Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Сря 07 дек 2011 16:19


Здравейте колеги, вече 2 години имам проблеми с системата за ранно предупреждение. Светва лампата на маслото и зумера пищи. Смених двата датчика няма промяна, направи ми впечетление че когото тръгвам по екстремно при студен двигател тогава се включва зумера и в продължение на 3-4 дни ако карам плавно зумера се включва много рядко и после се оправя до следващото настъпване при студен двигател. Замерих налягането при загрял мотор при 900-1000 оборота е около 1 бар на 2000 оборота е 2.5 бара и така до 5000 оборота :?
Сега дилемата ми е дали да правя ли основен ремонт на печката тоест да сменям ли основни и биелни лагери та даже и мисля сегменти или проблема е маслена помпа :?: Интересното е че преди верме като ми правиха шайбата на коляновиа вал отваряха мотора и майсторта каза че лагерите на вала са в отлично състояние.
И да попитам какви са цените на лагерите за 1.9 ААЗ а маслена помпа ще се взема от морга.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 дек 2011 18:29


Здрасти колега !По памет на около 2000-2100 на топъл мотор налягането трябва да е поне 2 бара !Ти пишеш 2.5 бара....според мен е окей,това което ме притесни е другото -при студен мотор зумера ти се включва..не е на добре брат :banghead: две неща са най-вероятни по мое мнение: да не може масл.помпа да "гребе" маслото поради някаква причина от картера (запушена мрежа ,спукана тръба преди маслената помпа ) или да качва цялото масло в главата (което почти не го вярвам,ама знае ли чУвек mhihi ) и картера се "опразва" и почва да лапа въздух помпата и тогаз работата отива на :bishop Не отлагай мн мн тая работа! А за лагерите..ами те са към 60-65 лв основни и 40-45 лв биелни (мисля на Мале)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот joker » Сря 07 дек 2011 18:41


Колата ти е напълно в нормите....!Виж си дали не е запушена цедката на маслената помпа,филтъра,маслото дали отговаря на спецификациите и т.н.
И кой дявол те кара да напъваш студен дизел...то е все едно бъркаш с пръсти в задника на кокошка за да извадиш яйце насила .Току виж вместо яйце си изкарал шепа курешки! :mrgreen:


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот vladko1001 » Сря 07 дек 2011 18:58


преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса" :Mr Green Fun коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно mhihi


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот gancho » Сря 07 дек 2011 19:07


vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса" :Mr Green Fun коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно mhihi

Аз пък 2 пъти пуках маслен филтър на ладов мотор с форсаж на студено(-5-10гр.). :banana :applause:
Филтъра не може да осигури пропускливост на гъстото студено масло и цъфва mhihi


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот feikot » Сря 07 дек 2011 19:20


На един приятел на пежото го правеше това,няколко пъти като се форсира на студен двигател и светваше лампата,че е прегрял,ама нищо му няма до сега (307ца) Маслото ти е правилната спецификация...да не е по-рядко или по-гъсто ?


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Сря 07 дек 2011 19:31


Не ме разбрахте точно като казвам "екстремно" то никога не тръгвам преди колата да е дигнала 40 градуна сменям скоростите около 2000 оборота докато си дигне градусите, то не му трябва много на равен път с плавно ускорение е към 6-7 минути загряването. Там е проблема че почне ли да пищи няма спиране докато не загася мотора :(
п.п. от 4 години карам с кастрол дизел 10-40 внос от Австрия последните 2 години си го купувам лично


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 дек 2011 19:58


Казваш ,че си сменил датчиците...маслото хубаво. Да не би нещо с жиците да не е в ред? Ако кабела към датчика дето е на конзолата на филтъра е прекъснат или няма добър контакт...да знаеш може да прави тия магарии.Може да е и от оня куплунг(големия) дето е на главата-там да няма връзка нещо..последно да е от блока за управление(не знам дали така се нарича)дето е вътре на таблото с предпазителите(то как бъде не се разваля ама..) :screwy


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Сря 07 дек 2011 22:37


Говориш за интегралата в таблото.Блок за управление при тоя мотор няма при предпазителите.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот passat_rs » Сря 07 дек 2011 22:41


За това ли иде реч
Прикачени файлове
DSC00935.JPG


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот emo-gar » Сря 07 дек 2011 23:11


Свали картерния капак,може и да се види нещо,пък ще прежалиш една гарнитурка.Може и масления филтър да е нещо...по непропусклив,помисли дали не се е появил проблема при смяна.Не би трябвало при 2.5 бара и верни данни на оборотомера да се случи,при това с изправни датчици.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Сря 07 дек 2011 23:16


Не.Това е прословутия 10 волтов стабилизатор на напрежение.По принцип от него се шашкат уредите на горивото и температурата.Обаче тая интеграла за която споменах доколто знам не се сменя.Тоест се сменя таблото.Вземи и отвори картера за всеки случай или намери табло за проба.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот lion_heart002 » Сря 07 дек 2011 23:31


vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса" :Mr Green Fun коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно mhihi

Не ти вярвам,форд при -20 и то дизел няма как да запали просто!Форд и циганин зимно време не работят! mhihi mhihi mhihi

Май работата отива на лоша връзка,хлабава или окислена клема или букса някъде...


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот ivo1_r » Чет 08 дек 2011 19:50


lion_heart002 написа:
vladko1001 написа:преди години бях свидетел на това,как един аджамия при -18-19 гр. целз. стартира с "форсаж и скъса" :Mr Green Fun коляновия вал на един нафтов форд орион ...форд и коза умирали на пътя - без да боледуват...мигновенно mhihi

Не ти вярвам,форд при -20 и то дизел няма как да запали просто!Форд и циганин зимно време не работят! mhihi mhihi mhihi

Май работата отива на лоша връзка,хлабава или окислена клема или букса някъде...
пич ти колко форда си карал или направил че изсказващ такива мнения


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Система за ранно предупреждение-бие към основен ремонт

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 дек 2011 21:12


bobi_diesel написа:Говориш за интегралата в таблото.Блок за управление при тоя мотор няма при предпазителите.

Прав си :oops: :oops: :oops: А зумера ?Къде стои? Аз все си мисля ,че проблема е в прецакана връзка м/у датчика на конз. на масл.филтър и таблото!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта