Cern Swiss написа:anonym0us написа:Този двигател има най-малко електроника от своите големи събратя...
НЯМА такова нещо, има точно толкова електроника като всяка моноинжекция - 1,6 и 1,8. Спрете да спекулирате колко е прост, 1,6 и 1,8 моно са абсолютно толкова прости и имат абсолютно същите части, възли и агрегати. Който не е съгласен - да изброи 3 разлики.
Виж колега, нямам намерение да споря с тебе, виждам от предишните ти мнения че си философа във форума, нямам намерение да споря, ако искаш вярвай ако искаш не!
Когато съм написал за по-големите събратя, да съм казал конкретни мотори? Говориме само за АБД, така че нека да не осираме темата, и ако няма какво да правиш, моля не се закачай с мен!
Спирам да пиша, даже нямах намерение да ти отговарям,

Всеки си има мнение за АБД, така че никой не те е карал да ме цитираш! И знай че неможеш да накараш всички да ти вярват!
До колкто знам АБД-то е най-прост като електроника, нито има датчик на коляновия вал, нито има верига, (С ремък е ) и тем подобни неща, но това не е минус, в някой случай е (+). Затова казах че е опростен! Ти представяш ли си 2.0 без нужната електроника и дали ще върви ?

Дали ще харчи малко ? Как мислиш че се изкарват 150 коня от този двигател, само от гориво?! Ама няма смисъл да пиша както виждам, почна се Мост лАнТед, виждам че и Торетто е тук, ще има залагания, ще ръмжат АБД-та
