ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vw-gt
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kardjali
Контакти:

ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот vw-gt » Чет 08 дек 2011 18:11


Колеги колата е VW Golf 3 1.9TDI 90кс. със сменена скоростна кутия мисля, че е от Пассат 1.9ТД. код на кутия: ATX 02A. на 5-та предавка 3000об./мин. развива 100км.ч. максимална скорост при 4500об./мин. 165км.ч. което при дълги пътувания е изключително дразнещо. Та въпросът ми е, ако му сложа по - дълга кутия как ще повлияе на ускурението дали ще се подобри или обратното. Няакакви лични наблюдения? Има се в предвид, че за напред имам идеи за повишаване на мощността към 140-150кс.

а това са показанията при 4500об.

1.-30км.
2.-60км.
3.-90км.
4.-120км.
5.-160км.




Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот nebeto » Чет 08 дек 2011 18:26


Ако си писал кода на кирилица АТХ (ATH е най-дългата до колкото знам) нека по-компетентните да потвърдят.Иначе колкото са по-дълги скоростите толкова по-бавно ускорява.


Потребителски аватар
al_van
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот al_van » Чет 08 дек 2011 18:30


слагаи 6 степенна и си гледаи рахатлака след като мислиш да дигаш и мощноста , става перфектно....


Потребителски аватар
Booster
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот Booster » Чет 08 дек 2011 18:33


Колега , ами заводски прилежащата кутия за този двигател , не знам кода , но при моя 1Z скоростите са значително по-дълги :
1 - между 40-50
2 - 90
3 - 125-130
4 - 165-170 , тук показанията са на 4500 об.
5 - макса ми е 215(по скоростомер) - при 4200-4300 об.
Инак 100 км на 5 предавка - 2000 , 2100(със сигурност не са 2100) , 200 км. точно на 4000 об.


Потребителски аватар
al_van
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот al_van » Чет 08 дек 2011 18:40


малко множко ми се вижда тоя макс... ама scare
http://cars.radosi.com/index.php?a=12&b ... III%20(1HX)%20%201.9%20TDI%20(90%20Hp)
все пак е възможно да има некви изключения ама + – 20тина km/h


Потребителски аватар
vw-gt
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kardjali
Контакти:

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот vw-gt » Чет 08 дек 2011 18:59


колега добре е идеята за 6 степенна кутия но 2 ръка таква кутия почват от 800-900лв. на горе не смея да дам толкова пари за кутия.


Потребителски аватар
vw-gt
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kardjali
Контакти:

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот vw-gt » Чет 08 дек 2011 19:02


ако сменя само диференциал с тези предавателни сотнощения какво ще постигнем като резултат?


Потребителски аватар
al_van
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот al_van » Чет 08 дек 2011 19:06


тези цени отдавна ги няма колега. 400 до кам 600 лв
аз за 600лв взех кутия, механизма с жилата, полуоски,маховик , съединител и стартер


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот passat_rs » Чет 08 дек 2011 19:14


макса ми е 215(по скоростомер) - при 4200-4300 об.


верни са за 1з като се има в предвид че при 2000 оборота бяга 100км/ч

а до автора на темата търси си оргиналната кутия


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот stefan4o » Чет 08 дек 2011 19:22


vw-gt написа:Колеги колата е VW Golf 3 1.9TDI 90кс. със сменена скоростна кутия мисля, че е от Пассат 1.9ТД. код на кутия: ATX 02A. на 5-та предавка 3000об./мин. развива 100км.ч. максимална скорост при 4500об./мин. 165км.ч. което при дълги пътувания е изключително дразнещо. Та въпросът ми е, ако му сложа по - дълга кутия как ще повлияе на ускурението дали ще се подобри или обратното. Няакакви лични наблюдения? Има се в предвид, че за напред имам идеи за повишаване на мощността към 140-150кс.

а това са показанията при 4500об.

1.-30км.
2.-60км.
3.-90км.
4.-120км.
5.-160км.

УскУрението ще се влоши с по-дълга СК. 140-150к.с. са доста сериозна цифра, към която се стремиш. Вземи някоя 7степенна кутия, че да не те спъва в топ-спийда :wink:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот pe6kata » Чет 08 дек 2011 19:22


да кутия е къса дори и за бензинов мотор, сложи си нормална кутия за тди,
ИМа 2 варианта по-къса CTN, CHU (еднавки са ) и по-дълга ASD. Диференциалите са еднакви, но скоростите са други. Като цяло разликата не е голяма.
При правилния размер гуми, късата с 4000об ще върви с 185.5км/ч, а дългата с 195км/ч.

Кутията от тди, дифа и скоростите, (поне на асд), идват с усилени зъбни колела, с тия 140-150коня когато си извадиш няма да я уплашиш, макар че не конете чупят кутиите...


Убеден съм, че 0-100км/ч с дълга кутия ще ги прави по-бързо, отколкото с настоящата ти.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот bnick » Чет 08 дек 2011 20:14


nebeto написа:Иначе колкото са по-дълги скоростите толкова по-бавно ускорява.


Защо? Колкото по-дълги скорости, по-бързо ускорение и по-слаба динамика


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот stefan4o » Чет 08 дек 2011 20:16


bnick написа:
nebeto написа:Иначе колкото са по-дълги скоростите толкова по-бавно ускорява.


Защо? Колкото по-дълги скорости, по-бързо ускорение и по-слаба динамика

А как си обясняваш факта, че по каталозите например дават 6-скоростните кутии с по-добро ускорение до 100 км/ч, макар и само с нинЮ, но... факт е mhihi


Потребителски аватар
al_van
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот al_van » Чет 08 дек 2011 20:19


с 6 степенната 1з се ускорява доста по добре от колкото със стандартната кутия


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ефекта от по- къси скорости на 1.9TDI 1Z

Мнениеот stefan4o » Чет 08 дек 2011 20:22


Намери му на колегата една кутия с полуоски и всичко необходимо за монтаж за 600 лева, както на себе си, нали толкоз вървели по принцип :wink: Направи добро дело :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта