Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!
			
									
									Турбо на VW Голф 2
- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Аз мисля, че ККК К24 е по-добре да се използва заедно с премахването на ограничителя на гориво. Иначе ако се използва ККК К14 ми е любопитно тя какво ще направи?
Ама както и да е. Въпроса ми беше дали нафтовите помпи на JR и SB/RA са еднакви?
Мисля, че са еднакви, но с различни настройки. Кое се бута по помпата и какво точно става с горивото за да стане двигатела от 70 конски сили 80, ако изключим интеркойлера, макар че той е също важен?
			
									
										
						Ама както и да е. Въпроса ми беше дали нафтовите помпи на JR и SB/RA са еднакви?
Мисля, че са еднакви, но с различни настройки. Кое се бута по помпата и какво точно става с горивото за да стане двигатела от 70 конски сили 80, ако изключим интеркойлера, макар че той е също важен?
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Еднакви са помпиите.
			
									
										
						- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
Еднакви са с изключение на 1V,тя си е аналогична на тези при атмосферния дизел...няма обогатителя на гориво
			
									
										
						- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви. 
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
			
									
										
						Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Re: Турбо на VW Голф 2
Колеги здравейте , да попитам и аз нещо , махането на  ограничителя означава махане на пружините на рейката вътре в помпата и слагане на твърди подложки?И  при това положение отгоре пина , който е за допълнително пускане на гориво не прави ли проблем при пълно подаване на газ( в смисъл не подпира ли по някакъв начин подаването на газта) ? 
			
									
										
						
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Слагаш 5мм подложка на средната пружина и никъде другаде.Не подпира никъде.
			
									
										
						- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Искам да запитам за LDA-то нещо: то нали започва да пуска повече гориво при определено налягане на турбото. При ККК К14 няма ли да започва да пуска по-рано гориво, защото К14 е по-малка и се развърта по-рано примерно от ККК К24, и после до края на оборотите ще успява ли да пуска нужното количество гориво ако е било настроено примерно за К24, а се сложи К14, а настройката е за К24? Или за LDA-то няма значение турбото какво е?
Какви настройки може да се превят на LDA-то?
			
									
										
						Какви настройки може да се превят на LDA-то?
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Турбо на VW Голф 2
don hose написа:Единствения начин да тръгне истински на 100% е да се махне ограничителя на горивото.Тогава спокойно си прави 6000rpm и с Т3 си дърпа до края на оборотите.Но това се прави само, ако си прежалил мотора, макар че аз карам близо 2 години така:)С действащ ограничител на 3000 оборота имаш близо 80% по-малко гориво, отколкото примерно на 1500.
Успех!
колега малко не те разбрах....искаш да кажеш,че на 1500обр. колата гори по-вече от колкото на 3000обр ли?обчсни малко по подробно,ако може.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Турбо на VW Голф 2
Не искам да кажа че гори повече.Искам да ти кажа, че ако махнеш ограничителя, колата ще върви много повече.А горенето е свързано с това колко газ подаваш:)
			
									
										
						- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
JR няма катализатор нали, но има едно тумбесто гърненце точно по средата. Питам ако заваря права тръба какво да очаквам?
			
									
										
						- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
малко повече шум 
			
									
										
						
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
от турбинката  или просто буботене
  или просто буботене
			
									
										
						 или просто буботене
  или просто буботене- 
				vwpnss
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Не знам какво ще стане с тръба, ама преди около 5-6 години баща ми беше извадил само задното гърне, за заваряване и при движение в колата не се чуваше като се говори  
			
									
										
						
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
WOB написа:от турбинкатаили просто буботене
и от двете по малко
 ...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне
 ...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта
 
			    
  


