Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Нед 01 яну 2012 17:30


Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Нед 01 яну 2012 18:34


Аз мисля, че ККК К24 е по-добре да се използва заедно с премахването на ограничителя на гориво. Иначе ако се използва ККК К14 ми е любопитно тя какво ще направи?
Ама както и да е. Въпроса ми беше дали нафтовите помпи на JR и SB/RA са еднакви?
Мисля, че са еднакви, но с различни настройки. Кое се бута по помпата и какво точно става с горивото за да стане двигатела от 70 конски сили 80, ако изключим интеркойлера, макар че той е също важен?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Нед 01 яну 2012 19:40


Еднакви са помпиите.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот emiltd » Нед 01 яну 2012 22:06


Еднакви са с изключение на 1V,тя си е аналогична на тези при атмосферния дизел...няма обогатителя на гориво


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Нед 01 яну 2012 22:32


Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот ceko1993 » Пон 02 яну 2012 10:46


Колеги здравейте , да попитам и аз нещо , махането на ограничителя означава махане на пружините на рейката вътре в помпата и слагане на твърди подложки?И при това положение отгоре пина , който е за допълнително пускане на гориво не прави ли проблем при пълно подаване на газ( в смисъл не подпира ли по някакъв начин подаването на газта) ? :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Пон 02 яну 2012 19:47


Слагаш 5мм подложка на средната пружина и никъде другаде.Не подпира никъде.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Вто 03 яну 2012 18:23


Искам да запитам за LDA-то нещо: то нали започва да пуска повече гориво при определено налягане на турбото. При ККК К14 няма ли да започва да пуска по-рано гориво, защото К14 е по-малка и се развърта по-рано примерно от ККК К24, и после до края на оборотите ще успява ли да пуска нужното количество гориво ако е било настроено примерно за К24, а се сложи К14, а настройката е за К24? Или за LDA-то няма значение турбото какво е?
Какви настройки може да се превят на LDA-то?


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот nebeto » Съб 07 яну 2012 23:55


don hose написа:Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!

колега малко не те разбрах....искаш да кажеш,че на 1500обр. колата гори по-вече от колкото на 3000обр ли?обчсни малко по подробно,ако може.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот don hose » Сря 11 яну 2012 15:38


Не искам да кажа че гори повече.Искам да ти кажа, че ако махнеш ограничителя, колата ще върви много повече.А горенето е свързано с това колко газ подаваш:)


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Чет 12 яну 2012 17:24


JR няма катализатор нали, но има едно тумбесто гърненце точно по средата. Питам ако заваря права тръба какво да очаквам?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот emiltd » Чет 12 яну 2012 18:00


малко повече шум mhihi


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Чет 12 яну 2012 20:18


от турбинката :oops: или просто буботене


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 12 яну 2012 21:43


Не знам какво ще стане с тръба, ама преди около 5-6 години баща ми беше извадил само задното гърне, за заваряване и при движение в колата не се чуваше като се говори :D


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот emiltd » Пет 13 яну 2012 0:05


WOB написа:от турбинката :oops: или просто буботене


и от двете по малко :D ...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне :talk:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта