Защо пък точно голф 2 дизел....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот Antracid » Нед 05 фев 2012 14:23


начетох се на спорове моита така твоита така а ся някои дето кара голф3 (нов) :D колко години го е карал без ядове за разлика от голф2 1.6тд прост пример за колегата тарсещ и жаден за инфо отвори раздел дизели и ше ти стане ясно като бял ден колко са сток маторетките така славещи се тди :applause:




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот emiltd » Нед 05 фев 2012 14:28


Antracid написа:начетох се на спорове моита така твоита така а ся някои дето кара голф3 (нов) :D колко години го е карал без ядове за разлика от голф2 1.6тд прост пример за колегата тарсещ и жаден за инфо отвори раздел дизели и ше ти стане ясно като бял ден колко са сток маторетките така славещи се тди :applause:


Колега,откажи се,няма смисъл да обясняваш...аз пробвах,но не стана.Нека момчетата да си карат супер новите и креативни голфове 1З с последна дума на електрониката mhihi


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот Antracid » Нед 05 фев 2012 14:34


:bishop :063:


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 14:37


aз пък мисля, че това е едно много хубава тема , систематизирана информация за точно определен модел, тук ще могат да си отговорят хората на много въпроси и не само този колега, а всички които имат или искат да знаят нещо за въпросния модел.Колкото до това кой какво казал - аз мисля, че това са факти от реалната картинка в България, нека поне като се взима кола да се мисли , аджеба тая кола къде ще я караш - тук в Бг - това предполага по-кофти пътища, тоест по-здраво окачване , тоест голф 2 , друго - по-нисък стандарт на живот, което предполага какво - по-евтини части и по-нисък разход на гориво , тоест какво - голф 2 1,6 тд, живеем в държавата на автокрадците , а тези коли не ги крадат толкова много, пък и недай си Боже да се случи - 1000 лв се прежалват по-лесно от 5000 лв да речем ако няма каско...и много още предимства има - по-малък данък и т.н. и т.н. - така че... каквото и да си говорим това е колата!


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот emiltd » Нед 05 фев 2012 14:45


Абе то тази манджа е готвена многократно във форума,даже бих казал че е почти изчерпана...само да не го мързи човек да потърси... :)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот веселин » Нед 05 фев 2012 15:02


Малко са грижовните собственици на Typ 19 E :banghead:
много хора се удивяваха на моята двойка за осемте години и половина за които и бях грижовен собственик
умишлено не исках кола карана в България , макар , че вторият и собственик в Германия /сърбин / бих го разстрелял за немарливост веднага
веднага я вкарах на пълно обслужване - въздушния филтър беше по-черен от въглен :banghead:
горивния също беше вътре гняс - задна лява беше изтъркана на огледало от вътрешната страна - разбит лагер на главина
за щастие двигателят и турбината бяха отлични - само се наложи да сменя катализатора , че за 6 месеца с нашата нафтичка ептен се запуши :banghead: /1V еко дизел с катализатор - 60 к.с /
а иначе първият собственик я е гледал с огромен мерак - беше сменил изцяло заводската генерация с такава на фирмата Ernst-Hagen :bowdown и задни газово-маслени амортисьори Monroe - с които беше уникално стабилна в бързи завои :bowdown :bowdown :bowdown
Niksi доста се чудеше как така тихо работи двигателят :да:
ето една снимка от доброто старо време
Изображение
оригинална заводска боя - пастиран и полиран от мен - доста съфорумци го знаят :да:
мисълта ми беше - много амортизирани тотално двигатели и турбини се "стягат" с гъсти масла и добавки - и после става страшно
ръждата е напаст за германките след 1990 - на оня мексиканец шеф на производството назначен тогава :laser :laser :laser
Съветът ми към авторът на темата е - търси JP двигателя - 55 к.с - атмосферен без принудително пълнене /турбо/
щом като не вдигаш повече от 120 и не търсиш на всяка цена изпреварване и състезания
загледах се по ето това голфче
http://www.cars.bg/u536199
повод за размисъл както се казва ..... :beer
Успех и късмет при избора .....!!!!!!!!!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот velinsl » Нед 05 фев 2012 16:38


Относно пластмасите наскоро баща ми си смени предна лява брава - нова -8лв, по моргите беше по-скъпа втора ръка Автомобила е Г2.


Fili
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот Fili » Нед 05 фев 2012 19:01


Леле как се е нагорешила темата, супер!

Много нова информация, много хубави мнения видях!

Решено е, голф 2 ще да е.

Видях обявата на Веселнин, благодаря за което. Но аз си мисля, че JP двигателите вървят с 4 степенна скоростна кутия в повечето случаи. В грешка ли съм за това?

А другото което си мисля, че мернах някъде като сравнявах характеристиките, е че парадоксално 1.6D JP харчи повече гориво от колкото 1.6TD 1V. Ама понеже не мога да го намеря повторно този сайт в който ги гледах тези неща, само спомена ми е останал, аз и за това толкова питам, дали някой може да даде линк с техническите характеристики.

Аз за сега се бях насочил към 1V, но съм отворен и за другите двигатели освен този с интеркулера. Ама със сигурност искам 5 скорости, защото възнамерявам повечко извън градско да я карам.

Страхотни мнения имаше обаче благодаря ви.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 19:05


5-те скорости са ти последната грижа. Ти харесай читав Голф, кутии да искаш само, вече са по 80-100 лева :beer За разхода нека кажат колегите с такива, но ако и двете коли ги караш със 130-140 км/ч по магистралата, то можеш да си сигурен, че атмесферката ще се зори и ще понагорява повечко от турбинирата, говоря на теория и в общия случай. Ако греша, нека ме поправят :wink:
Според мен гледай:
1. Състояние на купето
2. Двигател
и всичко останало после. Колата на снимката на Веселин е много добра, колегата я продаде миналата година, ако не се лъжа, но нека ти постне и снимките с ръждата, в определени кадри дадена кола може да изглежда като от завода, но винаги има забележки - къде прикрити, къде не. Да намериш такава кола с перфектно купе е доста трудна работа, но не невъзможна, пък ако има дребни забележки те се коригират, но за съжаление струва пари :beer Пък перфектна за 2000 лева трябва доста да я потърсиш, в немско тия коли на по 70 - 100 000км си струват сериозни суми.


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 19:16


Аз направо се чудя на колегата как го е продал този голф белия , той направо като чисто нов, аз лично не мога да се разделя с моя , макар и в по-кофти състояние, но пък всеки си знае.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 19:18


Нека той да си каже. Имаше една поговорка "Хвали старо, карай ново". 8)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот StS » Нед 05 фев 2012 19:22


Хора със същия успех може да му се препоръча и Голф 3 - 97г Дизел :deal


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 19:26


Ами аз имам предвид по-скоро емоционалната страна на нещата - такива грижи е полагал... то си личи , че е мераклийска кола, по която са хвърлени доста средства и грижи, дано не е попаднала в ръцете на някой парлапанин :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот samo_pechka » Нед 05 фев 2012 20:02


golf_td написа:Аз направо се чудя на колегата как го е продал този голф белия , той направо като чисто нов, аз лично не мога да се разделя с моя , макар и в по-кофти състояние, но пък всеки си знае.

И аз.Как не съм го мернал ,че е бил за продан... :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 20:10


Ето един хубав екземпляр, ама се хванете здраво, да не паднете от цената:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето още един малко по-евтин, не харесвам червени акрилни бои, ама състоянието му е почти перфектно, поне на снимките:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Допускам, че и на двата са им реални километрите :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта