emiltd написа:WOB написа:от турбинкатаили просто буботене
и от двете по малко...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне




emiltd написа:WOB написа:от турбинкатаили просто буботене
и от двете по малко...човеко,толкова ли си го закъсал,че се надяваш на кончета от махането на едно гърне
vwpnss написа:Здравейте!
Искам да запитам нещо за предварението на горивната помпа: в момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Зъбното колело на помпата е белег срещу белег с вертикалната предпазна ламарина. Така ли трябва да бъде?
samo_pechka написа:vwpnss написа:Здравейте!
Искам да запитам нещо за предварението на горивната помпа: в момента помпата е белег срещу белег с фланеца. Зъбното колело на помпата е белег срещу белег с вертикалната предпазна ламарина. Така ли трябва да бъде?
Колега центровката на ГНП-ето се прави с индикатор.Има едно болтче навито в средата м/у тръб.за вис.налягане на помпата -там се навива дорник ,а на него се слага индикатор...не съм точно сигурен предварението колко трябва да е за твоя мотор,но е някъде 0.9-1.0 мм..Нека колегите които са сигурни да кажат колко е.
Колеги,помпите не са еднакви,незнам каде е разликата,но най вероятно е в бустпина.Бъншно имат една пластинка от неръждавейка ,по това се познават на пръв поглед,а предполагам,че и номерата не са същите.Утре мога да ги проверя и на двата модела помпи.vwpnss написа:Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
kikomoto написа:Колеги,помпите не са еднакви,незнам каде е разликата,но най вероятно е в бустпина.Бъншно имат една пластинка от неръждавейка ,по това се познават на пръв поглед,а предполагам,че и номерата не са същите.Утре мога да ги проверя и на двата модела помпи.vwpnss написа:Значи със сигурност нафтовите помпи и разпръсквачите на JR и SB/RA са еднакви.
Тогава 10-те конски сили повече само от К14, интеркойлера и настройката на помпата ли идват. Няма друго, това е.
Също така ми се искаше някой да обясни защо максималните мощности, които са 60, 70 и 80 конски сили са все на 4500 оборота. Как така оборотите са едни и същи, пък мощността е различна, горивото как се подава от помпата в 3-те случая? Също и въртящите моменти?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта