emo-gar написа:Предполагам,че колата е с тъй-наречения "Г-образен" механизъм за обтягане,виж дали "играе" нагоре-надолу.
Друго-може и шайбата на генератора да е с износени профили и оттам да е "пищенето".Мисля твойта шайба на генератора да е от "простите"(без догонващ съединител)-т.е. ефтина.Има ли климат колата,изобщо дай един поглед(снимка,ако може),има случай и да не се "уцели" верния ремък(по дължина)
Няма климат.Те профилите на генератора ако не са лъжа мисля че бяха 6 на брой,когато ми сменяваха ремъка на генератора,го погледнах и ми се стори че последните два профила(от ляво на дясно),бяха леко износени.Ще я снимам под капака и ще кача снимка.А то ако от там идва това свистене постоянно ли трябва да е ,или така както е при мен 2-3 мин докато е студена и като загрее спира.