Е,случая е специфичен явно,замери бордното напрежение при стартиране и при работеща кола(вече писах..).А за контактуване в шината-при тези токове,дори "паразитно" съпротивление от порядък 0,1 Ом(една десета от Ом-а),дава сериозни отклонения-например при 30А спадът е 3волта!От друга страна,такива стойности трудно се хващат с нормални прибори-затова "търкане до блясък и стягане".
Нееднаквост на свещите...знам ли...,някога като реших да ги проверявам(нещо леко претрисаше при палене)-също се оказа прекъснала 4-та,без външно увреждане.От 2 години съм с нов комплект,няма проблем до сега.Същите свещи съм давал на колега от В.Т.,той имаше някакъв много "тежък" старт в студа(Поло АЕФ),постоянно сменяше свещи...твърди,че всичко се е оправило тогава.15,16 лв са свещите на "боХ"

,френска сглобка-така пише на кутийките.Знам,че е труден достъпа до 1-ва,2-ра, но с традиционни ключове се свалят,при правилен подход

и с помощта на "неволята"!