lion - и според мен неможе изведнъж така да си замине,преди тва нямаше никакви признаци за евентуален проблем.
zdravko - акумулатора си ми е читав,искаш да ми кажеш че е възможно да не ми стига ток ,за да запали ли ?Това не е 100%,а за някакви бушони да са изгорялии,за кое да е изгорялл за да прави проблем кой номер??

голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Провери си газовия клапан дали отваря
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Kakво общо има??
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Мерси колега за добрия отговор! 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
ktamen написа:Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
Как няма да има реле за газта? Посредством кое се пуска и спира клапанът й? Понякога като пишете малко поне замисляте ли се?


- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Ами с копче се пуска. С три положения газ - неутрално - бензин.
- Achew
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Imah sushtiq problem i reshenieto beshe mn prosto - porazmurdai byksata na kliycha za palene, moite nqkude ne praveha dobre kontakt. Ako ne se opravi tam nqkoi se davaha na kuso, no v momenta ne moga da ti kaja koi tochno. Ako te interesyva shte proverq
Yspeh i sujalqvam za kirilicata, skoro preinstalirah win-a 


- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава? 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
zvera92 написа:Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава?
Преди да го свалиш направи ли всичко, което ти бях написал? И ако си го направил какво се случи?
Като е свален ще му е малко трудно да проработи


- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Ейй колеги запуши ми главата направо.Оказа се че са четките,пробвахме го като го свалих ,изобщо не мърда.Сега питах в Евро 07, 33 лв бош,28 некви италиански
.Аз мислех че са от рода на 10,15 лв макс.Направо незнам какво да права вече.Дали да търся от някоя морга 2-ра ръка стартер което не ми се иска много,или да купувам нови четки???


- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Според това където гледам в други форуми ,тия цени са извънземни.Там пишат ,че един си ги е купил за 8 лева.Кажете ориентировъчна цена да знам какво да правя?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта