Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!



Турбо на VW Голф 2
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Аз мисля, че ККК К24 е по-добре да се използва заедно с премахването на ограничителя на гориво. Иначе ако се използва ККК К14 ми е любопитно тя какво ще направи?
Ама както и да е. Въпроса ми беше дали нафтовите помпи на JR и SB/RA са еднакви?
Мисля, че са еднакви, но с различни настройки. Кое се бута по помпата и какво точно става с горивото за да стане двигатела от 70 конски сили 80, ако изключим интеркойлера, макар че той е също важен?
Ама както и да е. Въпроса ми беше дали нафтовите помпи на JR и SB/RA са еднакви?
Мисля, че са еднакви, но с различни настройки. Кое се бута по помпата и какво точно става с горивото за да стане двигатела от 70 конски сили 80, ако изключим интеркойлера, макар че той е също важен?
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Еднакви са помпиите.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
Еднакви са с изключение на 1V,тя си е аналогична на тези при атмосферния дизел...няма обогатителя на гориво
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Re: Турбо на VW Голф 2
Колеги здравейте , да попитам и аз нещо , махането на ограничителя означава махане на пружините на рейката вътре в помпата и слагане на твърди подложки?И при това положение отгоре пина , който е за допълнително пускане на гориво не прави ли проблем при пълно подаване на газ( в смисъл не подпира ли по някакъв начин подаването на газта) ? 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Слагаш 5мм подложка на средната пружина и никъде другаде.Не подпира никъде.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Искам да запитам за LDA-то нещо: то нали започва да пуска повече гориво при определено налягане на турбото. При ККК К14 няма ли да започва да пуска по-рано гориво, защото К14 е по-малка и се развърта по-рано примерно от ККК К24, и после до края на оборотите ще успява ли да пуска нужното количество гориво ако е било настроено примерно за К24, а се сложи К14, а настройката е за К24? Или за LDA-то няма значение турбото какво е?
Какви настройки може да се превят на LDA-то?
Какви настройки може да се превят на LDA-то?
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
don hose написа:Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!
колега малко не те разбрах....искаш да кажеш,че на 1500обр. колата гори по-вече от колкото на 3000обр ли?обчсни малко по подробно,ако може.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Не искам да кажа че гори повече.Искам да ти кажа, че ако махнеш ограничителя, колата ще върви много повече.А горенето е свързано с това колко газ подаваш:)
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
JR няма катализатор нали, но има едно тумбесто гърненце точно по средата. Питам ако заваря права тръба какво да очаквам?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
малко повече шум 

- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
от турбинката
или просто буботене

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Не знам какво ще стане с тръба, ама преди около 5-6 години баща ми беше извадил само задното гърне, за заваряване и при движение в колата не се чуваше като се говори 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
WOB написа:от турбинкатаили просто буботене
и от двете по малко


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта