голф 4 тди топло палене.проблема е решен
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Незнам колега. Ама трябва да ти е лицензирана програмата и тогажа можеш да го видиш иначе маи не става, иначе май е заключено това меню
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
Момчета и при мен стартера беше причината. Въртеше но не толкова бързо както трябва и много трудно палеше топла. Днес отидох купих си само четките, запоих си ги смазах зъбните колела, а смених и шалтера, че единия полюс беше хлабав(вилката превърташе) и сега колата пали като все едно е от магазин чисто нова
Не се лъжете да прекодирате на автоматик колата си, че на мен ми скъса всички тампони по предницата, както и на двигатела! Защото след прекодирането трупаше грешка от датчика на автоматичните скорости, че при ръчните го няма и придърпваше на 1400-1500об. при 2, 3 и 4 скорост.
Ето клипчета преди и след ремонта
преди ремонта на стартера
след ремонта на стартера

Ето клипчета преди и след ремонта
преди ремонта на стартера
след ремонта на стартера
- tishinio
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
колега какви пари ти излезнаха четките ? 

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
В този случай сумата в труда е повече отколкото четките!
- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7856
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
bora_06 написа:след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....
Може, това е единия вариант... проблема е в помпата, не се лъжете... и аз съм с нов стартер и грамаден акумулатор и при мен пали лесно топла, но номера е че трябва да пали от четвърт... дали ще прави 2 оборота или 5-6... проблема си е го има. От няколко дни съм с ново ГНП на реални 60 000км, но пък сега нямам оригиналния софтуер за да видя какво се случва

- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
и как пали с новата помпа би ли споделил.че мен много ме изнервя това палене като има хора около мен ме е страх да загася колата да не се подиграват
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7856
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
bora_06 написа:и как пали с новата помпа би ли споделил.че мен много ме изнервя това палене като има хора около мен ме е страх да загася колата да не се подиграват
Нямам представа, аз съм с променян софтуер и на старата и на новата си палеше от четвърт. Скоро ще се опитам да си набавя оригиналния софт и ще кажа

- delian1978
- Мнения: 654
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
- Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Шумен/Габрово
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
bora_06 написа:след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....
Има решение на твоя въпрос.Слага се едно съпротивление последователно на датчика за температура през едно реле,за да работи само докато колата пали.Така компа отчита ,че колата е студена и пуска нафта,а после като спреш да въртиш си влиза в нормален режим.Просто и ефективно и инвестицията е 5 лева и 1 час игра с кабелите и поялника.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
На мен някакви пишман майстори ми направиха колата по подобен начин,защото я иставих и точно след 1 час ми се обадиха,че е готова..Така..Това залъгване хич не ми допадна..Когато давах на контакт лампата за греенето на свещите не угасяше,един ден отидох при Тони-келеша от варна и човека ми го махна тва реле ли е,там някъв боклук от който само можеби щях да имам проблеми за напред...За тази смешна услуга,защото аз незнаех,че тия олигофрени ще ми залъгват колата по някъв български начин им дадох 50лв,да споят там някви жички...Накрая си оправих стартера-колата се оправи значително,после си купих чисто нов акумулатор-(защото много хора си мислят че като имат голям акумулатор на 3,4,5 години и той работи като нов),след покупката на акумулатор колата взе да пали отт ряз...Един майстор искаше и той да ми сменя една част на помпата-и се ипитваше да ме измами,да му дам 300лв,за да смени топлата или студената част на помпата,не разбирам много,ама не се съгласих...Че първо си оправете стартерите,после си купете по един нов акумулатор и накрая сменяйте елементи по помпата...Такива измислени релета не ги одобрявам,искам колата да е направена без софтуерни или реле намеси....Пак повтярям,не разбирам толкова,ама поне като правиш нещо,поне го прави както трябва,без цигании... 

-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
и при мен след ремонт на стартера(подмяна на четки),колата пали от ряз...Преди доста въртеше преди да запали
- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
сега мерих акумулатора с уреда на колко волта пада при въртене на стартера.като го закачих показваше 12 волта но като завъртях да паля падна на 8,9 волта и запали.според вас колеги нормално ли е или стартера не е добре,да подчертая че и с нов акумулатор пак пали трудно топла.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
tishinio написа:колега какви пари ти излезнаха четките ?
7лв. защото не ми се купуваше целия четкодържател - който е 80лв.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
момчета оправете си стартера и няма да имате проблеми. По горе съм писъл че с чисто нов ВАРТА 74Аh и 680 или 720 стартов ток (не помня точно) палеше на клиповете дето съм пуснал. След ремонта пак на клипа се вижда как пали топла. ТДИ-то по принцип топло пали с един два оборота въртене, а студено от рас!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен
+ 1 за стартера, моя си върти добре ама и той доста ток дърпа. Не трябва да пада при въртене под 10 волта. Най-лошото, е че се прецаква акумулотора като се напъва така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта