Турбо на VW Голф 2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Пет 13 яну 2012 20:11


emiltd написа:
WOB написа:от турбинката :oops: или просто буботене


и от двете по малко :D ...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне :talk:

:lol: :lol: не не се притеснявай :Mr Green Fun но съм сигурен,че е затлачено на 28 годинки е :wink:




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Пет 13 яну 2012 20:52


Ей то и при мене може да е запушено, ама няма как да го проверя. Трябва направо да се сложи всичко ново от турбото до края.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 18 яну 2012 17:49


Здравейте!
Искам да запитам нещо за предварението на горивната помпа: в момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Зъбното колело на помпата е белег срещу белег с вертикалната предпазна ламарина. Така ли трябва да бъде?


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 18 яну 2012 21:13


Не мога да разбера какво точно се случва с турбото. До сега като, че ли набираше с турбото по-бързо и достигаше по-висока скорост. Сега на 2-ра предавка турбото дръпва от към 40 км/ч и до 60 км/ч набира, и после ускорението спира или е много бавно и глъхне. В същото време налягането е 0,8 бара. Пуши малко черно. Не знам това ли е нормалната работа на турбо ККК К14? Уж помпа, турбо и центровка са добре и настроени, филтрите (въздушен и горивен) също, ама от тях толкова да зависи чак :?

Бях си играл с онова черно цилиндрично тяло на всмукателния колектор, дето е закрепено със скоба за него. Нали то изпуска налягането от колектора, ако се повиши повече от определена стойност. Натягах го, обаче няма разлика никаква.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 яну 2012 21:26


vwpnss написа:Здравейте!
Искам да запитам нещо за предварението на горивната помпа: в момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Зъбното колело на помпата е белег срещу белег с вертикалната предпазна ламарина. Така ли трябва да бъде?

Колега центровката на ГНП-ето се прави с индикатор.Има едно болтче навито в средата м/у тръб.за вис.налягане на помпата -там се навива дорник ,а на него се слага индикатор...не съм точно сигурен предварението колко трябва да е за твоя мотор,но е някъде 0.9-1.0 мм..Нека колегите които са сигурни да кажат колко е.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Сря 18 яну 2012 21:41


samo_pechka написа:
vwpnss написа:Здравейте!
Искам да запитам нещо за предварението на горивната помпа: в момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Зъбното колело на помпата е белег срещу белег с вертикалната предпазна ламарина. Така ли трябва да бъде?

Колега центровката на ГНП-ето се прави с индикатор.Има едно болтче навито в средата м/у тръб.за вис.налягане на помпата -там се навива дорник ,а на него се слага индикатор...не съм точно сигурен предварението колко трябва да е за твоя мотор,но е някъде 0.9-1.0 мм..Нека колегите които са сигурни да кажат колко е.


В момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Това предварение ли е или горна мъртва точка?


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот WOB » Сря 10 окт 2012 10:57


добре колега ти като сложи к14 на Jr къде върза водното охлаждане? :beer


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот vwpnss » Чет 11 окт 2012 19:39


Ами на двата маркуча за радиаторчето на парното отдавна ги няма малките термостатчета. С тройници от входа и изхода на парното и турбото е вързано успоредно на парното.


kikomoto
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоев град

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот kikomoto » Чет 11 окт 2012 23:09


vwpnss написа:Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Колеги,помпите не са еднакви,незнам каде е разликата,но най вероятно е в бустпина.Бъншно имат една пластинка от неръждавейка ,по това се познават на пръв поглед,а предполагам,че и номерата не са същите.Утре мога да ги проверя и на двата модела помпи.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот emiltd » Сря 24 окт 2012 10:40


kikomoto написа:
vwpnss написа:Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Колеги,помпите не са еднакви,незнам каде е разликата,но най вероятно е в бустпина.Бъншно имат една пластинка от неръждавейка ,по това се познават на пръв поглед,а предполагам,че и номерата не са същите.Утре мога да ги проверя и на двата модела помпи.

Всъщност различна е единствено помпата на 1В,която е еквивалент на тази при атмосферните печки от серията.РА,СБ и ЖР са с абсолютно еднакви помпи.Разликите идват от различните нива на налягане и гориво и в по-незначителна степен наличието на интеркулер при РА и СБ


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Турбо на VW Голф 2

Мнениеот valiosport » Чет 22 яну 2015 14:36


Колеги, защо така оставихте хубавата темичка? :bowdown
Решил съм да си купя голф 2 турбо и от прочетеното разбрах че JR, е с най-голямото турбо К24.
Надявам се че ще помагате със съвети как да го напомпя да стане бегачка :11 :vwknee :vwknee



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта