Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
-
svilen099
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
никои ли няма да добави нещо
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , сподели какъв опит имаш? Имаш ли инструменти? Аз имам скромен опит ,но може да ти помогна нещо. 3 пъти съм отварял мотора на старата кола -опел кадет и веднъж на голфа. Почти съм сигурен , че моторите са ни еднакви (и аз съм 1.8 90 кс). Обърни внимание как ти излиза генерацията от колекторните тръби. Аз там съм с две яки скоби -свалят се трудно и се качват 3 пъти по-трудно имай го в предвид. В сервизите предполагам са се ошлайфали с тази процедура , или има някакъв странен инструмент , който идея си нямам как се казва!
пп пиши ми , може и на лични!
пп пиши ми , може и на лични!
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , сподели какво стана с ремонта?
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , развитие някакво??
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Явно нема! Както и при мен. То какво развитие при тези -20 С през последната седмица 
-
svilen099
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
нищо не съм правил колеги.Карам си я така.Като се постопли ще я мисля.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Май и аз натам вървя...
Но пък странното е, че като загрее течността спада, като изчакам малко течността се вдига - по казанчето гледам. Маслото е чисто, то и за това не мога да съм 100% сигурен, защото по капачката си има конденз, на щеката долу е чисто, съвсем малко има по стените на пръчката май, вече и аз не знам
Нормално ли е охладителната течност да варира, или трябва да си е константа при каквито и да е положения/температури?
Нормално ли е охладителната течност да варира, или трябва да си е константа при каквито и да е положения/температури?- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
nokiangage написа:Май и аз натам вървя...Но пък странното е, че като загрее течността спада, като изчакам малко течността се вдига - по казанчето гледам. Маслото е чисто, то и за това не мога да съм 100% сигурен, защото по капачката си има конденз, на щеката долу е чисто, съвсем малко има по стените на пръчката май, вече и аз не знам
Нормално ли е охладителната течност да варира, или трябва да си е константа при каквито и да е положения/температури?
Колега , според мен ако е гарнитура то има значение къде и издухала и колко. При мен маслото си остана чисто , но за 200 метра в един баир като я напънах и антифриза мина през ауспуха!! Преди това имам спомен (беше преди година и половина)мотора 1-2 дни не ми харесваше как работи(леко прекъсваше). На предната ми кола пък антифриза влезна в маслото . Така че...по навреме при майстор да не викате пътна помощ от някъде!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Така и така не я карам през седмицата, тази или другата неделя ще хода да я сменят за всеки слаучай.
А да питам, примерно на загрял двигател(80-90 градуса) като се отвори капачката и естествено като изхвърли част от антифриза, после като се долее по-трудно ли се обезвъздушава системата (влиза ли въздух или остава някъде) или нормално?
А да питам, примерно на загрял двигател(80-90 градуса) като се отвори капачката и естествено като изхвърли част от антифриза, после като се долее по-трудно ли се обезвъздушава системата (влиза ли въздух или остава някъде) или нормално?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
nokiangage написа:...
Преди да скачаш на гарнитури, си провери капачката на разширителния. Друг въпрос - защо отваряш на загрял мотор? Ненужна загуба на антифриз. Щом даже и на по-студен мотор, течноста се качва до нормалното, значи е там - и не напуска "сградата" през ауспуха или маслото
Или поне на теория е така.- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Интересно,вчера си отворих капачката на 80 градуса и не хвърли вода както очаквах.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Ако не уплътнява добре, може налягането да не е чак толкова високо, че да изхвърли. Много зависи и как я отваряш разбира се.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Отворих я внимателно да излезе налягането,антифриза си остана вътре.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
snupeca написа:Преди да скачаш на гарнитури, си провери капачката на разширителния. Друг въпрос - защо отваряш на загрял мотор? Ненужна загуба на антифриз. Щом даже и на по-студен мотор, течноста се качва до нормалното, значи е там - и не напуска "сградата" през ауспуха или маслотоИли поне на теория е така.
Вече и аз не знам колега, последния път почна да ми държи 90 градуса при външна около -5 градуса, което никога не съм го виждал зимата
, не знам дали скоро като монтирах кората под двигателя това да оказва влияние...то и таблото може да лъже де
знаем ги колко са верни.
Слязох да видя казанчето и там имаше съвсем малко вода, на дъното(и доста въздух над течността) - уплаших се, че съм изгубил доста, изчаках и отворих полеко капачката и естествено изфуча някаква част, долях около 500 мл. и се прибрах с леко каране, след като пристигнах оставих я да изстине и долях около 200 мл - но тук вече не знам дали като я беше изхвърлило, нали уж течността се разширяхва на загрят двигател ми е показало нормално на макс нивото при първото доливане и после като се е свила течността затова да съм долял втория път
Маркучите ми са твърди, капачката си изпуска някакво налягане, но явно недостатъчно. Сега ще освежа казанчето първо, че още от време оно не е много прозрачно
, ще пробвам да я покарам малко да видя за евентуална загуба, нова капачка и евентуално ако продължи така е ясно - ще сменям гарнитурата.- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Явно е че имаш загуба на антифриз.Лично за мен може и да ти надува през гарнитурата на главата,не е необходимо просто да си изкапва.Има вероятност да хвърля през разшеритела и да не и забелязал.И ако е естествено да си хвърля антифриза на загрял двигател,значи моята кола е неестествена.Връщам се от път,беше 90 градуса,изчаках 10 минути и развих капачката.Излезе си солидна доза налягане,но не и грам антифриз.Нивото си беше като на студен двигател почти.
Моя извод е,че на колегата му смуче въздух от гарнитурата.Другия вариант е моята кола която в момента няма никакви оплаквания да не е в ред.Призовавам колегите да направят този опит отнемащ 1 минута за да намерим истината.А именно-след прибиране от работа да отвият капачката на разшеритела внимателно за да видим какво ще излезе-само въздух или и течност.Да не е повече от 80 градуса топлината на охл.течност.Да добавя,че тази операция се прави на изгасен двигател.
Все пак се обадих последователно на двама майстори и те потвърдиха,че така трябва да е."Най-много нивото да ти се вдигне малко следствие на топлината"-каза единия.
Моя извод е,че на колегата му смуче въздух от гарнитурата.Другия вариант е моята кола която в момента няма никакви оплаквания да не е в ред.Призовавам колегите да направят този опит отнемащ 1 минута за да намерим истината.А именно-след прибиране от работа да отвият капачката на разшеритела внимателно за да видим какво ще излезе-само въздух или и течност.Да не е повече от 80 градуса топлината на охл.течност.Да добавя,че тази операция се прави на изгасен двигател.
Все пак се обадих последователно на двама майстори и те потвърдиха,че така трябва да е."Най-много нивото да ти се вдигне малко следствие на топлината"-каза единия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 48 госта