Здравейте!
Вчера пробвах какво ще стане на 3-та скорост с пълна газ. Стигна до към 50 км/час, после турбото се развъртя и ускори, набра до 100 км/ч. Обаче на 100 км/ч се застоя 2 секунди и после съвсем леко ускори, вдигна още 5 км/ч.
Не трябва ли с кутия 4Т да вдига към 120-130 км/ч на 3-та скорост. Някой ако е пробвал ще е добре да обясни.



Турбо на VW Голф 2
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
е колега сам си обясни ... на колко оборота стигна ,че направи само 100 ? Ако си бил на 5000 оборота просто забрави да направи 120
...ако си бил на 3800 оборота явно ще направиш 120 но мотора нещо много мисли 


-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Точно това е проблема, че няма обортомер и не знам оборотите. Аз затова постоянно говоря за скорост на определена предавка, а не за обороти
И аз се чудя защо се замисля така. Центровката е точно на белези. Да не би да иска нещо фино да се донастрой.

И аз се чудя защо се замисля така. Центровката е точно на белези. Да не би да иска нещо фино да се донастрой.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
пусни си цифровия оборотомер 

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Какъв цифров обортомер да пусна, то няма нито дисплей, а двете копчета на таблото са за зануляване на дневния километраж и за сверяване на часовника
http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml Вижте, в този сайт според максималната скоростта на 2-ра и 3-та предавка се получи, че оборотите са 4500. Това са 100 км/ч на 3-та с 4500 оборота.
Иначе в сайта като дам 5000 оборота, като напиша предавателното число на 3-та предавка и излиза около 120 км/ч.
Сега не знам по принцип помпата до колко е ограничена, дали трябва да е на 4500 или на 5000 оборота.

http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml Вижте, в този сайт според максималната скоростта на 2-ра и 3-та предавка се получи, че оборотите са 4500. Това са 100 км/ч на 3-та с 4500 оборота.
Иначе в сайта като дам 5000 оборота, като напиша предавателното число на 3-та предавка и излиза около 120 км/ч.
Сега не знам по принцип помпата до колко е ограничена, дали трябва да е на 4500 или на 5000 оборота.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
Здравейте, 5000об. спокойно си стига и ги подминава. Пробвал съм веднъж-дваж
. Друг е въпроса дали има смисъл.

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Според мене няма смисъл от 5000 оборота. Ама нали от време на време трябва да се проверява какво е положението на високите обороти
Някой знае ли по принцип от какво се получава глъхнене - от недостиг на гориво или от недостиг на въздух?

Някой знае ли по принцип от какво се получава глъхнене - от недостиг на гориво или от недостиг на въздух?
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
утре,ако не забравя ще пробвам колко прави на 3та.Аз съм с JR и кутия ATH 01.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Тя ATH е тип 020, също като 4Т. Предавателните им числа на предавките и диференциала са еднакви.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Турбо на VW Голф 2
Глъхненето на 5000 оборота се получава не само от ниския дебит на въздуха (налягане има но дебит на тия обороти няма),а и от настройката на помпата ....там е нагласена да намали горивото за да не развие свръх обороти на мотора ....все пак е нафтова печка ,а не бензинова резачка 

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
В такъв случай при всеки предкамерен дизел ли се получава малко или много глъхнене, заради намаления дебит на въздуха при високи обороти?
На мене ми се струва, че помпата е ограничена след ремонта на 4500 оборота. От този сайт http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml според максималната скорост на 3-та, която е 100 км/ч, получава се 4500 оборота, ако изобщо е верен сайта
Ако гледам горния сайт на 5-та с 4500 оборота трябва да върви с почти 180 км/ч
На мене ми се струва, че помпата е ограничена след ремонта на 4500 оборота. От този сайт http://www.not2fast.com/chassis/speed.shtml според максималната скорост на 3-та, която е 100 км/ч, получава се 4500 оборота, ако изобщо е верен сайта

Ако гледам горния сайт на 5-та с 4500 оборота трябва да върви с почти 180 км/ч

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
здр коеги.Както бяк казал неска пробвах и резултата е на 3та скорост 90км/ч на 4000 обр. определено щеше да направи поне 100км/ч но сърце не ми даде да я порсирам по-вече,а според мен няма и смисъл.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря, че си засякъл!
В този сайт за скорост и обороти наистина се получава при 4000 оборота 90 км/ч. При 5000 оборота се получава скорост на 3-та предавка 115 км/ч. При 4500 оборота се получава 103 км/ч, колкото аз направих долу горе.
Сега някой може ли да обясни къде се губят тези 15-тина км/ч?
В този сайт за скорост и обороти наистина се получава при 4000 оборота 90 км/ч. При 5000 оборота се получава скорост на 3-та предавка 115 км/ч. При 4500 оборота се получава 103 км/ч, колкото аз направих долу горе.
Сега някой може ли да обясни къде се губят тези 15-тина км/ч?

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Благодаря, че си засякъл!
В този сайт за скорост и обороти наистина се получава при 4000 оборота 90 км/ч. При 5000 оборота се получава скорост на 3-та предавка 115 км/ч. При 4500 оборота се получава 103 км/ч, колкото аз направих долу горе.
Сега някой може ли да обясни къде се губят тези 15-тина км/ч?
Фабрично твоята помпа е ограничена на 4500рпм и това не е случайно,защото твоя мотор точно при тези обороти освобождава максималната си чудовищна мощност от 70к.с.,ако е JR де

Иначе тези мотори имат ресурса да постигнат перфектна тяга до 5200рпм,и да издържи години,противно на някои убеждения,ма требе да им се пребае

Приятно празнуане на Новата година на всички


-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Благодаря за пожеланието!
Приятно презнуване на всички!
И аз с това мерене на налягането на турбото, засичане на скорости и обороти останах с впечатлението, че помпата е ограничена да пуска гориво до 4500 оборота.
Двигатела е JR. Ами SB/RA и 1V също максималната им мощност е на 4500 оборота. Нафтовите помпи на JR и SB/RA еднакви ли са? Аз мисля, че са еднакви, естествено с други настройки. Кое се регулира на помпата, къде се намира на нея и какво точно прави за да стане един двигател 70 или 80 конски сили?
Приятно презнуване на всички!

И аз с това мерене на налягането на турбото, засичане на скорости и обороти останах с впечатлението, че помпата е ограничена да пуска гориво до 4500 оборота.
Двигатела е JR. Ами SB/RA и 1V също максималната им мощност е на 4500 оборота. Нафтовите помпи на JR и SB/RA еднакви ли са? Аз мисля, че са еднакви, естествено с други настройки. Кое се регулира на помпата, къде се намира на нея и какво точно прави за да стане един двигател 70 или 80 конски сили?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта