подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Пон 23 яну 2012 7:20


ти вече ни задмина.... сега се учим от теб.
Аз просто споделям какво ни се случи когато ги монтирахме на кабриото на батеТони. Понеще е лятна кола и парно не му трябваше, а тази операция бе за една неделя на улицата и той подходи радикално с......флекса scare :D




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Пон 23 яну 2012 7:21


asentm написа:ти вече ни задмина.... сега се учим от теб.
Аз просто споделям какво ни се случи когато ги монтирахме на кабриото на батеТони. Понеще е лятна кола и парно не му трябваше, а тази операция бе за една неделя на улицата и той подходи радикално с......флекса scare :D

според мен с по дълго задвижване ще стане :idea:


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот sastezatelya » Пон 23 яну 2012 22:01


Кажете кое по-точно се променя , защото и аз ще слагам такива карбуратори . Благодарение на моят приятел zar4eto се сдобих с един комплект и ще се монтират в най-скоро време , но всичките , планки , пръти и въобще целия механизъм ми се струва , че ще си паснат идеално . А какво е решението за запушване на отворите , в които стои тръбата за топлия въздух ? :beer :да: Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Вто 24 яну 2012 1:46


sastezatelya написа: А какво е решението за запушване на отворите , в които стои тръбата за топлия въздух


Тапи бре, взимаш шина 3мм. или нещо подобво, изрязваш 2 капака, режеш им по гърнитура и тва е. Когато си сигурен в сетъпа, сваляш гърнето, решеш планките и заваряваш отворите, отворите в ламарината и тях ги затваряш, кофтито, е, че ламарината ти е бластирана и прохово боядисана... :screwy


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Вто 24 яну 2012 8:54


задвижването от тип 3 седи ниска, защото при него турбината не е отгоре, а седи закачена на маховика. Така щангите за задвижване на карбовете минават точно приз тези въздуховоди. Според мен ако самото задвижване се удължи на височина нещата ще се оправят. Трябва проба на място!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Вто 24 яну 2012 12:02


Ето пример за готово, универсално управление за 2 карба на "Тип1" охлаждане:
Прикачени файлове
IMG_0096.JPG


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот disc » Вто 24 яну 2012 21:37


:roll:



Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Сря 25 яну 2012 0:11


disc написа::roll:


Правил съм подобно, признавам мойто беше, малко по-сложно, но с по-малко детайли, още ми се търкалят жилата и планките, но не останах доволен, тия карвове си искат твърда връзка, останалото е , както викаше пра-баба - Паратика работа (или, нещо, такова)... :)


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Сря 25 яну 2012 0:25


Еееех колеги, аз повдигнах темата, гледам вече и съвети за реглаж на карбовете има (за което съм благодарен), ама както казва Петко Бочаров " ДА АМА, НЕ", размина ми се с тези колектори....... просто не ми се говори, от тази туфа заек няма да излезе нооо, има и такива хора, но поне вас да попитам дали по принцип се намират такива колектори без значение за тип 1 или за тип 3 аз ще ги слагам на АД 1600 и разбирам че са еднакви с изключение на дължината. Ще кача една снимка за да съм по ясен.[attachment=0]vw.
Прикачени файлове
vw.jpg
vw.jpg


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот BuGmaN » Сря 25 яну 2012 1:14


Съжалявам за случката колега, ама нека ти е за добро... Колектори, като тия на снимката не съм виждал, от Тип3 са по-къси и от това, застават по-близо до кожуха на охлаждането, та съм имал, лек проблем с въздушните филтри, но щом се справих през времената, когато, почти нямаше части, то сега ще е просто въпрос на избор... :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот asentm » Сря 25 яну 2012 7:21


поръчвай за делорто и прави комплекта :D


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот nik1302 » Сря 25 яну 2012 21:14


ето това например се намира (за тип 1) и ново струва към 60-70 лири ...само, че ти така май и не каза какви точно карбуратори ще слагаш ...а то от там се почва ...

EMPI5206.jpg


и ето това е универсален задвижващ механизъм, който става за каквато се сетиш двойка карбуратори...от тези, който се слагат на въздухари по принцип...а не от тези, които се намерят в първата по-голяма морга :D (т.е. Вебери IDF и ICT, Делорто DRLA и FRD, Кадрони, Солекси и т.н.)

SCAT30050.jpg


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот bonko » Чет 26 яну 2012 14:26


Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 и затова търсех (може и да не са нови) такива колектори, като мислех че се намират и тук но явно ги няма много но, ще продължавам да търся. :) Между другото освен магазин "костенурка" в София има ли някъде в страната да се предлагат стари и нови части за въздухари или само на разменни начела стават нещата?


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот nik1302 » Чет 26 яну 2012 18:41


bonko написа:Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 ...


Тези карбуратори, за които говориш - еднокамерни Делорто 34 FRD - ги слагат изклиючително на еднопортови 1300-1600 въздушни боксери, както и на двупортови 1300. И почти никога на двупортови 1600 по простата причина, че много по- добър вариант са два двойни Вебера 36 IDF или Делорто 36 DRLA (евентуално Вебери 40 IDF, но е малко вероятно да намериш). Още повече, че двойка такива Вебери или Делорто се намират все още за без пари и в България. Но със сигурност са на изчезване, че то алфи и по моргите не останаха. А що се отнася до това да намериш въздухарски колектори втора ръка за тези Делорто 34 FRD в България - шансът ти здраво клони към нула. Просто няма какво да правят такива колектори тук.
Иначе това което се опитваш да правиш го има ново - ето какво представлява целия комплект със все карбураторите. Те (карбураторите) са Вебер 34 ICT и на практика са същите като Делорто 34 FRD. А комплектът е с Вебери по простата причина, че Делорто 34 FRD не се произвежда, докато Вебери 34 ICT все още има нови.

EMPI7411A.jpg


Потребителски аватар
coks
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии

Мнениеот coks » Чет 26 яну 2012 19:23


nik1302 написа:
bonko написа:Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 ...


Тези карбуратори, за които говориш - еднокамерни Делорто 34 FRD - ги слагат изклиючително на еднопортови 1300-1600 въздушни боксери, както и на двупортови 1300. И почти никога на двупортови 1600 по простата причина, че много по- добър вариант са два двойни Вебера 36 IDF или Делорто 36 DRLA (евентуално Вебери 40 IDF, но е малко вероятно да намериш). Още повече, че двойка такива Вебери или Делорто се намират все още за без пари и в България. Но със сигурност са на изчезване, че то алфи и по моргите не останаха. А що се отнася до това да намериш въздухарски колектори втора ръка за тези Делорто 34 FRD в България - шансът ти здраво клони към нула. Просто няма какво да правят такива колектори тук.
Иначе това което се опитваш да правиш го има ново - ето какво представлява целия комплект със все карбураторите. Те (карбураторите) са Вебер 34 ICT и на практика са същите като Делорто 34 FRD. А комплектът е с Вебери по простата причина, че Делорто 34 FRD не се произвежда, докато Вебери 34 ICT все още има нови.

EMPI7411A.jpg

Здравейте,колко ще се увеличи мощноста на двигател 1300 АБ-двупортов,ако му монтирам този кит и каква му е ориентировъчната цена



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта