:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Вто 27 дек 2011 21:49


lion - и според мен неможе изведнъж така да си замине,преди тва нямаше никакви признаци за евентуален проблем.
zdravko - акумулатора си ми е читав,искаш да ми кажеш че е възможно да не ми стига ток ,за да запали ли ?Това не е 100%,а за някакви бушони да са изгорялии,за кое да е изгорялл за да прави проблем кой номер??




Потребителски аватар
cloud
Мнения: 226
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
Автомобил: Vento
Двигател: 1Y
Местоположение: Русе

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот cloud » Вто 27 дек 2011 22:04


Провери си газовия клапан дали отваря


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Вто 27 дек 2011 23:27


Kakво общо има??


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот ktamen » Вто 27 дек 2011 23:41


Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Сря 28 дек 2011 0:03


Мерси колега за добрия отговор! :drunk


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот stefan4o » Сря 28 дек 2011 0:49


ktamen написа:Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.

Как няма да има реле за газта? Посредством кое се пуска и спира клапанът й? Понякога като пишете малко поне замисляте ли се? :screwy Ако няма реле нали колата ще работи едновременно на газ и бензин :bishop


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот ktamen » Сря 28 дек 2011 0:52


Ами с копче се пуска. С три положения газ - неутрално - бензин.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот stefan4o » Сря 28 дек 2011 0:53


Аха, добре :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Achew
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот Achew » Пет 30 дек 2011 21:41


Imah sushtiq problem i reshenieto beshe mn prosto - porazmurdai byksata na kliycha za palene, moite nqkude ne praveha dobre kontakt. Ako ne se opravi tam nqkoi se davaha na kuso, no v momenta ne moga da ti kaja koi tochno. Ako te interesyva shte proverq :) Yspeh i sujalqvam za kirilicata, skoro preinstalirah win-a :oops:


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Сря 04 яну 2012 14:03


Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава? :banghead:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот i.e.i » Сря 04 яну 2012 14:46


Сега ,като е свален ,работи ли?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот vit_autosofia » Чет 05 яну 2012 18:39


facepalm


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот ktamen » Пет 06 яну 2012 11:05


zvera92 написа:Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава? :banghead:

Преди да го свалиш направи ли всичко, което ти бях написал? И ако си го направил какво се случи?

Като е свален ще му е малко трудно да проработи mhihi mhihi


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Пет 06 яну 2012 20:19


Ейй колеги запуши ми главата направо.Оказа се че са четките,пробвахме го като го свалих ,изобщо не мърда.Сега питах в Евро 07, 33 лв бош,28 некви италиански :screwy scare .Аз мислех че са от рода на 10,15 лв макс.Направо незнам какво да права вече.Дали да търся от някоя морга 2-ра ръка стартер което не ми се иска много,или да купувам нови четки???


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли

Мнениеот zvera92 » Пет 06 яну 2012 21:25


Според това където гледам в други форуми ,тия цени са извънземни.Там пишат ,че един си ги е купил за 8 лева.Кажете ориентировъчна цена да знам какво да правя?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта