coks написа:nik1302 написа:bonko написа:Ами чакам това лято да ми донесат от Италия карбуратори Делорто 34 ...
Тези карбуратори, за които говориш - еднокамерни Делорто 34 FRD - ги слагат изклиючително на еднопортови 1300-1600 въздушни боксери, както и на двупортови 1300. И почти никога на двупортови 1600 по простата причина, че много по- добър вариант са два двойни Вебера 36 IDF или Делорто 36 DRLA (евентуално Вебери 40 IDF, но е малко вероятно да намериш). Още повече, че двойка такива Вебери или Делорто се намират все още за без пари и в България. Но със сигурност са на изчезване, че то алфи и по моргите не останаха. А що се отнася до това да намериш въздухарски колектори втора ръка за тези Делорто 34 FRD в България - шансът ти здраво клони към нула. Просто няма какво да правят такива колектори тук.
Иначе това което се опитваш да правиш го има ново - ето какво представлява целия комплект със все карбураторите. Те (карбураторите) са Вебер 34 ICT и на практика са същите като Делорто 34 FRD. А комплектът е с Вебери по простата причина, че Делорто 34 FRD не се произвежда, докато Вебери 34 ICT все още има нови.
Здравейте,колко ще се увеличи мощноста на двигател 1300 АБ-двупортов,ако му монтирам този кит и каква му е ориентировъчната цена
Ето тази графика показва приблизително с колко може да се увеличи мощността. Виж крива №4. Това е еднопортов 1500 и той има същата мощност като двупортовия 1300 - 44 кончета. С хубав централен карбуратор и афтърмаркет изпускателна система (забрави за оригиналната!) са докарали едни 60 кончета през далечната 1969г. Както и да го смяташ това са си 30на процента увеличение на мощността и това вероятно е максимума без да се пипа друго по мотора. От друга страна предимствата на двойка двукамерни!/двойни карбуратри също е известна отдавна. Така, че на твоя двупортов 1300 МОЖЕШ СПОКОЙНО ДА СЛОЖИШ ДВОЙКА ВЕБЕРИ 36 IDF! Те са с "половин" идея по-големи за 1300 въздухар, но това може да се компенсира с подходящо джетване (жигльори) и по-малки дифузьори. Жигльорите са евтини, а проблемът с дифузьорите е, че тези Вебери идват от Алфите най-често с 30ци дифузьори и за разлика от двупортовите 1600 където няма проблем да се кара с тях, при 1300 задължително трябват 26ци дифузьори. Мисля, че биха могли да се направят. Това което можеш да докараш с Веберите наистина ще си заслужава и няма да си познаеш колата. Особено в комбинация с олекотен маховик и евентуално увеличена докъм 8.5- 9 степен на сгъстяване (ако ти са читави главите

Иначе китът е скъпичък и струва малко над 300 лири.