а по точно,какво ми е необходимо,кабел за диагностика,програма някаква,не съм много в час затова искам някой по-запознат с материата да ми обясни накратко.
центровка на гнп на тди
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 
				kraskko
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: dizel
 - Местоположение: Usa
 - Контакти:
 
центровка на гнп на тди
колеги някой знае ли,как може да се направи центровка на помпата на тди 1з мотор?
а по точно,какво ми е необходимо,кабел за диагностика,програма някаква,не съм много в час затова искам някой по-запознат с материата да ми обясни накратко.
			
									
									а по точно,какво ми е необходимо,кабел за диагностика,програма някаква,не съм много в час затова искам някой по-запознат с материата да ми обясни накратко.
- 
				ebemti66
 - Мнения: 62
 - Регистриран на: Вто 22 ное 2011 14:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Pernik
 
Re: центровка на гнп на тди
Трябва ти човек който разбира.
			
									
										
						- georgi0804
 - Мнения: 167
 - Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
 - Автомобил: GTD
 - Двигател: 1900
 - Местоположение: aytos
 
Re: центровка на гнп на тди
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
Много правилно
- znainainai
 - Мнения: 5287
 - Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
 - Автомобил: Golf4
 - Двигател: MK 4 98 AHF
 - Местоположение: Русе
 
Re: центровка на гнп на тди
Трябват ти лаптоп ваг ком малко гедоре със камък 13 и звездогаечен 13. Вади се таблицата със TDI Timing избираш си твоя мотор и си гласиш центровката на загрял мотор т.е. на 90* 
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката
 Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал 
 
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора
			
									
										
						Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора
- 
				kraskko
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: dizel
 - Местоположение: Usa
 - Контакти:
 
Re: центровка на гнп на тди
значи трябва ваг ком,питам понеже не разбирам а хора които разбират ми я правиха с почукване по ел блока,и на слух казаха,че е ок.да ама не,на 4и5 скорост ми клати като луда,и във високите след 2800 оборота на 5 скорост е много мудна направо не набира.
			
									
										
						- 
				kraskko
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: dizel
 - Местоположение: Usa
 - Контакти:
 
Re: центровка на гнп на тди
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
да колега точно за това питам и се интресувам.приемам всякъкви съвети.ако знаеш нещо по въпроса драсни некой ред.
- znainainai
 - Мнения: 5287
 - Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
 - Автомобил: Golf4
 - Двигател: MK 4 98 AHF
 - Местоположение: Русе
 
Re: центровка на гнп на тди
На закъснение
Почти идеална

На предварение
- 
				kraskko
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
 - Автомобил: bmw
 - Двигател: dizel
 - Местоположение: Usa
 - Контакти:
 
Re: центровка на гнп на тди
мерси колега,чакам кабела и ще се пробам 
			
									
										
						
- milmar
 - Мнения: 4935
 - Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
 - Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
 - Двигател: 1Z and CBDC
 - Местоположение: Русе
 
Re: центровка на гнп на тди
Градския хубаво го каза за тайминга  
 .
Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука"
  . Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП . Пак с VAG COM   и компютър  
  . Тази центровка е направо абсурд да се направи по слух , няма как да стане по съвсем обективни причини , ако ще и майстора ти да има хей такива уши  
  .
Но чети в дизел раздела , има много писано по въпроса , няма смисъл отново ...
			
									
										
						
 .Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука"
  . Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП . Пак с VAG COM   и компютър  
  .Но чети в дизел раздела , има много писано по въпроса , няма смисъл отново ...
- satansho
 - Мнения: 167
 - Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
 - Автомобил: VW T4 Audi
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: центровка на гнп на тди
znainainai написа:Трябват ти лаптоп ваг ком малко гедоре със камък 13 и звездогаечен 13. Вади се таблицата със TDI Timing избираш си твоя мотор и си гласиш центровката на загрял мотор т.е. на 90*:
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката :idea: Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал :!:
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора :idea:
Всичко е така но предварението се дава към радиатора т.е. поската на движение, а закъснението към двигателя.
https://www.youtube.com/watch?v=MEguZWbEE9g
https://youtu.be/hk1iLVCUWPU?t=2m8s


- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: центровка на гнп на тди
Ммм да. Така е на alh, ahf, asv, agr и ahh двигателите. На 1z и afn се върти тялото на помпата и посоките са както го е написал колегата преди 6 (шест) години. 
			
									
										
						
- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: центровка на гнп на тди
milmar написа:Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука". Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП .
Аз това знам че се прави само на стенд
- 
				Zinoto
 - Мнения: 1889
 - Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: центровка на гнп на тди
На старите помпи само на стенд, но на тези количеството гориво се "вижда" с ваг-ком. Реалното количество гориво не може да се види, но калибриране може да се направи и не се прави с чук! Има си дозатор.
			
									
										
						- satansho
 - Мнения: 167
 - Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
 - Автомобил: VW T4 Audi
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: центровка на гнп на тди
goppa написа:Ммм да. Така е на alh, ahf, asv, agr и ahh двигателите. На 1z и afn се върти тялото на помпата и посоките са както го е написал колегата преди 6 (шест) години.
И аз отначало се зачудих, но понеже моя е АГР и не съвпадна и го издирих.
- milmar
 - Мнения: 4935
 - Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
 - Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
 - Двигател: 1Z and CBDC
 - Местоположение: Русе
 
Re: центровка на гнп на тди
Zinoto написа:.... и не се прави с чук! Има си дозатор.
Винаги съм си настройвал количеството на празен ход с чук и парче гума, да не е директно върху хАлуминия, или още по-добре гумен чук. Понеже съм любител и си ремонтирам и настройвам помапата сам от скоро (има-няма 10-на години), обясни моля какво е това дозатор и как с него, вместо с чук променяш мястото на главата и от там показанията на електромагнитния датчик за положението на дозатора за цикловата порция???

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта