
Защо пък точно голф 2 дизел....
- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
начетох се на спорове моита така твоита така а ся някои дето кара голф3 (нов)
колко години го е карал без ядове за разлика от голф2 1.6тд прост пример за колегата тарсещ и жаден за инфо отвори раздел дизели и ше ти стане ясно като бял ден колко са сток маторетките така славещи се тди 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Antracid написа:начетох се на спорове моита така твоита така а ся някои дето кара голф3 (нов)колко години го е карал без ядове за разлика от голф2 1.6тд прост пример за колегата тарсещ и жаден за инфо отвори раздел дизели и ше ти стане ясно като бял ден колко са сток маторетките така славещи се тди
Колега,откажи се,няма смисъл да обясняваш...аз пробвах,но не стана.Нека момчетата да си карат супер новите и креативни голфове 1З с последна дума на електрониката

-
golf_td
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
aз пък мисля, че това е едно много хубава тема , систематизирана информация за точно определен модел, тук ще могат да си отговорят хората на много въпроси и не само този колега, а всички които имат или искат да знаят нещо за въпросния модел.Колкото до това кой какво казал - аз мисля, че това са факти от реалната картинка в България, нека поне като се взима кола да се мисли , аджеба тая кола къде ще я караш - тук в Бг - това предполага по-кофти пътища, тоест по-здраво окачване , тоест голф 2 , друго - по-нисък стандарт на живот, което предполага какво - по-евтини части и по-нисък разход на гориво , тоест какво - голф 2 1,6 тд, живеем в държавата на автокрадците , а тези коли не ги крадат толкова много, пък и недай си Боже да се случи - 1000 лв се прежалват по-лесно от 5000 лв да речем ако няма каско...и много още предимства има - по-малък данък и т.н. и т.н. - така че... каквото и да си говорим това е колата!
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Абе то тази манджа е готвена многократно във форума,даже бих казал че е почти изчерпана...само да не го мързи човек да потърси... 
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Малко са грижовните собственици на Typ 19 E
много хора се удивяваха на моята двойка за осемте години и половина за които и бях грижовен собственик
умишлено не исках кола карана в България , макар , че вторият и собственик в Германия /сърбин / бих го разстрелял за немарливост веднага
веднага я вкарах на пълно обслужване - въздушния филтър беше по-черен от въглен
горивния също беше вътре гняс - задна лява беше изтъркана на огледало от вътрешната страна - разбит лагер на главина
за щастие двигателят и турбината бяха отлични - само се наложи да сменя катализатора , че за 6 месеца с нашата нафтичка ептен се запуши
/1V еко дизел с катализатор - 60 к.с /
а иначе първият собственик я е гледал с огромен мерак - беше сменил изцяло заводската генерация с такава на фирмата Ernst-Hagen
и задни газово-маслени амортисьори Monroe - с които беше уникално стабилна в бързи завои
Niksi доста се чудеше как така тихо работи двигателят
ето една снимка от доброто старо време

оригинална заводска боя - пастиран и полиран от мен - доста съфорумци го знаят
мисълта ми беше - много амортизирани тотално двигатели и турбини се "стягат" с гъсти масла и добавки - и после става страшно
ръждата е напаст за германките след 1990 - на оня мексиканец шеф на производството назначен тогава
Съветът ми към авторът на темата е - търси JP двигателя - 55 к.с - атмосферен без принудително пълнене /турбо/
щом като не вдигаш повече от 120 и не търсиш на всяка цена изпреварване и състезания
загледах се по ето това голфче
http://www.cars.bg/u536199
повод за размисъл както се казва .....
Успех и късмет при избора .....!!!!!!!!!
много хора се удивяваха на моята двойка за осемте години и половина за които и бях грижовен собственик
умишлено не исках кола карана в България , макар , че вторият и собственик в Германия /сърбин / бих го разстрелял за немарливост веднага
веднага я вкарах на пълно обслужване - въздушния филтър беше по-черен от въглен
горивния също беше вътре гняс - задна лява беше изтъркана на огледало от вътрешната страна - разбит лагер на главина
за щастие двигателят и турбината бяха отлични - само се наложи да сменя катализатора , че за 6 месеца с нашата нафтичка ептен се запуши
/1V еко дизел с катализатор - 60 к.с /а иначе първият собственик я е гледал с огромен мерак - беше сменил изцяло заводската генерация с такава на фирмата Ernst-Hagen
и задни газово-маслени амортисьори Monroe - с които беше уникално стабилна в бързи завои
Niksi доста се чудеше как така тихо работи двигателят
ето една снимка от доброто старо време
оригинална заводска боя - пастиран и полиран от мен - доста съфорумци го знаят
мисълта ми беше - много амортизирани тотално двигатели и турбини се "стягат" с гъсти масла и добавки - и после става страшно
ръждата е напаст за германките след 1990 - на оня мексиканец шеф на производството назначен тогава
Съветът ми към авторът на темата е - търси JP двигателя - 55 к.с - атмосферен без принудително пълнене /турбо/
щом като не вдигаш повече от 120 и не търсиш на всяка цена изпреварване и състезания
загледах се по ето това голфче
http://www.cars.bg/u536199
повод за размисъл както се казва .....
Успех и късмет при избора .....!!!!!!!!!
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Относно пластмасите наскоро баща ми си смени предна лява брава - нова -8лв, по моргите беше по-скъпа втора ръка Автомобила е Г2.
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Леле как се е нагорешила темата, супер!
Много нова информация, много хубави мнения видях!
Решено е, голф 2 ще да е.
Видях обявата на Веселнин, благодаря за което. Но аз си мисля, че JP двигателите вървят с 4 степенна скоростна кутия в повечето случаи. В грешка ли съм за това?
А другото което си мисля, че мернах някъде като сравнявах характеристиките, е че парадоксално 1.6D JP харчи повече гориво от колкото 1.6TD 1V. Ама понеже не мога да го намеря повторно този сайт в който ги гледах тези неща, само спомена ми е останал, аз и за това толкова питам, дали някой може да даде линк с техническите характеристики.
Аз за сега се бях насочил към 1V, но съм отворен и за другите двигатели освен този с интеркулера. Ама със сигурност искам 5 скорости, защото възнамерявам повечко извън градско да я карам.
Страхотни мнения имаше обаче благодаря ви.
Много нова информация, много хубави мнения видях!
Решено е, голф 2 ще да е.
Видях обявата на Веселнин, благодаря за което. Но аз си мисля, че JP двигателите вървят с 4 степенна скоростна кутия в повечето случаи. В грешка ли съм за това?
А другото което си мисля, че мернах някъде като сравнявах характеристиките, е че парадоксално 1.6D JP харчи повече гориво от колкото 1.6TD 1V. Ама понеже не мога да го намеря повторно този сайт в който ги гледах тези неща, само спомена ми е останал, аз и за това толкова питам, дали някой може да даде линк с техническите характеристики.
Аз за сега се бях насочил към 1V, но съм отворен и за другите двигатели освен този с интеркулера. Ама със сигурност искам 5 скорости, защото възнамерявам повечко извън градско да я карам.
Страхотни мнения имаше обаче благодаря ви.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
5-те скорости са ти последната грижа. Ти харесай читав Голф, кутии да искаш само, вече са по 80-100 лева
За разхода нека кажат колегите с такива, но ако и двете коли ги караш със 130-140 км/ч по магистралата, то можеш да си сигурен, че атмесферката ще се зори и ще понагорява повечко от турбинирата, говоря на теория и в общия случай. Ако греша, нека ме поправят
Според мен гледай:
1. Състояние на купето
2. Двигател
и всичко останало после. Колата на снимката на Веселин е много добра, колегата я продаде миналата година, ако не се лъжа, но нека ти постне и снимките с ръждата, в определени кадри дадена кола може да изглежда като от завода, но винаги има забележки - къде прикрити, къде не. Да намериш такава кола с перфектно купе е доста трудна работа, но не невъзможна, пък ако има дребни забележки те се коригират, но за съжаление струва пари
Пък перфектна за 2000 лева трябва доста да я потърсиш, в немско тия коли на по 70 - 100 000км си струват сериозни суми.
За разхода нека кажат колегите с такива, но ако и двете коли ги караш със 130-140 км/ч по магистралата, то можеш да си сигурен, че атмесферката ще се зори и ще понагорява повечко от турбинирата, говоря на теория и в общия случай. Ако греша, нека ме поправят Според мен гледай:
1. Състояние на купето
2. Двигател
и всичко останало после. Колата на снимката на Веселин е много добра, колегата я продаде миналата година, ако не се лъжа, но нека ти постне и снимките с ръждата, в определени кадри дадена кола може да изглежда като от завода, но винаги има забележки - къде прикрити, къде не. Да намериш такава кола с перфектно купе е доста трудна работа, но не невъзможна, пък ако има дребни забележки те се коригират, но за съжаление струва пари
Пък перфектна за 2000 лева трябва доста да я потърсиш, в немско тия коли на по 70 - 100 000км си струват сериозни суми.-
golf_td
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Аз направо се чудя на колегата как го е продал този голф белия , той направо като чисто нов, аз лично не мога да се разделя с моя , макар и в по-кофти състояние, но пък всеки си знае.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Нека той да си каже. Имаше една поговорка "Хвали старо, карай ново". 
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Хора със същия успех може да му се препоръча и Голф 3 - 97г Дизел 

-
golf_td
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Ами аз имам предвид по-скоро емоционалната страна на нещата - такива грижи е полагал... то си личи , че е мераклийска кола, по която са хвърлени доста средства и грижи, дано не е попаднала в ръцете на някой парлапанин 
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
golf_td написа:Аз направо се чудя на колегата как го е продал този голф белия , той направо като чисто нов, аз лично не мога да се разделя с моя , макар и в по-кофти състояние, но пък всеки си знае.
И аз.Как не съм го мернал ,че е бил за продан...

- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо пък точно голф 2 дизел....
Ето един хубав екземпляр, ама се хванете здраво, да не паднете от цената:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето още един малко по-евтин, не харесвам червени акрилни бои, ама състоянието му е почти перфектно, поне на снимките:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Допускам, че и на двата са им реални километрите
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ето още един малко по-евтин, не харесвам червени акрилни бои, ама състоянието му е почти перфектно, поне на снимките:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Допускам, че и на двата са им реални километрите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта
