Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот mupk0 » Пет 20 яну 2012 1:32


Не нищо няма да опечеш или промениш.При мене даже е направено късите да си светят сами,а когато включиш на дълги късите да не се изключват.Тоест ако изпълниш всичко по схемата нищо не се променя :)




Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dinkonikolaev » Пет 20 яну 2012 11:59


Сложих си реленце на халогените.резултата в повече от добър като се има на предвид че съм с старите крушки.Релето което използвах е номер 53 от бушонното табло на голф 3 :)


Потребителски аватар
пинко
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 17:54
Автомобил: passat b4
Двигател: 1.8 abs 1994
Местоположение: софия

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот пинко » Нед 05 фев 2012 17:29


здравейте и аз реших да сложа реле на фаровете,и имам един въпрос може ли да свържа релето с новите кабели без да режа старата инсталация,взел съм кабелни обувки на които могат да се включат и двата кабела на фара новия и стария,дали ще има някакъв проблем за инсталацията мисълта ми е ако стане нещо с релето фаровете да продължават да си светят с старата инсталация,колата е пасат в4 :bowdown


Потребителски аватар
пинко
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 17:54
Автомобил: passat b4
Двигател: 1.8 abs 1994
Местоположение: софия

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот пинко » Пет 17 фев 2012 18:57


здравейте сега погледнах че фаровете са на букса, и със кабелната обувка няма да стане, остава въпроса дали ще има проблем да свържа новите кабели към старите без да режа старите, :screwy ще съм благодарен на всякакви отговори


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот pas1.8mi » Пон 20 фев 2012 18:57


Купи си двете букси за фаровете от авто-морга,сложи ги на новата инсталация и не се занимавай с глупости!Ако дефектира нещо новата инсталация,вадиш "новите" букси,слагаш старите и караш!


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dimovip » Сря 22 фев 2012 13:14


Колеги оня ден попаднах на някакви релета за вързване на Би ксенон към акумулатора.Дали ще иска много преправяне за да стане за засилване на обикновенните фарове?


denisadsl
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg- Deutschland

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот denisadsl » Сря 22 фев 2012 20:24


темата ми беше доста полезна и благодарение на нея и с намесата на един майстор по токовете ми се монтираха релета на късите и на дългите,пичове наистина е 100% че се подобряват фаровете бях с OSRAM Cool Blue и вчера ми сложиха релетата като излязох от гаража в тъмно видях разликата но тези CoolBlue на мокра настилка им се губи интензитета и днес поставих OSRAM NightBreaker PLUS ами какво да ви кажа фаровете направо станаха като електрожени :) светят та се късат,та препоръчвам на всеки с VW който има слаби фарове :
РЕЛЕТА + OSRAM NIGHTBREAKER+90 и ще изпаднете в удивление като видите какво става на пътя !


Потребителски аватар
nvrmnd
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 04 дек 2011 9:03
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI BLF
Местоположение: София/Пловдив

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот nvrmnd » Сря 22 фев 2012 21:23


Колеги, признавам си не ми се чете цялата тема, само ми кажете за всички голф-ове ли се отнасят тези писания в темата или по-новите модели нямат нужда от такива интервенции. Ако и при тях има нужда почвам да чета maikomila


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот fox_vt » Сря 22 фев 2012 21:49


nvrmnd написа:Колеги, признавам си не ми се чете цялата тема, само ми кажете за всички голф-ове ли се отнасят тези писания в темата или по-новите модели нямат нужда от такива интервенции. Ако и при тях има нужда почвам да чета maikomila

Нов стар принципа е следния-вземаш си мултицета и още един авер да помага,дигаш капака и махаш капака на фара да се открият цоклите на крушките,без да откачаш буксите обаче.Мериш на клемите на акумулатора какво напрежение имаш и след това забождаш пипалата на мултицета на крушката и авера ти вкл фаровете.Ако напрежението е същото или съвсем малко по малко (-0.1 -0.3волта) от това на акумулатора сглобяваш всичко и отиваш да черпиш авера ти за помоща.Ако пада е по голям може да сложиш но по същия метод можеш да провериш и на запален двигател.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот stefan4o » Сря 22 фев 2012 22:04


nvrmnd написа:Колеги, признавам си не ми се чете цялата тема, само ми кажете за всички голф-ове ли се отнасят тези писания в темата или по-новите модели нямат нужда от такива интервенции. Ако и при тях има нужда почвам да чета maikomila

При твоя едва ли ще се наложи да слагаш, ако е този от гаража де. Инсталацията му е сравнително нова и не би следвало да има чак толкоз големи падове на напрежение, като при по-старите кошници, които са цитирани предимно в темата.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dimovip » Чет 23 фев 2012 7:56


dimovip написа:Колеги оня ден попаднах на някакви релета за вързване на Би ксенон към акумулатора.Дали ще иска много преправяне за да стане за засилване на обикновенните фарове?

а нещо по моя въпрос


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот Winner25 » Чет 23 фев 2012 20:18


От къде да знаем какви са тези релета за да кажем колко ще е преправянето :)


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dimovip » Чет 23 фев 2012 22:13


ами водят го окабеляване с релета за свързване към акумулатор.И аз не ги знам, затова питам тук.Неможе никой да не знае за какво иде реч :)


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот red rider » Чет 23 фев 2012 22:20


dimovip написа:Колеги оня ден попаднах на някакви релета за вързване на Би ксенон към акумулатора.Дали ще иска много преправяне за да стане за засилване на обикновенните фарове?



Winner25 написа:От къде да знаем какви са тези релета за да кажем колко ще е преправянето :)


Остава да са баластите и да ги върже към фаровете mhihi


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот dinkonikolaev » Пет 24 фев 2012 7:18


Аз пък имам друг въпрос.Представяме си че имаме двусекционен фар на голф3.На късите сме сложили реле,но един ден решаваме да си сложим и ксенон.В този случай пречи/помага и изобщо нужно ли ни е това реле?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта