Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Сметките ясни хе
вапрос на личен избор е всичко нали 
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Симпатичен разход. При какъв маршрут и средна скорост се постига?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Звучи като вечер по Цариградско след 9 или по Околовръсното 
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
joker написа:MK4 написа:Попитах дали харчи 4/100 градско защото 1.8Т харчи 12/100 градско а колегата каза че 1.8Т-то цедяло джоба три пъти повече от TDI-то.
За вървене има бензин+турбо, за икономия има бензин+газов инжекцион, дизела е ни в клин ни в ръкав нито може да се мери по вървене с турбо бензинка нито по разход с газифицирана бензинка.
Това е мойто мнение. Всеки може да си решава на своя глава да му трака под капака и да вмирисва хората по светофарите със сажди
![]()
![]()
Не исках да почвам ама пак да кажа.Газифициран 1.8 ABS градско 12/100=12х1.32=15.84.!
1.9 ТДИ AHF градско-5.6/100=5.6х2.47=13.83.....това са цифри от последното засичане преди 1 ден!Ако някой не обръща внимание на 2 лв....за него си е!Е как да се откажа от ТДИ???!!!
И двата се карат всеки ден,по едни и същи маршрути при едни и същи температурни условия!
За вървене няма какво да сравняваме...
и като влезнеш в бокса с ТДИ-то
майни тези тънки сметки от 2лв. на 100км.
в БГ градско 50км/ч. извънградско 90км/ч. и след някоя година като станем като Биг Брадър какво печелиш с дизела че върви повече

- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Колега NARF обърни внимание от колко оборота тръгва 1.8Т и ТДИ и каква е разликата в разхода(по каталог)ако и двата са по 150кс.за да имаш горе долу еднакво ускорение!
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
titi7707 написа:joker написа:MK4 написа:Попитах дали харчи 4/100 градско защото 1.8Т харчи 12/100 градско а колегата каза че 1.8Т-то цедяло джоба три пъти повече от TDI-то.
За вървене има бензин+турбо, за икономия има бензин+газов инжекцион, дизела е ни в клин ни в ръкав нито може да се мери по вървене с турбо бензинка нито по разход с газифицирана бензинка.
Това е мойто мнение. Всеки може да си решава на своя глава да му трака под капака и да вмирисва хората по светофарите със сажди
![]()
![]()
Не исках да почвам ама пак да кажа.Газифициран 1.8 ABS градско 12/100=12х1.32=15.84.!
1.9 ТДИ AHF градско-5.6/100=5.6х2.47=13.83.....това са цифри от последното засичане преди 1 ден!Ако някой не обръща внимание на 2 лв....за него си е!Е как да се откажа от ТДИ???!!!
И двата се карат всеки ден,по едни и същи маршрути при едни и същи температурни условия!
За вървене няма какво да сравняваме...
и като влезнеш в бокса с ТДИ-то![]()
майни тези тънки сметки от 2лв. на 100км.
в БГ градско 50км/ч. извънградско 90км/ч. и след някоя година като станем като Биг Брадър какво печелиш с дизела че върви повече![]()
![]()
И като влезеш какво?
На 1.8Т турбото му е 30лв...
Автомобили 2000г.... нормално е да им е по скъпа подръжката. Ако се търси евтина подръжка, има пасат Б3, голф2-3 и тн. Все "Удоволствия да караш VW"
Всеки си има предпочитания, дали да е бензин или дизел. Аз бензинова кола няма да карам повече (освен субаро).
Ако те плашат едни ремъци и ролки при дизела то тогава по добре "Удоволствието...
Тва с камерите и несериозно... не става въпрос за състезания и тн.
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
AmW написа:Симпатичен разход. При какъв маршрут и средна скорост се постига?
Какъвто маршрут кажеш колега, средна скорост няма, караш си нормално ...
Звучи като вечер по Цариградско след 9 или по Околовръсното
Ела намери във Варна такива "Цариградско" или "Околовръстното" и карай.
Аз на моя AHF не виждам разлика на какъв терен карам или с каква средна скорост, разхода на всякъде не може да се хване, понеже милилитрите не се смятат
П.П. Не мога да разбера, тези които не вярват от завист ли спорят или просто ей така ...да има ?! Какъв е смисъла аз или жокера да лъжем, печелим нещо ли ... ей това българина е странна риба, не вярва като му се казва, не вярва и да види, не вярва на нищо

- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Нямам нищо против разхода. Супер е 
Просто ми е интересно как се постига. Карал съм афн, харчеше около 8-9л/100км. Във фирмата имаме октавия пд 105кс харчи 7-8л/100км. Личната ми кола харчи 7-8л/100км. Двете служебни кадита харчат около 6-7л/100км (1.6сди и 1.9тди 90кс).
Та от тази гледна точка се опитвам да разбера от къде е разликата в разхода. Дали от различния трафик във Варна и в София или от стила на каране. Или пък от това до колко е запазен един дизелов двигател (което на нашия пазар е мираж
)
Но да не разводняваме темата повече.
Въпрос на преценка е. На кой каквото му се кара.
Просто ми е интересно как се постига. Карал съм афн, харчеше около 8-9л/100км. Във фирмата имаме октавия пд 105кс харчи 7-8л/100км. Личната ми кола харчи 7-8л/100км. Двете служебни кадита харчат около 6-7л/100км (1.6сди и 1.9тди 90кс).
Та от тази гледна точка се опитвам да разбера от къде е разликата в разхода. Дали от различния трафик във Варна и в София или от стила на каране. Или пък от това до колко е запазен един дизелов двигател (което на нашия пазар е мираж
Но да не разводняваме темата повече.
Въпрос на преценка е. На кой каквото му се кара.
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Разходът е променлива величина. Същата кола при друг град, маршрут, шофьор и трафик може да даде много по-различен разход. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
AmW написа:Нямам нищо против разхода. Супер е
Просто ми е интересно как се постига. Карал съм афн, харчеше около 8-9л/100км. Във фирмата имаме октавия пд 105кс харчи 7-8л/100км. Личната ми кола харчи 7-8л/100км. Двете служебни кадита харчат около 6-7л/100км (1.6сди и 1.9тди 90кс).
Та от тази гледна точка се опитвам да разбера от къде е разликата в разхода. Дали от различния трафик във Варна и в София или от стила на каране. Или пък от това до колко е запазен един дизелов двигател (което на нашия пазар е мираж)
Но да не разводняваме темата повече.
Въпрос на преценка е. На кой каквото му се кара.
Стилът на каране,колега има далеч по-голямо отражение на разхода при дизел отколкото при бензина(особено ако бензинът е газифициран!)...убедих се от собствен опит!!!!Просто дизелът може да даде невероятна икономия,ако се научиш как да го караш!А бензинът просто си гори!И основен елемент е разходът на празен ход и на ниски обороти,където дизелът в пъти е по-икономичен!
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
За ниския разход на празен ход няма спор но мен ЛИЧНО не ме топли хич особено зимата ако няма подгревни свещи на антифриза!При загрял двиг.на 90 градуса и минусови околни температури на празен ход със пуснато парно на 2 степен двигатела започва да се охлажда сериозно!
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
kiro rachnata написа:За ниския разход на празен ход няма спор но мен ЛИЧНО не ме топли хич особено зимата ако няма подгревни свещи на антифриза!При загрял двиг.на 90 градуса и минусови околни температури на празен ход със пуснато парно на 2 степен двигатела започва да се охлажда сериозно!
Някой с развален термостат те е излъгал
Под 80 градуса не пада никога, което даже не се отразява по таблото. Иначе да, тези ТДИ-та загряват бавно при старт 
-
^^MuTaKa^^
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 10 сеп 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Имам А4-ка с 1.8Т мотор от над 3 години, за които съм му навъртял над 150 000км, при това на газ. Никога не бих сменил този двигател за 1.9 ТДИ пък какъвто ще да е! Бих карал 3.0ТДИ или 4.2ТДИ
, но не и 1.9ТДИ. Не защото не е здрав, напротив и 1.8Т и 1.9ТДИ са се доказали като изключително здрави двигатели, ами защото дизела никога не ме е привличал. Просто няма по-голям кеф от бензин с турбо! Който има или е карал такава кола знае за какво говоря. Карал съм достатъчно много и 1.9ТДИ ПД 131к.с. и като направим сметката ми излиза по-евтино да си карам моята кола, отколкото дизела. Разхода е много относителен при 1.8Т. Този мотор както може да гори нормално (8/100 извънградско и 11-12градско), така може и да гори като ламя(15/100 извънградско и
+/градско). Всичко зависи от задкурмилното устройство и от стила на каране. В комбинация с един ГИ си става перфектен като разход в пари на 100км. Дори да не е по-евтино от 1.9ТДИ 110к.с. за 1-2 лв на 100км бензина с турбо е много по-приятен за каране от дизела. Това е от мен по темата. Надявам се да съм бил полезен. 
+/градско). Всичко зависи от задкурмилното устройство и от стила на каране. В комбинация с един ГИ си става перфектен като разход в пари на 100км. Дори да не е по-евтино от 1.9ТДИ 110к.с. за 1-2 лв на 100км бензина с турбо е много по-приятен за каране от дизела. Това е от мен по темата. Надявам се да съм бил полезен. 
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Никога, никога ама никога няма да сложа газ на 1,8Т. По-скоро ще ходя пеш и ще си я карам на бензин колкото мога да си позволя... газта е за коли към които нямаш каквито и да е претенции... 1,6 1,8 моно и такива коли с които трябва само да стигнеш. Все пак за много хора подобно на мен е важно колата да е в оригинално състояние - ако ти пука за нея и си я харесваш. Ако за теб е предмет за работа - слагай си газ, за мен това си е гавра. И понеже не искам да ходя пеш, а искам да карам турбинирана, еластична кола, карам ТДИ 
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Аз имам няколко приятели с 1.8Т с газови инжекциони и драми няма, колите си въртят километри яко, едната е с чип, а едната е и повечки позасилена от чип.
И аз бих сложил на мойта газ, ако нямах планове за по-сериозна мощност..
Цяла Италия и Холандия кара на газ доста по-модерни двигатели от 1.8Т (FSI-та например) така че не виждам къде е драмата...
И аз бих сложил на мойта газ, ако нямах планове за по-сериозна мощност..
Цяла Италия и Холандия кара на газ доста по-модерни двигатели от 1.8Т (FSI-та например) така че не виждам къде е драмата...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта