а по точно,какво ми е необходимо,кабел за диагностика,програма някаква,не съм много в час затова искам някой по-запознат с материата да ми обясни накратко.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
znainainai написа:Трябват ти лаптоп ваг ком малко гедоре със камък 13 и звездогаечен 13. Вади се таблицата със TDI Timing избираш си твоя мотор и си гласиш центровката на загрял мотор т.е. на 90*:
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката :idea: Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал :!:
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора :idea:
milmar написа:Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука". Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП .
goppa написа:Ммм да. Така е на alh, ahf, asv, agr и ahh двигателите. На 1z и afn се върти тялото на помпата и посоките са както го е написал колегата преди 6 (шест) години.
Zinoto написа:.... и не се прави с чук! Има си дозатор.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта