2Е++...атмосферка(stage 3)
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...знам че са 2типа датчиците
разликата дали ключа ще е за ниското(на главата) или долу за конзолата е само в буквата след номера по VDO.Датчика винаги си ми е бил монтиран на главата и мери ниското налягане и доколкото си спомням ключа трябва да сработи на 0.30бара... но не съм сигурен затова попитах дали някои знае точно кой датчик си е на 2Ето за главата(по цвят ме интересува) за да пробвам и с него да видя дали ще прави пак така...пак го споменавам с син датчик като сложа няма никакви проблеми,но мисля че той е за TDI-та.Смених VDO датчика с този на FAE защото мислех че проблема е от него
...лампата не мига постоянно а само от време на време премигне за веднъж и изгасне,след малко пак така като понякога може да мигне 2-3 пъти и пак спира за определено време...пипна ли леко газта да качи обороти веднага изчезва и като го оставя на тихи известно време не светва,но като постои пак почва.Доколкото знам има някаква смотана платка в таблото ам тя май е само за зумера.
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Ключа за ниското налягане във VDOто е 0.45 бар, провери синия датчик от тди на колко е че съм срещал датчик за ниско на 0.15+–0.05
Да не би налягането в мотора да е около границата на ключа и да се получава това
Колко отчита маномера в моментите когато присветва лампата
Разглобвал съм точно сендер на ФАЕ и се коригира и ключа и системата за подаване на сигнал към манометъра, но това в случай когато си на 100% сигурен колко е реалното налягане в мотора
Да не би налягането в мотора да е около границата на ключа и да се получава това
Колко отчита маномера в моментите когато присветва лампата
Разглобвал съм точно сендер на ФАЕ и се коригира и ключа и системата за подаване на сигнал към манометъра, но това в случай когато си на 100% сигурен колко е реалното налягане в мотора
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
..пробвах вече с 3 различни датчика на като 2 са стари но работещи и си купих чисто нов за проба... няма проблеми не свети лампата с него,а по спомен последно когато мерих налягането с манометъра даже карах колата настъпателно няколко минути и на тихи обороти като я пусна падаше с много малко под 1бар(някъде 0.9бара да е било) като мотора ми държи 800об. на тихи,ако му вдигна малко и веднага леко подминава 1бар. а при 2000об. държеше над 2500об. при масло 10W60 с температура 94-96градуса.Преди бях с старата маслена помпа сега съм с чисто нова за TDI само че съм и сложил моя привод за към делкото което със сигурност трябва да е + за налягането.Колега кажи какво да го правя тва FAE как да го калибрирам на 0.40бара,как се отваря тоя датчик че нямам никаква представа и какво се прави
.
Поздрави.
Дани
Поздрави.
Дани
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колеги здравейте,не съм писал от доста време в темата щото някакво кой знае какво развитие по колата няма,карам я всеки ден... да чукна на дърво до сега без никакви проблеми
.Разработвам я в нормален режим на експлоатация
,честно да си кажа не съм и чувал прекъсвача от миналата година.От около 4000км почна да се усеща +промяна в вървежа и разхода на колата и съм доста приятно изненадан.На градско е много приятна за каране...на 100м мога да изредя 5те предавки(дали са късаци...а
) и разлика в реакцията и ускорението между 3та и 5та няма.. моментално поема и се изстрелва дори и от ниски обороти.На извън градско разхода е повече от добър,вървенето е перфектно като от 50-60км нагоре се кара само на 5та...мотора тегли като TDI и при изпреварване е голям кеф...подаваш и вече си отпред
.Замислям се че маи вече е време за качване на диното и настройка на смесите и да си покаже дарицата на хартия колко е
.Чудя се обаче дали да не изчакам още няколко хиляди докато сменя маслото...да поразтрие ставите още малко или вече и е достатъчно
.
Преди няколко дни ми се случи доста странна случка докато си движех из града по работа.Карам си съвсем нормално,не съм правил ръчки или нещо натоварващо...минавам през няколко светофара като все ме хваща трафика и червеното и се бавя че стоя на място и колата работи на тихи.Минавам 2 светофара така и на 3тия светва жълто и аз съм на полу-съединител вече и леко си припомпвам до към 1500-600об. и тъкмо тръгнах и започна едно гърмене... ПРАС-ПРАС-ПРАС... няколко пъри като през това време мотора не променя работата си с нищо.Всичко това стана за 2-3 секунди като "изстрелите бяха 7-8 на откоси по 2-3
.Минах кръстовището и на няколко метра след пешеходната обих в дясно и спрях без да гася мотора.Слязох и се поогредах по колата отпред отзад и отдолу да видя за нещо необичайно... няма.Погледнах наоколо всички хора гледаха мен и се чудеха какво правя и какво става..на тротоара на 3-4 метра от колата имаше млади майка и баща който бутаха бебешка количка,а горкото детенце в нея се скъса от рев и пищене...
стана ми много неудобно и жал,влязох в колата и си продължих.Отидох в сервиза и проверих всичко по мотора...смукателна,изпускателна,горивна и запалителна система...всичко беше напулно нормално.Помислих си че ми отиде някои клапан изгоря но след като премерих и прегледах секи цилиндър сичко си беше точно.Умувах го всякак и нищо не измислих освен за момент да се е получило нещо което да доведе до попадането на не изгоряла смес в изпускателната система... но гърменето не беше обичаиното припукване и пригръмване което си го има при смяна на предавки в по агресивен режим или свалянето на предавки и намаляване с обратна тяга на мотора...гърмеше си като се едно некои среляше с ПКТ от багажника
направо мислях че ще ми изпоразцепи резонатори...гърнета...меки връзки и сичко.От тогава леко съм като замислен дали нестава нещо нередно с мотора и ми е доста на мисъл случилото се
Поздрави
Дани
.Разработвам я в нормален режим на експлоатация
,честно да си кажа не съм и чувал прекъсвача от миналата година.От около 4000км почна да се усеща +промяна в вървежа и разхода на колата и съм доста приятно изненадан.На градско е много приятна за каране...на 100м мога да изредя 5те предавки(дали са късаци...а
) и разлика в реакцията и ускорението между 3та и 5та няма.. моментално поема и се изстрелва дори и от ниски обороти.На извън градско разхода е повече от добър,вървенето е перфектно като от 50-60км нагоре се кара само на 5та...мотора тегли като TDI и при изпреварване е голям кеф...подаваш и вече си отпред Преди няколко дни ми се случи доста странна случка докато си движех из града по работа.Карам си съвсем нормално,не съм правил ръчки или нещо натоварващо...минавам през няколко светофара като все ме хваща трафика и червеното и се бавя че стоя на място и колата работи на тихи.Минавам 2 светофара така и на 3тия светва жълто и аз съм на полу-съединител вече и леко си припомпвам до към 1500-600об. и тъкмо тръгнах и започна едно гърмене... ПРАС-ПРАС-ПРАС... няколко пъри като през това време мотора не променя работата си с нищо.Всичко това стана за 2-3 секунди като "изстрелите бяха 7-8 на откоси по 2-3
.Минах кръстовището и на няколко метра след пешеходната обих в дясно и спрях без да гася мотора.Слязох и се поогредах по колата отпред отзад и отдолу да видя за нещо необичайно... няма.Погледнах наоколо всички хора гледаха мен и се чудеха какво правя и какво става..на тротоара на 3-4 метра от колата имаше млади майка и баща който бутаха бебешка количка,а горкото детенце в нея се скъса от рев и пищене...
направо мислях че ще ми изпоразцепи резонатори...гърнета...меки връзки и сичко.От тогава леко съм като замислен дали нестава нещо нередно с мотора и ми е доста на мисъл случилото се Поздрави
Дани
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
колега да не си пуснал лънч-контрола без да искаш
.....
сега по темата...колега 4000км са му достатъчни,само дано да си сменял маслото 1-2 пъти през този пробег....и айде качвай на дино,че ми е интересно
.....Успех ти желая за напред 
.....сега по темата...колега 4000км са му достатъчни,само дано да си сменял маслото 1-2 пъти през този пробег....и айде качвай на дино,че ми е интересно

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...колеги ще се допитам пак до вас ако някои може да помогне с инфо относно това на какви смеси приблизително.. 13:1...14:1...15... трябва да върви добре настроен атмосферен мотор с доработки като моите...примерно.Според мен и инфото което намирам от тук/там при мачкане на газта трябва да държи м/у 13:1-14:1 а някои казват че нагоре в обороти може и по-богато.Питам защото сложих друг чип леко попроменен на база на предишният ми и модификите в последствие.Колата ми преди вървеше здраво,пушеше чернилка като TDI
като я сръчкам,но разхода и винаги си е бил в норми.Сега нещо вървежа нее както трябва... от ниски е злобен до към 3-4000об. после се едно нестига бензинец... неиска да пуши черно и разхода е пак нормален което нее нормално за кола с такъв мотор.Ще качвам пак широколентовата тия дни да го замеря но ми е шантаво...колата и преди при гаене ми е давала над 15-16ки смеси за моменти и после мъчно но почваше да догонва надоло,но изпушваше здраво...а сега не.Чудя се инжектори ли несмогват,240ки са на 3бара... незнам вече още ms ли да им пуснем,налягане ли да вдигам...аванс ли нее като хората
.Ако може някои да изкаше мнение по въпроса да е наблюдавал негова или друга подобна атмосферка такава на какви смеси се кара да знам какво да правя и кое да корегираме.
Поздрави
Дани
Поздрави
Дани
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
На атмосверен двигател смесите трябва да са 12,5-13:1 Нагоре вече е опасно,детонации и тн. Не барай аванси преди да си оправил сместа 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...малко да отупам прахта че нещо бая застои има по темата... нооо това е само временно
.От около 2 месеца имам ново попълнение в автопарка 
...и разбирасе сверката с атмосферката е неизбежна
и 2Е++ с некви чипове...некви смеси,записа достойна победа пред абсолютен стоков Golf 4 1.8Т AGU 2000г.
...нооо утре ден двадесети от месец септември лято 2012то 4ката пътува за Пловдив при бат Венци я барне малко че е срамота да пада от некви атмосферни 8винтилки

...и разбирасе сверката с атмосферката е неизбежна
и 2Е++ с некви чипове...некви смеси,записа достойна победа пред абсолютен стоков Golf 4 1.8Т AGU 2000г. ...нооо утре ден двадесети от месец септември лято 2012то 4ката пътува за Пловдив при бат Венци я барне малко че е срамота да пада от некви атмосферни 8винтилки

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
...e вече нема да я прескачам тая 4ка
тия дни ше и барна един по голям челен кулер с един панелен К&N и ~200HP са налице... нооо скоро и "безпощадния" ше го карам на бат Венци да му барне какво требва 
...e вече нема да я прескачам тая 4ка
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колеги здравейте,не съм писал скоро в темата защото колата се кара само и нямаше кои знае какви промени по нея,но тея дни я поразръчаках малко и реших да закача широколентовата сонда да видя как са смесите и ми се появи следния проблем...
Закачам си Innovate към колата захранване всичко точно монтирано без сондата и си ми светва индикатора,показва ми 7.4 и диода светва постоянно за секунда,изгасва си и почва да мига по 2 пъти в интервал като е без сондата.Прекъсвам захранването и включвам сондата към контролера като не е монтирана към изпускателната.Подавам контакт индикатора пак светва и показва АFR 7.4,диода мига постоянно и не спира и така... сондата се вижда че си подгрява,но диода не изгасва и да светне постоянно после както трябва да бъде ако всичко е точно.Та искам някои колега ако е имал подобен проблем и го е отстранил да даде съвет... дали сондата е заминала или контролера ми се е прецакал
.Сондата съм я закачвал няколко пъти да меря с нея и дали има общо 1 час да е била на колата,до последно всичко си работеше точно
Поздрави на всички и весели празници
Дани
Закачам си Innovate към колата захранване всичко точно монтирано без сондата и си ми светва индикатора,показва ми 7.4 и диода светва постоянно за секунда,изгасва си и почва да мига по 2 пъти в интервал като е без сондата.Прекъсвам захранването и включвам сондата към контролера като не е монтирана към изпускателната.Подавам контакт индикатора пак светва и показва АFR 7.4,диода мига постоянно и не спира и така... сондата се вижда че си подгрява,но диода не изгасва и да светне постоянно после както трябва да бъде ако всичко е точно.Та искам някои колега ако е имал подобен проблем и го е отстранил да даде съвет... дали сондата е заминала или контролера ми се е прецакал
Поздрави на всички и весели празници
Дани
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
http://www.innovatemotorsports.com/support/manual/LC-1_Manual.pdf 
това ли е прибора? таблицата с блинк кодовете, калибровка? и т.н
това ли е прибора? таблицата с блинк кодовете, калибровка? и т.н

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колеги малко да раздвижа темата че заспала работа напоследък
...но само в темата е така,иначе се действа здраво.Имам ново попълнение разбирасе отново от VAG групата
Audi S3 APY мотор което влиза в ролята на евридейка,а Golf-а започва подготовка за от другата пролет за планински шампионат и отново целта е да се чеше крастата разбирасе
,мотора си остава същият само минавам на ITB-та и дргуга електроника.Разбирасе че ще има и много други изнтервенции по купето,спирачките и трансмисията,но за тях по натам като му дойде времето
...едно по едно.
...а ето го и S-то
,мотора си остава същият само минавам на ITB-та и дргуга електроника.Разбирасе че ще има и много други изнтервенции по купето,спирачките и трансмисията,но за тях по натам като му дойде времето
...едно по едно....а ето го и S-то

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колега извинявай, не съм чел цялата тема но това което каза за планинския шампионат
понеже не можах да те разбера, 2е-то ли ще се подготви за планински или 4-ката
Не можах да хвана темата, за което се извинявам !
А по отношение за ITB-та, използва ли се друга бензинова помпа или оставаш със стандартна
и какви ще сa дроселите.
понеже не можах да те разбера, 2е-то ли ще се подготви за планински или 4-ката
Не можах да хвана темата, за което се извинявам !
А по отношение за ITB-та, използва ли се друга бензинова помпа или оставаш със стандартна
и какви ще сa дроселите.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Толкова пари вкара по това 2Е ,защо него не го направи на дросели като са налични другите доработки...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта