Аз просто споделям какво ни се случи когато ги монтирахме на кабриото на батеТони. Понеще е лятна кола и парно не му трябваше, а тази операция бе за една неделя на улицата и той подходи радикално с......флекса


asentm написа:ти вече ни задмина.... сега се учим от теб.
Аз просто споделям какво ни се случи когато ги монтирахме на кабриото на батеТони. Понеще е лятна кола и парно не му трябваше, а тази операция бе за една неделя на улицата и той подходи радикално с......флекса![]()
sastezatelya написа: А какво е решението за запушване на отворите , в които стои тръбата за топлия въздух
disc написа::roll:
bonko написа:Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 ...
nik1302 написа:bonko написа:Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 ...
Тези карбуратори, за които говориш - еднокамерни Делорто 34 FRD - ги слагат изклиючително на еднопортови 1300-1600 въздушни боксери, както и на двупортови 1300. И почти никога на двупортови 1600 по простата причина, че много по- добър вариант са два двойни Вебера 36 IDF или Делорто 36 DRLA (евентуално Вебери 40 IDF, но е малко вероятно да намериш). Още повече, че двойка такива Вебери или Делорто се намират все още за без пари и в България. Но със сигурност са на изчезване, че то алфи и по моргите не останаха. А що се отнася до това да намериш въздухарски колектори втора ръка за тези Делорто 34 FRD в България - шансът ти здраво клони към нула. Просто няма какво да правят такива колектори тук.
Иначе това което се опитваш да правиш го има ново - ето какво представлява целия комплект със все карбураторите. Те (карбураторите) са Вебер 34 ICT и на практика са същите като Делорто 34 FRD. А комплектът е с Вебери по простата причина, че Делорто 34 FRD не се произвежда, докато Вебери 34 ICT все още има нови.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта