lion - и според мен неможе изведнъж така да си замине,преди тва нямаше никакви признаци за евентуален проблем.
zdravko - акумулатора си ми е читав,искаш да ми кажеш че е възможно да не ми стига ток ,за да запали ли ?Това не е 100%,а за някакви бушони да са изгорялии,за кое да е изгорялл за да прави проблем кой номер??
голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Провери си газовия клапан дали отваря
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Kakво общо има??
- ktamen
- Мнения: 6393
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Мерси колега за добрия отговор! 

- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
ktamen написа:Има много теми за стартера. Първо му издърпай тънкото кабелче и свържи буксичката с парче кабел към плюс на акумулатора, ако завърти значи стартера ти е наред, ако не завърти свържи с дебело парче кабел двата дебели болта на шалтера, като ги почистиш с шкурка преди това защото са ръждясали и трудно ще направят контакт - стартера трябва да завърти, но може да не зацепи за маховика. Ако пак не завърти тогава трябва да се видят четките и тъй нататък. Предполагам, че това цък което чуваш е шалтера на стартера, който се е прецакал и прави цък, но не затваря веригата. Шалтера е едно цилиндърче върху елдвигателя на стартера и от него стърчат два болта М8 и една малка буксичка, когато на малката буксичка се подаде плюс шалтера трябва да свърже главите на двата болта и да се подаде ток към четките. Единия болт е свързан с дебел кабел за плюса, а другия е вързан за четките.
Големите обороти и стартера със сигурност нямат нищо общо, оборотите сигурно се дължат на нещо замръзнало или нещо от този род около карбуратора или изпарителя. Реле за газта май няма, предполагам, че колегата е имал предвид електрическия клапан за газта Той е монтиран на медната тръбичка между бутилката и изпарителя, обикновено на 20см от изпарителя. Той може да прави цък, но също не влияе на оборотите.
Първо си оправи стартера, после като запалиш ще търсиш проблема с оборотите, най вероятния виновник е автоматичния смукач.
Как няма да има реле за газта? Посредством кое се пуска и спира клапанът й? Понякога като пишете малко поне замисляте ли се?
Ако няма реле нали колата ще работи едновременно на газ и бензин 
- ktamen
- Мнения: 6393
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Ами с копче се пуска. С три положения газ - неутрално - бензин.
- Achew
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Imah sushtiq problem i reshenieto beshe mn prosto - porazmurdai byksata na kliycha za palene, moite nqkude ne praveha dobre kontakt. Ako ne se opravi tam nqkoi se davaha na kuso, no v momenta ne moga da ti kaja koi tochno. Ako te interesyva shte proverq
Yspeh i sujalqvam za kirilicata, skoro preinstalirah win-a 
- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава? 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- ktamen
- Мнения: 6393
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
zvera92 написа:Днес разглобих стартера,но уви имаше си четки ,изтъркани са ,но още трябва да си бачкат. Achew къде е тая букса да видя да не ми прави мизерия от нея?От какво друго може да се ебава?
Преди да го свалиш направи ли всичко, което ти бях написал? И ако си го направил какво се случи?
Като е свален ще му е малко трудно да проработи

- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Ейй колеги запуши ми главата направо.Оказа се че са четките,пробвахме го като го свалих ,изобщо не мърда.Сега питах в Евро 07, 33 лв бош,28 некви италиански
.Аз мислех че са от рода на 10,15 лв макс.Направо незнам какво да права вече.Дали да търся от някоя морга 2-ра ръка стартер което не ми се иска много,или да купувам нови четки???
.Аз мислех че са от рода на 10,15 лв макс.Направо незнам какво да права вече.Дали да търся от някоя морга 2-ра ръка стартер което не ми се иска много,или да купувам нови четки???- zvera92
- Мнения: 558
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 Карбуратор - изведнъж почна да не иска да пАли
Според това където гледам в други форуми ,тия цени са извънземни.Там пишат ,че един си ги е купил за 8 лева.Кажете ориентировъчна цена да знам какво да правя?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта
