голф 4 тди топло палене.проблема е решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот vankata__098 » Съб 30 апр 2011 0:18


Незнам колега. Ама трябва да ти е лицензирана програмата и тогажа можеш да го видиш иначе маи не става, иначе май е заключено това меню




Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот vankata__098 » Пон 02 май 2011 17:01


Момчета и при мен стартера беше причината. Въртеше но не толкова бързо както трябва и много трудно палеше топла. Днес отидох купих си само четките, запоих си ги смазах зъбните колела, а смених и шалтера, че единия полюс беше хлабав(вилката превърташе) и сега колата пали като все едно е от магазин чисто нова :banana Не се лъжете да прекодирате на автоматик колата си, че на мен ми скъса всички тампони по предницата, както и на двигатела! Защото след прекодирането трупаше грешка от датчика на автоматичните скорости, че при ръчните го няма и придърпваше на 1400-1500об. при 2, 3 и 4 скорост.
Ето клипчета преди и след ремонта

преди ремонта на стартера



след ремонта на стартера





Потребителски аватар
tishinio
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tishinio » Пон 09 май 2011 23:36


колега какви пари ти излезнаха четките ? :beer


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот Adnan » Вто 10 май 2011 9:43


В този случай сумата в труда е повече отколкото четките!


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот bora_06 » Вто 22 ное 2011 21:06


след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот hooligan_sk » Вто 22 ное 2011 21:22


bora_06 написа:след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....


Може, това е единия вариант... проблема е в помпата, не се лъжете... и аз съм с нов стартер и грамаден акумулатор и при мен пали лесно топла, но номера е че трябва да пали от четвърт... дали ще прави 2 оборота или 5-6... проблема си е го има. От няколко дни съм с ново ГНП на реални 60 000км, но пък сега нямам оригиналния софтуер за да видя какво се случва mhihi


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот bora_06 » Вто 22 ное 2011 21:41


и как пали с новата помпа би ли споделил.че мен много ме изнервя това палене като има хора около мен ме е страх да загася колата да не се подиграват


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7856
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 ное 2011 9:46


bora_06 написа:и как пали с новата помпа би ли споделил.че мен много ме изнервя това палене като има хора около мен ме е страх да загася колата да не се подиграват


Нямам представа, аз съм с променян софтуер и на старата и на новата си палеше от четвърт. Скоро ще се опитам да си набавя оригиналния софт и ще кажа :да:


Потребителски аватар
delian1978
Мнения: 654
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Шумен/Габрово

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот delian1978 » Чет 24 ное 2011 10:23


bora_06 написа:след профилактика на стартера палеше страхотно голфа но от скоро пак започна да пали трудно като загрее.колеги нали като загрее на 90 градуса помпата пуска по малко нафта,не може ли нещо да се върже и да лъже че двигателя е студен и да пали като сутришно палене....

Има решение на твоя въпрос.Слага се едно съпротивление последователно на датчика за температура през едно реле,за да работи само докато колата пали.Така компа отчита ,че колата е студена и пуска нафта,а после като спреш да въртиш си влиза в нормален режим.Просто и ефективно и инвестицията е 5 лева и 1 час игра с кабелите и поялника.


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот tdi_20yare » Чет 24 ное 2011 12:50


На мен някакви пишман майстори ми направиха колата по подобен начин,защото я иставих и точно след 1 час ми се обадиха,че е готова..Така..Това залъгване хич не ми допадна..Когато давах на контакт лампата за греенето на свещите не угасяше,един ден отидох при Тони-келеша от варна и човека ми го махна тва реле ли е,там някъв боклук от който само можеби щях да имам проблеми за напред...За тази смешна услуга,защото аз незнаех,че тия олигофрени ще ми залъгват колата по някъв български начин им дадох 50лв,да споят там някви жички...Накрая си оправих стартера-колата се оправи значително,после си купих чисто нов акумулатор-(защото много хора си мислят че като имат голям акумулатор на 3,4,5 години и той работи като нов),след покупката на акумулатор колата взе да пали отт ряз...Един майстор искаше и той да ми сменя една част на помпата-и се ипитваше да ме измами,да му дам 300лв,за да смени топлата или студената част на помпата,не разбирам много,ама не се съгласих...Че първо си оправете стартерите,после си купете по един нов акумулатор и накрая сменяйте елементи по помпата...Такива измислени релета не ги одобрявам,искам колата да е направена без софтуерни или реле намеси....Пак повтярям,не разбирам толкова,ама поне като правиш нещо,поне го прави както трябва,без цигании... :beer


VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот VALENTINO87 » Чет 24 ное 2011 12:52


и при мен след ремонт на стартера(подмяна на четки),колата пали от ряз...Преди доста въртеше преди да запали


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот bora_06 » Съб 26 ное 2011 10:31


сега мерих акумулатора с уреда на колко волта пада при въртене на стартера.като го закачих показваше 12 волта но като завъртях да паля падна на 8,9 волта и запали.според вас колеги нормално ли е или стартера не е добре,да подчертая че и с нов акумулатор пак пали трудно топла.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот vankata__098 » Съб 26 ное 2011 22:09


tishinio написа:колега какви пари ти излезнаха четките ? :beer

7лв. защото не ми се купуваше целия четкодържател - който е 80лв.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот vankata__098 » Съб 26 ное 2011 22:19


момчета оправете си стартера и няма да имате проблеми. По горе съм писъл че с чисто нов ВАРТА 74Аh и 680 или 720 стартов ток (не помня точно) палеше на клиповете дето съм пуснал. След ремонта пак на клипа се вижда как пали топла. ТДИ-то по принцип топло пали с един два оборота въртене, а студено от рас!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: топло палене на голф 4 тди.проблема е решен

Мнениеот Zinoto » Пон 28 ное 2011 0:23


+ 1 за стартера, моя си върти добре ама и той доста ток дърпа. Не трябва да пада при въртене под 10 волта. Най-лошото, е че се прецаква акумулотора като се напъва така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта