Здравейте колеги,имам нйколко странни проблема с количката и не мога да ги разбера от каде са,ако някой може да помогне ще съм много благодарен:
1-колата когато е студена не си даржи оборотите-менят се между 500-1300-някакви идеи?
2-до горивния филтър има още две "неща",едното е помпата за горивото,а другото е правоъгълно и в него влизът три маркуча-това нещо за какво служи???
3-идеи,защо свети лампата на динамото при положение,че зарежда около 15волта?
Ще съм ви благодарен ако помогнете
Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- решено
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- решено
Последна промяна от pti4ko на Чет 08 дек 2011 21:39, променено общо 2 пъти.
-
exalibur
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция
По първото вероятно стъпковия мотор има нужда от раздвижване.
По второто- това е т.нареченият акумулатор за бензин,осигурява постоянно захранване на външната помпа със гориво.
а по третото просто виж дали кабелът да не е прекъснат.
По второто- това е т.нареченият акумулатор за бензин,осигурява постоянно захранване на външната помпа със гориво.
а по третото просто виж дали кабелът да не е прекъснат.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция
15 Волта не са ли малко множко? Да не ти изгори радиото, колега. 
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция
колега а тоя стъпков мотор как се раздвижва,казаха ми 4е и ако ламбсондата е заминала
може пак така да прави,има ли истина в това,и за какво служи по принцип тя.
може пак така да прави,има ли истина в това,и за какво служи по принцип тя.-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
Проблемите с колата са решени,ето как стана това:
1-смъкнах бензиновият филтър и го смених с НОВ,но преди да го сложа продухах всички бензинови "пътеки",дори и тези които са за парите.
2-смъкнах утайника за маслото,който се намира под инжекцията"беше пълен със всякакви мизерии".
3-смъкнах "карборатора"и го почистих усновно с един спрей за карборатори,когато приключих с почистванвто на карборатора,при затборени клапи едната имаше 3-4 мм луфт,който си го регулирах за оборотите на мотора.
4-напрасках и смукателните тръби на инжекцията и ги почистих с парцал.
Когато зглобих всички части по колата,и запалих уборотите бяха доста високи,които после се регулират с отверка,и колата "полетя",и работи като швейцарски часовник
Информацията може да е полезна за някой колега
П.П-спрея който купих беше уникален само праскаш и всичко падна,а е само някви 3.60,но е "РУСКИ"
Благодаря на всички колеги,които се отзоваха за моите проблеми

1-смъкнах бензиновият филтър и го смених с НОВ,но преди да го сложа продухах всички бензинови "пътеки",дори и тези които са за парите.
2-смъкнах утайника за маслото,който се намира под инжекцията"беше пълен със всякакви мизерии".
3-смъкнах "карборатора"и го почистих усновно с един спрей за карборатори,когато приключих с почистванвто на карборатора,при затборени клапи едната имаше 3-4 мм луфт,който си го регулирах за оборотите на мотора.
4-напрасках и смукателните тръби на инжекцията и ги почистих с парцал.
Когато зглобих всички части по колата,и запалих уборотите бяха доста високи,които после се регулират с отверка,и колата "полетя",и работи като швейцарски часовник
Информацията може да е полезна за някой колега
П.П-спрея който купих беше уникален само праскаш и всичко падна,а е само някви 3.60,но е "РУСКИ"
Благодаря на всички колеги,които се отзоваха за моите проблеми

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
На дросела ли викаш карбуратор? 

-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
На това което е вързано жилото на газта,нз кво е точно ама си оправих колата ей тва е важно за мен,и "карборатор" е в кавички колега


-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
А със зареждането какво направи.Максималн трябва да ти зарежда 14,5V 
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
само това неможах да отстраня,но повредата не е в кабел,а и време не ми остана,ще се ходи на майстор,но преди това ще се помача още малко
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
Смени си реленцето на генератора(реле+четки е едно цяло).Най вероятно проблема е в него.Хубавите са 25-30 лева 
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
ако ми остане време ще се занимавам с него и като го направя,ще останат само кормилните щанги да сменя и после само газзззззз
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Проблем с Поло2-1991г.1.3кат,пълна инжекция- РЕШЕНИ
проблема с лампата се реши.имаше избил диод на динамото и се смени с ново за 32лв и се оправи лампата и зареждането,сега колата е пуканка


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта