


Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
никои ли няма да добави нещо
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , сподели какъв опит имаш? Имаш ли инструменти? Аз имам скромен опит ,но може да ти помогна нещо. 3 пъти съм отварял мотора на старата кола -опел кадет и веднъж на голфа. Почти съм сигурен , че моторите са ни еднакви (и аз съм 1.8 90 кс). Обърни внимание как ти излиза генерацията от колекторните тръби. Аз там съм с две яки скоби -свалят се трудно и се качват 3 пъти по-трудно имай го в предвид. В сервизите предполагам са се ошлайфали с тази процедура , или има някакъв странен инструмент , който идея си нямам как се казва!
пп пиши ми , може и на лични!

пп пиши ми , може и на лични!
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , сподели какво стана с ремонта?
- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Колега , развитие някакво??
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Явно нема! Както и при мен. То какво развитие при тези -20 С през последната седмица 

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
нищо не съм правил колеги.Карам си я така.Като се постопли ще я мисля.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Май и аз натам вървя...
Но пък странното е, че като загрее течността спада, като изчакам малко течността се вдига - по казанчето гледам. Маслото е чисто, то и за това не мога да съм 100% сигурен, защото по капачката си има конденз, на щеката долу е чисто, съвсем малко има по стените на пръчката май, вече и аз не знам
Нормално ли е охладителната течност да варира, или трябва да си е константа при каквито и да е положения/температури?


- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
nokiangage написа:Май и аз натам вървя...Но пък странното е, че като загрее течността спада, като изчакам малко течността се вдига - по казанчето гледам. Маслото е чисто, то и за това не мога да съм 100% сигурен, защото по капачката си има конденз, на щеката долу е чисто, съвсем малко има по стените на пръчката май, вече и аз не знам
Нормално ли е охладителната течност да варира, или трябва да си е константа при каквито и да е положения/температури?
Колега , според мен ако е гарнитура то има значение къде и издухала и колко. При мен маслото си остана чисто , но за 200 метра в един баир като я напънах и антифриза мина през ауспуха!! Преди това имам спомен (беше преди година и половина)мотора 1-2 дни не ми харесваше как работи(леко прекъсваше). На предната ми кола пък антифриза влезна в маслото . Така че...по навреме при майстор да не викате пътна помощ от някъде!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Така и така не я карам през седмицата, тази или другата неделя ще хода да я сменят за всеки слаучай.
А да питам, примерно на загрял двигател(80-90 градуса) като се отвори капачката и естествено като изхвърли част от антифриза, после като се долее по-трудно ли се обезвъздушава системата (влиза ли въздух или остава някъде) или нормално?

А да питам, примерно на загрял двигател(80-90 градуса) като се отвори капачката и естествено като изхвърли част от антифриза, после като се долее по-трудно ли се обезвъздушава системата (влиза ли въздух или остава някъде) или нормално?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
nokiangage написа:...
Преди да скачаш на гарнитури, си провери капачката на разширителния. Друг въпрос - защо отваряш на загрял мотор? Ненужна загуба на антифриз. Щом даже и на по-студен мотор, течноста се качва до нормалното, значи е там - и не напуска "сградата" през ауспуха или маслото

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Интересно,вчера си отворих капачката на 80 градуса и не хвърли вода както очаквах.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Ако не уплътнява добре, може налягането да не е чак толкова високо, че да изхвърли. Много зависи и как я отваряш разбира се.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Отворих я внимателно да излезе налягането,антифриза си остана вътре.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
snupeca написа:Преди да скачаш на гарнитури, си провери капачката на разширителния. Друг въпрос - защо отваряш на загрял мотор? Ненужна загуба на антифриз. Щом даже и на по-студен мотор, течноста се качва до нормалното, значи е там - и не напуска "сградата" през ауспуха или маслотоИли поне на теория е така.
Вече и аз не знам колега, последния път почна да ми държи 90 градуса при външна около -5 градуса, което никога не съм го виждал зимата



Слязох да видя казанчето и там имаше съвсем малко вода, на дъното(и доста въздух над течността) - уплаших се, че съм изгубил доста, изчаках и отворих полеко капачката и естествено изфуча някаква част, долях около 500 мл. и се прибрах с леко каране, след като пристигнах оставих я да изстине и долях около 200 мл - но тук вече не знам дали като я беше изхвърлило, нали уж течността се разширяхва на загрят двигател ми е показало нормално на макс нивото при първото доливане и после като се е свила течността затова да съм долял втория път


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с гарнитура на глава 1.8/90кс
Явно е че имаш загуба на антифриз.Лично за мен може и да ти надува през гарнитурата на главата,не е необходимо просто да си изкапва.Има вероятност да хвърля през разшеритела и да не и забелязал.И ако е естествено да си хвърля антифриза на загрял двигател,значи моята кола е неестествена.Връщам се от път,беше 90 градуса,изчаках 10 минути и развих капачката.Излезе си солидна доза налягане,но не и грам антифриз.Нивото си беше като на студен двигател почти.
Моя извод е,че на колегата му смуче въздух от гарнитурата.Другия вариант е моята кола която в момента няма никакви оплаквания да не е в ред.Призовавам колегите да направят този опит отнемащ 1 минута за да намерим истината.А именно-след прибиране от работа да отвият капачката на разшеритела внимателно за да видим какво ще излезе-само въздух или и течност.Да не е повече от 80 градуса топлината на охл.течност.Да добавя,че тази операция се прави на изгасен двигател.
Все пак се обадих последователно на двама майстори и те потвърдиха,че така трябва да е."Най-много нивото да ти се вдигне малко следствие на топлината"-каза единия.
Моя извод е,че на колегата му смуче въздух от гарнитурата.Другия вариант е моята кола която в момента няма никакви оплаквания да не е в ред.Призовавам колегите да направят този опит отнемащ 1 минута за да намерим истината.А именно-след прибиране от работа да отвият капачката на разшеритела внимателно за да видим какво ще излезе-само въздух или и течност.Да не е повече от 80 градуса топлината на охл.течност.Да добавя,че тази операция се прави на изгасен двигател.
Все пак се обадих последователно на двама майстори и те потвърдиха,че така трябва да е."Най-много нивото да ти се вдигне малко следствие на топлината"-каза единия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], milenski_77 и 56 госта