П.с разпитай колко точно е работила сама, и имало ли е съобщение, и пържена ли е колата...
Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Ако си извадил ключа а колата работи
, просто да се пробва да я подкара,/без ключа разбира се/ ако не успее значи компа е сработил...
П.с разпитай колко точно е работила сама, и имало ли е съобщение, и пържена ли е колата...
П.с разпитай колко точно е работила сама, и имало ли е съобщение, и пържена ли е колата...
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Да, разпитам с най-големи подробности. Нямах възможност 3 дни, но утре ще я карам и ще разбера какво точно се е случило. Може и жена ми да не е разбрала какво точно е станало. След този случай обаче не се е повторило. Ще пиша пак, защото и на мен ми е интересно.
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
SCALE написа:Да не е от ДПФ филтъра ?
http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-j ... filter.htm
Колега, много благодаря за тоя линк. Но тука не се казва, че ако прекъснеш цикъла като изключиш мотора, то последния не иска да спре, а казват че при следваш старт, ще се опита да направи нов цикъл на прочистване. Ще питам жена ми обаче, дали е забелязала вентилатора да е заработил бързо. Макар да ме съмнява да й е направило впечатление.
- axios
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vancouver, Canada
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
Женска му работа. Оказа се вентилатора, я тя помислила, 4е е мотора. Онзи ден карах колата около 2 часа преход и като слязохме, вентилатора работеше за около 30сек. И жена ми каза, че било същото. Охххх, олекна ми макар, че се почудих, защо след дълъг път, а не в трафик, при температури под 5 градуса, ще заработи вентилатора след като спра мотора, ама както и да е. Колата работи добре. 

- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
axios написа:Женска му работа. Оказа се вентилатора, я тя помислила, 4е е мотора. Онзи ден карах колата около 2 часа преход и като слязохме, вентилатора работеше за около 30сек. И жена ми каза, че било същото. Охххх, олекна ми макар, че се почудих, защо след дълъг път, а не в трафик, при температури под 5 градуса, ще заработи вентилатора след като спра мотора, ама както и да е. Колата работи добре.
И за това си има обяснение...ама е далече от работещ двигател...
P.s ако беше моята жена за наказание...

-
Jivko7777
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
axios написа:Женска му работа. Оказа се вентилатора, я тя помислила, 4е е мотора. Онзи ден карах колата около 2 часа преход и като слязохме, вентилатора работеше за около 30сек. И жена ми каза, че било същото. Охххх, олекна ми макар, че се почудих, защо след дълъг път, а не в трафик, при температури под 5 градуса, ще заработи вентилатора след като спра мотора, ама както и да е. Колата работи добре.
Е по принцип лятото трябва да е така... 2-ките а и по старите я имат тая функция, не вярват при 6-цата да го има това...ама знае ли се...щото ако сега се включва то, лятото не 2 мин ама по 20-30мин няма да изключва по тая логика
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Брато ,аз ако имам такава кола и никога няма да я дам на жена ми .Онзи ден ми счупи чистачката.Бе не е видела сигурно че има лед дееба.Мислила с ие че е стиропор сигурно.Иди в сервиз ма ще ти се смеят или подиграват като почнеш ...абе не гасне.пък не съм сигурен и така на татък.дано се оправиш колега и много безавариини километъри че си е много гадно да се вглеждаш в нова кола.
- ssssl
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
Jivko7777 написа:Е по принцип лятото трябва да е така... 2-ките а и по старите я имат тая функция, не вярват при 6-цата да го има това...ама знае ли се...щото ако сега се включва то, лятото не 2 мин ама по 20-30мин няма да изключва по тая логика
От 5 г. карам Шкода със същия мотор(от нова). И през лятото, след гасене, перката много рядко я чувам, демек да остава включена. За мен не е нормално... или жена ти не кара нормално новата кола
Последна промяна от ssssl на Пон 06 фев 2012 21:21, променено общо 1 път.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Най вероятно е от ДПФ-а , няма връзка с темп. на мотора . По горе в линка си го пише- при регенерациа вентилаторите се вкл. на макс степен.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
По-вероятно е да е забравила ръчната спирачка и да е карала така, жените често го правят тоя номер и всички жени ползват ръчна за разлика от много мъже. На ръчна особено на дълъг път може и да прегрее мотора и не само той де.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
ssssl написа:Jivko7777 написа:Е по принцип лятото трябва да е така... 2-ките а и по старите я имат тая функция, не вярват при 6-цата да го има това...ама знае ли се...щото ако сега се включва то, лятото не 2 мин ама по 20-30мин няма да изключва по тая логика
От 5 г. карам Шкода със същия мотор(от нова). И през лятото, след гасене, перката много рядко я чувам, демек да остава включена. За мен не е нормално... или жена ти не кара нормално новата кола
Мотора ти няма нищо общо. Фв вече не слага помпа дюза мотори в голф

- ssssl
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора РЕШЕНО
hooligan_sk написа:ssssl написа:Jivko7777 написа:Е по принцип лятото трябва да е така... 2-ките а и по старите я имат тая функция, не вярват при 6-цата да го има това...ама знае ли се...щото ако сега се включва то, лятото не 2 мин ама по 20-30мин няма да изключва по тая логика
От 5 г. карам Шкода със същия мотор(от нова). И през лятото, след гасене, перката много рядко я чувам, демек да остава включена. За мен не е нормално... или жена ти не кара нормално новата кола
Мотора ти няма нищо общо. Фв вече не слага помпа дюза мотори в голф
Освен начина на впръскване и степента на сгъстяване, други разлики няма.
По-важното е, че за тоя двигател не е нормално да му се включва перката през зимата.
-
sashpe
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 11:41
- Автомобил: Scirocco
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Почти със сигурност е от регенерацията на DPF. И моята го е правила 2-3 пъти, последния от които преди седмица (поради дългото клечене в задръствания). Стряскащо е първия път, но като попрочетеш малко и установяваш, че няма от какво да се притесняваш.
-
Jivko7777
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
аз не мога да разбера как въобще ги траете тия ДПФ-и 
-
ZanderBG
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Zinoto написа:По-вероятно е да е забравила ръчната спирачка и да е карала така, жените често го правят тоя номер и всички жени ползват ръчна за разлика от много мъже. На ръчна особено на дълъг път може и да прегрее мотора и не само той де.
да бе, дали пък няма звукова сигнализация ръчната сп
Тя така, ако загрява от едната ръчна сп., как ли ще е като качиш на х. Алеко
От ръчна "загряват" спирачките и даже джантите... аз съм се горил на джанта от ЛендКрузър, но беше от запекло буталце... Като слезеш миришеше на изгоряло, а колата не го усещаше даже при 100кмч на изкачване...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта