)слага се кабелче което се тегли до бушониерата или по точно се връзва за кабелче от тези 2-те сини букси които са за километража,но са 2 вида (цветни и бели )ако са цветни,ти трябва лилаво-белия,но ако не са ти цветни ..
каквит са моите.
което ще значи
.
Поправете ме ако нещо съм объркал ! четох различни мнения и накрая нищо не ми стана ясно
Тегли се от буксата на Еку-то пин-27 който е празен (или в зависимост от година или двигател мисля)слага се кабелче което се тегли до бушониерата или по точно се връзва за кабелче от тези 2-те сини букси които са за километража,но са 2 вида (цветни и бели )ако са цветни,ти трябва лилаво-белия,но ако не са ти цветни ..

което ще значи

Поправете ме ако нещо съм объркал ! четох различни мнения и накрая нищо не ми стана ясно
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Нееее, на дизела е не е 27, а 9пин
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Успех с проверката
дори и да не работи в цялата тема се пише как да го подкараш!

- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Здравейте колеги. Утре мисля и аз да си сложа МФА, но имам един проблем. Нямам лостчето за превключване на режимите, та се питам дали може да се направи нещо подобно но с бутон и прекъсвач. Гледах една схема:
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red
Това е буксата на превключвателя, но незнам дали са някакви комбинации, или просто трите кабела (Memory, Mode, Reset) замасяват спрямо V/02
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red
Това е буксата на превключвателя, но незнам дали са някакви комбинации, или просто трите кабела (Memory, Mode, Reset) замасяват спрямо V/02
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Със Замасяване превключват
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Монтиране на МФА в Мк3
И да споделя аз какво направих.
Борда го вързах,имах си оригинално пуснат лилаво/бял кабел на 9-ти пин
(благодарности,че ме отвори-racing_team_vidin
).
Сложих и датчик за темп.масло,но показва само чертички!?
Борда започна да показва на 1 разхода,но не мога да преценя дали е моментен защото от 20.0 почна да пада,но бавно,а на 2 ми показва 00.2
.
Започвам да преглеждам темата за отговори,но ако някои има представа,нека малко да се Уп-нат отговорите .
Борда го вързах,имах си оригинално пуснат лилаво/бял кабел на 9-ти пин

).
Сложих и датчик за темп.масло,но показва само чертички!?
Борда започна да показва на 1 разхода,но не мога да преценя дали е моментен защото от 20.0 почна да пада,но бавно,а на 2 ми показва 00.2

Започвам да преглеждам темата за отговори,но ако някои има представа,нека малко да се Уп-нат отговорите .
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
орда започна да показва на 1 разхода,но не мога да преценя дали е моментен защото от 20.0 почна да пада,но бавно,а на 2 ми показва 00.2
Моментния разход се показва САМО В ТЕСТОВ РЕЖИМ НА ТАБЛОТО. В останалите случаи показва среден разход.
ПОЗИЦИЯ 1 - стойностите се нулирав автоматично след няколко часа.(или ръчно с бутона).
ПОЗИЦИЯ 2 - не се нулират. Става ръчно със задържане на бутона на поз.0 или след 15000км
Датчика за маслото отчита от 50 градуса нагоре.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Монтиране на МФА в Мк3
Тези неща ги знам не виждам за 1-ви път борд. (много мразя да ме цитират като малоумник..! нищо лично
)
Изчаках темп. на водата стигна си средата темп.масло --- показва,датчика съм го свалил оригинален от абф/имам и нов!
Пак казвам на позиция 1 нулирано и каран 10км. се нормализира
Позиция 2 показваше 0.06
Тествах с задържане на МФА на контакт- връщаш,контакт и се появиха само 3-те долни,показа ми моментния разход,маслото не го помня и външна темп. нямам още-паказва -40.

Изчаках темп. на водата стигна си средата темп.масло --- показва,датчика съм го свалил оригинален от абф/имам и нов!
Пак казвам на позиция 1 нулирано и каран 10км. се нормализира
Позиция 2 показваше 0.06

Тествах с задържане на МФА на контакт- връщаш,контакт и се появиха само 3-те долни,показа ми моментния разход,маслото не го помня и външна темп. нямам още-паказва -40.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Монтиране на МФА в Мк3
С кой мотор си, колега? Предполагам дизел - съдя по писаното за Пин 9
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта