Оглеждал ли си добре захранващата шина на свещите,защото 4-та е най-близо до захр.кабел и евентуално при лош контакт към останалите-тя поема най-голям ток.Свещите са 11-волтови,предполага се че при подгрев се "срива" малко напрежението,в този смисъл..абе защо не премериш бордното напрежение при работещ мотор.Ако нещо регулатора се е шашнал и държи над 14,2+ волта...що пък да не...
Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Колега,виждам че проблема стои от миналата зима.Писал съм в темата-това предположение за водата в цилиндъра.Като отваряхте главата имаше ли пробив някъде?Или само профилактика.
Оглеждал ли си добре захранващата шина на свещите,защото 4-та е най-близо до захр.кабел и евентуално при лош контакт към останалите-тя поема най-голям ток.Свещите са 11-волтови,предполага се че при подгрев се "срива" малко напрежението,в този смисъл..абе защо не премериш бордното напрежение при работещ мотор.Ако нещо регулатора се е шашнал и държи над 14,2+ волта...що пък да не...
Мерил съм тока(общо на 4-те),първоначално "удря" към близо 80,после пада на около 35А.Свещите са "френски" bosh-комплект.
Оглеждал ли си добре захранващата шина на свещите,защото 4-та е най-близо до захр.кабел и евентуално при лош контакт към останалите-тя поема най-голям ток.Свещите са 11-волтови,предполага се че при подгрев се "срива" малко напрежението,в този смисъл..абе защо не премериш бордното напрежение при работещ мотор.Ако нещо регулатора се е шашнал и държи над 14,2+ волта...що пък да не...
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Направо си удължи захранващия кабел до която и да е друга удобна свещ и ако започне да ти гори тя, а не на 4-ти търси проблема в захранването , не в цилиндъра.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
BORCO написа:Направо си удължи захранващия кабел до която и да е друга удобна свещ и ако започне да ти гори тя, а не на 4-ти търси проблема в захранването , не в цилиндъра.

-
StrEagle
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
milmar - Защо това е проблем?
А колегата пробва ли да сложи някоя свещ от другите 3 цилиндъра на 4-ти?
А колегата пробва ли да сложи някоя свещ от другите 3 цилиндъра на 4-ти?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
StrEagle написа:milmar - Защо това е проблем?
...
Ами четете форуми , та и пишете в тях
? Няма ли волтметри ? Пък и на тези мотори свещите са свързани много здраво (електрически) към обща шина , с едни гайки , шайби ... . Където и да сложиш кабела , ако шината си е на мястото разлика няма да има , поне не и такава , която да коментираме .-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Ама вие четете..като моя началник..само първата дума!!!И после -свободни съчинения,нали написах-да си провери стегнатост към шината!А тя е сериозна,но съм виждал спукана около отворите(вероятно се случва при затягане),какви кабели,какви чудесии..и е една от най-лесните проверки!!!!
-
tarikat89
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
всичко е стегнато хубаво..
а относно пробив в главата нямаше..като цяло си беше профилактика..
ще пробвам да замервам да видим какво ще стане,че сега в студовете е не ми харесва така..
а относно пробив в главата нямаше..като цяло си беше профилактика..
ще пробвам да замервам да видим какво ще стане,че сега в студовете е не ми харесва така..
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Е,случая е специфичен явно,замери бордното напрежение при стартиране и при работеща кола(вече писах..).А за контактуване в шината-при тези токове,дори "паразитно" съпротивление от порядък 0,1 Ом(една десета от Ом-а),дава сериозни отклонения-например при 30А спадът е 3волта!От друга страна,такива стойности трудно се хващат с нормални прибори-затова "търкане до блясък и стягане".
Нееднаквост на свещите...знам ли...,някога като реших да ги проверявам(нещо леко претрисаше при палене)-също се оказа прекъснала 4-та,без външно увреждане.От 2 години съм с нов комплект,няма проблем до сега.Същите свещи съм давал на колега от В.Т.,той имаше някакъв много "тежък" старт в студа(Поло АЕФ),постоянно сменяше свещи...твърди,че всичко се е оправило тогава.15,16 лв са свещите на "боХ"
,френска сглобка-така пише на кутийките.Знам,че е труден достъпа до 1-ва,2-ра, но с традиционни ключове се свалят,при правилен подход
и с помощта на "неволята"!
Нееднаквост на свещите...знам ли...,някога като реших да ги проверявам(нещо леко претрисаше при палене)-също се оказа прекъснала 4-та,без външно увреждане.От 2 години съм с нов комплект,няма проблем до сега.Същите свещи съм давал на колега от В.Т.,той имаше някакъв много "тежък" старт в студа(Поло АЕФ),постоянно сменяше свещи...твърди,че всичко се е оправило тогава.15,16 лв са свещите на "боХ"
и с помощта на "неволята"!-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
emo-gar написа:Е,случая е специфичен явно,замери бордното напрежение при стартиране и при работеща кола(вече писах..).А за контактуване в шината-при тези токове,дори "паразитно" съпротивление от порядък 0,1 Ом(една десета от Ом-а),дава сериозни отклонения-например при 30А спадът е 3волта!От друга страна,такива стойности трудно се хващат с нормални прибори-затова "търкане до блясък и стягане".
Нееднаквост на свещите...знам ли...,някога като реших да ги проверявам(нещо леко претрисаше при палене)-също се оказа прекъснала 4-та,без външно увреждане.От 2 години съм с нов комплект,няма проблем до сега.Същите свещи съм давал на колега от В.Т.,той имаше някакъв много "тежък" старт в студа(Поло АЕФ),постоянно сменяше свещи...твърди,че всичко се е оправило тогава.15,16 лв са свещите на "боХ",френска сглобка-така пише на кутийките.Знам,че е труден достъпа до 1-ва,2-ра, но с традиционни ключове се свалят,при правилен подход
и с помощта на "неволята"!
Да,,така беше ,преди колегата Емо да ми донесе свещите ,за които говори ,всяка седмица все сменях някоя,но вече втора зима там не съм пипал и си пали нормално от раз.Да става въпрос за Бош-франсе.
-
tarikat89
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
emo-gar написа:Е,случая е специфичен явно,замери бордното напрежение при стартиране и при работеща кола(вече писах..).А за контактуване в шината-при тези токове,дори "паразитно" съпротивление от порядък 0,1 Ом(една десета от Ом-а),дава сериозни отклонения-например при 30А спадът е 3волта!От друга страна,такива стойности трудно се хващат с нормални прибори-затова "търкане до блясък и стягане".
Нееднаквост на свещите...знам ли...,някога като реших да ги проверявам(нещо леко претрисаше при палене)-също се оказа прекъснала 4-та,без външно увреждане.От 2 години съм с нов комплект,няма проблем до сега.Същите свещи съм давал на колега от В.Т.,той имаше някакъв много "тежък" старт в студа(Поло АЕФ),постоянно сменяше свещи...твърди,че всичко се е оправило тогава.15,16 лв са свещите на "боХ",френска сглобка-така пише на кутийките.Знам,че е труден достъпа до 1-ва,2-ра, но с традиционни ключове се свалят,при правилен подход
и с помощта на "неволята"!
може ли да ми обясниш малко по подробно за замерването как става с шината м/у свещите или като се махне,че не съм мн запознат с тоците,а вчера обяснявах на един ел.техник за проблема и ти ми вика "купи си хубави маркови свещи" и аз се обърнах и си тръгнах..
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
tarikat89 написа:....
може ли да ми обясниш малко по подробно за замерването как става с шината м/у свещите или като се махне,че не съм мн запознат с тоците,а вчера обяснявах на един ел.техник за проблема и ти ми вика "купи си хубави маркови свещи" и аз се обърнах и си тръгнах..
Замерването на практика е невъзможно
Това за хубавите свещи също е вярно , може да си купувал ментаци за "еднократна" употреба .
-
tarikat89
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
шината е от 1 част цяла и маи ми изглежда медна не съм много сигурен в това.. а относно свещите NGK,Champion,Beru,Iskra това са 4те вида от които съм пробвал като Champion-ките изгори тамън 4бр от тях..не мисля,че е до менте свещи..одеве се мотах из витруалното пространство пак и гледах свещи подгревни и на всичките им дава различен ампераж,но като начало ще сваля шината да пробвам с почистване,а след това ще пробвам и варианта с преместването на захранващия кабел от 4ти на 3ти цилиндър и ако изгори на др цилиндър значи е то тоците,но ако не ..вече не знам какво ще се прави 
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
tarikat89 написа:...а след това ще пробвам и варианта с преместването на захранващия кабел от 4ти на 3ти цилиндър и ако изгори на др цилиндър значи е то тоците....
А аз ще пробвам да не пиша повече в тази тема
. Пробвай ако искаш да смениш посоката на кабела , защото според едни специалисти (не са таксиджии уж , но знае ли човек , мога и сайта да посоча) е много важно да се спази посоката на кабела . Представи си някой бай Ханс да не е бил запознат с новите закони на електротехниката -
tarikat89
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
milmar написа:tarikat89 написа:...а след това ще пробвам и варианта с преместването на захранващия кабел от 4ти на 3ти цилиндър и ако изгори на др цилиндър значи е то тоците....
А аз ще пробвам да не пиша повече в тази тема. Пробвай ако искаш да смениш посоката на кабела , защото според едни специалисти (не са таксиджии уж , но знае ли човек , мога и сайта да посоча) е много важно да се спази посоката на кабела . Представи си някой бай Ханс да не е бил запознат с новите закони на електротехниката
.
Просто не знам какво да пробвам вече и мисля всякакви варианти само и само да се разбере каква е причината..
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Гори ми подгревната свещ на 4ти цилиндър??
Да не би на старите съпротивлението да им е много по-голямо от новата и да й идва тока в повече, което ми се струва безумно но...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта