Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 21 дек 2011 10:40


Здравейте!
Вчера пробвах какво ще стане на 3-та скорост с пълна газ. Стигна до към 50 км/час, после турбото се развъртя и ускори, набра до 100 км/ч. Обаче на 100 км/ч се застоя 2 секунди и после съвсем леко ускори, вдигна още 5 км/ч.
Не трябва ли с кутия 4Т да вдига към 120-130 км/ч на 3-та скорост. Някой ако е пробвал ще е добре да обясни.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Сря 21 дек 2011 20:57


е колега сам си обясни ... на колко оборота стигна ,че направи само 100 ? Ако си бил на 5000 оборота просто забрави да направи 120 ;) ...ако си бил на 3800 оборота явно ще направиш 120 но мотора нещо много мисли :)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 21 дек 2011 21:11


Точно това е проблема, че няма обортомер и не знам оборотите. Аз затова постоянно говоря за скорост на определена предавка, а не за обороти :D
И аз се чудя защо се замисля така. Центровката е точно на белези. Да не би да иска нещо фино да се донастрой.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Чет 22 дек 2011 10:05


пусни си цифровия оборотомер :)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 22 дек 2011 11:50


Какъв цифров обортомер да пусна, то няма нито дисплей, а двете копчета на таблото са за зануляване на дневния километраж и за сверяване на часовника :D
http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml Вижте, в този сайт според максималната скоростта на 2-ра и 3-та предавка се получи, че оборотите са 4500. Това са 100 км/ч на 3-та с 4500 оборота.
Иначе в сайта като дам 5000 оборота, като напиша предавателното число на 3-та предавка и излиза около 120 км/ч.
Сега не знам по принцип помпата до колко е ограничена, дали трябва да е на 4500 или на 5000 оборота.


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Пет 23 дек 2011 0:16


Здравейте, 5000об. спокойно си стига и ги подминава. Пробвал съм веднъж-дваж :mrgreen: . Друг е въпроса дали има смисъл.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 23 дек 2011 0:25


Според мене няма смисъл от 5000 оборота. Ама нали от време на време трябва да се проверява какво е положението на високите обороти :D
Някой знае ли по принцип от какво се получава глъхнене - от недостиг на гориво или от недостиг на въздух?


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот nebeto » Пет 23 дек 2011 1:22


утре,ако не забравя ще пробвам колко прави на 3та.Аз съм с JR и кутия ATH 01.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 23 дек 2011 10:49


Тя ATH е тип 020, също като 4Т. Предавателните им числа на предавките и диференциала са еднакви.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ventotdi » Пет 23 дек 2011 17:39


Глъхненето на 5000 оборота се получава не само от ниския дебит на въздуха (налягане има но дебит на тия обороти няма),а и от настройката на помпата ....там е нагласена да намали горивото за да не развие свръх обороти на мотора ....все пак е нафтова печка ,а не бензинова резачка ;)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 23 дек 2011 17:57


В такъв случай при всеки предкамерен дизел ли се получава малко или много глъхнене, заради намаления дебит на въздуха при високи обороти?
На мене ми се струва, че помпата е ограничена след ремонта на 4500 оборота. От този сайт http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml според максималната скорост на 3-та, която е 100 км/ч, получава се 4500 оборота, ако изобщо е верен сайта :D
Ако гледам горния сайт на 5-та с 4500 оборота трябва да върви с почти 180 км/ч mhihi


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот nebeto » Пет 23 дек 2011 18:57


здр коеги.Както бяк казал неска пробвах и резултата е на 3та скорост 90км/ч на 4000 обр. определено щеше да направи поне 100км/ч но сърце не ми даде да я порсирам по-вече,а според мен няма и смисъл.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 23 дек 2011 19:17


Благодаря, че си засякъл!
В този сайт за скорост и обороти наистина се получава при 4000 оборота 90 км/ч. При 5000 оборота се получава скорост на 3-та предавка 115 км/ч. При 4500 оборота се получава 103 км/ч, колкото аз направих долу горе.
Сега някой може ли да обясни къде се губят тези 15-тина км/ч? :D


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот emiltd » Съб 31 дек 2011 16:51


vwpnss написа:Благодаря, че си засякъл!
В този сайт за скорост и обороти наистина се получава при 4000 оборота 90 км/ч. При 5000 оборота се получава скорост на 3-та предавка 115 км/ч. При 4500 оборота се получава 103 км/ч, колкото аз направих долу горе.
Сега някой може ли да обясни къде се губят тези 15-тина км/ч? :D


Фабрично твоята помпа е ограничена на 4500рпм и това не е случайно,защото твоя мотор точно при тези обороти освобождава максималната си чудовищна мощност от 70к.с.,ако е JR де :D .Можеш да позволиш на мотора да се развърта повече,като развъртиш шпилката ,в която опира рамото на газта при напълно натиснат педал,но това ще е мимолетно занимание,при условие че конете са същите,само дето паразитните обороти ще разбиват все що е лагер по блока,а пък бедната смес ще нагрява вредно мотора.От това пък става ясно,както каза някой по-горе,че във високите не стига нафтица.
Иначе тези мотори имат ресурса да постигнат перфектна тяга до 5200рпм,и да издържи години,противно на някои убеждения,ма требе да им се пребае mhihi

Приятно празнуане на Новата година на всички :beer heavy metal zork


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Съб 31 дек 2011 18:25


Благодаря за пожеланието!
Приятно презнуване на всички! :D
И аз с това мерене на налягането на турбото, засичане на скорости и обороти останах с впечатлението, че помпата е ограничена да пуска гориво до 4500 оборота.
Двигатела е JR. Ами SB/RA и 1V също максималната им мощност е на 4500 оборота. Нафтовите помпи на JR и SB/RA еднакви ли са? Аз мисля, че са еднакви, естествено с други настройки. Кое се регулира на помпата, къде се намира на нея и какво точно прави за да стане един двигател 70 или 80 конски сили?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта