щото ние като го пробвахме беше ток???
Проект 16VT
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
paco написа:Kingpin написа:Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro?
Просто несъществува такова. Киро ги чупеше едно след друго на ралито докато не вдигна ръце и го направи както требе.
РАСО
И как по-точно го направи както требе?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Kingpin написа:paco написа:Kingpin написа:Пацо мислил ли си за някъкво "по-заздравено" Syncro?
Просто несъществува такова. Киро ги чупеше едно след друго на ралито докато не вдигна ръце и го направи както требе.
РАСО
И как по-точно го направи както требе?Питам, щото ми излезна оферта за Syncro, ама като знам, че се чупат много още се назландисвам...
Аз верно няям толко пауър още, ама все пак...
Мисля,че Голфа е с Quattro от TT
Последна промяна от negodnika на Сря 20 сеп 2006 16:19, променено общо 1 път.
...май не е излишен.
За два дни целия сноп с кабели бе заменен с друг (втора злоопотреба) и сега е ОК. В петък на 15.9.2006 монтирах Уейбанда и същата вечер малко донастройвахме колата. Изчистиха се много прекъсваня във вървежа а малко по-късно една сива Аскона турбо отнесе груба загуба на Бояна...
Приятел, аз съм човека с асконата Евалата за ГОлфа
.... преди всичко искам да кажа че не искам да се оправдавам и да се зачждам, но това въобще не беше истинска гонка ( със старт и тн.).Даже не сме се уговаряли да се дърпаме... Превключих на бензин докато завивах ( имам и газ , да ) , колата така прекъсна на трета че не може и ти даже да не си го чул и усетил , след което я пуснах защото ти беше дръпнал ( удавянето става защото ако не тръгна в обороти да изчисти просто почва да плете - това е защото е карбуратор и нещата там са по различни) .... и най - накрая - та тя е 1,6 , 8 клапана ( 75 коня заводски), с дросел колкото да си завреш пръста... Защо не поиска да се дръпнем на обратно после ? И накрая , въпреки всичко , бих се пробвал с теб някой ден .Не съм ти в класа - ти си 1,8 16В КР , а аз 1,6 8В Н мотор,моята е 145 коня на колелата , а твойта както разбирам от поста над 200 .... Въпреки това те предизвиквам на Бояна , някоя вечер , единственото което ще направя е да я олекотя малко защото само пълната газова бутилка ( 60л) в багажника е повече от 80 кг
Кажи някой ден да ги пробваме на Бояна ....
P.S. Асконата не е сива , а синя ( или зелена , въпрос на гледна точка )
За два дни целия сноп с кабели бе заменен с друг (втора злоопотреба) и сега е ОК. В петък на 15.9.2006 монтирах Уейбанда и същата вечер малко донастройвахме колата. Изчистиха се много прекъсваня във вървежа а малко по-късно една сива Аскона турбо отнесе груба загуба на Бояна...
Приятел, аз съм човека с асконата Евалата за ГОлфа
P.S. Асконата не е сива , а синя ( или зелена , въпрос на гледна точка )
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
paco написа:Взе всичко от ауди ама какво точно непомня...ще питам.
РАСО
аз имам инфо за трансмисията!
скорости раздатка и заден диф. са от S3
полуоските са хибрид между С3 и Г60, с други думи за заварени, от кум скоростите каретата са от с3и половината от полуоската другата половина е от Г60, задния диф също е така .
кардана е от С3 но е скъсен
камбаната на скоростите пасва точно , само има малко игра със стартера но и тои се напасва!
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kingpin написа:А по принцип Quattro лесно ли се "присажда" на Г2? Щото с тоя FWD на мене ми е мъка, па си представям на вас кво ви е.....![]()
За Syncro знам, че от един Г2 на друг не е проблем, но не съм запознат в детайли, моля да ми обясните!
не мисля че ще е много лесно - на Синхро Г2 багажника е по плитък от голф само с предно предаване , което означава че ще трябва да присаждаш най малкото под ..
на Киро му е било по лесно да сложи Катро
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zlobjul написа:...
Може и така да е ама реших че си я изцедил...а ти махнах после да продължаваш щото още мапвахме. А за гонгата ще я повторим , но не сега че имам други ядове. Прати ми на лични телефон за контакт и при първа възможност ще ти звънна да се разберем. Няма значение кой е спечелил...самло ФЪН да има
РАСО
paco написа:zlobjul написа:...
Може и така да е ама реших че си я изцедил...а ти махнах после да продължаваш щото още мапвахме. А за гонгата ще я повторим , но не сега че имам други ядове. Прати ми на лични телефон за контакт и при първа възможност ще ти звънна да се разберем. Няма значение кой е спечелил...самло ФЪН да има![]()
РАСО
Абе аз че я изцедих , изцедих я , просто вярвам че може и още
А иначе някой ден ще се засечем я на бояна , я на божурище . И разбира се че е заради купона , аз даже силно се съмнявам че ще те бия , тъй като моята е с доста по ограничени възможности , а и парите които са вложени в нея са смешни .... добре че поне я работи добър майстор , а именно едно момче от моя квартал
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде малко развитие....пак
Сегашните инжектори който ползвам са 298сс и вместо на 3 бара съм ги изнасилил на 4, но пак на 7100обр/мин. правят 100% дюти и спъват колата
За да мога да развивам проекта се налага замяната им с нещо по серьозно. След няколко дни търсене и проверка на цени утре се сдобивам с това:
Чисто нови
LUCAS
440cc/3bar, 15,6oma
Да цената е доста по-солена от втора злоопотреба, но си заслужава
Скоро колата ще е на 0,9буст и прекъсвач на 7600оборота.
Само за инфо...
В момента на 5та при 220км/н колата удря прекъсвач. Нормално KR мотор със скорости 2Y прави на 7200-7300обр/мин 235-240км/н.
Дали на 7600обр/мин ще направи 260
РАСО
Сегашните инжектори който ползвам са 298сс и вместо на 3 бара съм ги изнасилил на 4, но пак на 7100обр/мин. правят 100% дюти и спъват колата
За да мога да развивам проекта се налага замяната им с нещо по серьозно. След няколко дни търсене и проверка на цени утре се сдобивам с това:
Чисто нови
LUCAS
440cc/3bar, 15,6oma
Да цената е доста по-солена от втора злоопотреба, но си заслужава
Скоро колата ще е на 0,9буст и прекъсвач на 7600оборота.
Само за инфо...
В момента на 5та при 220км/н колата удря прекъсвач. Нормално KR мотор със скорости 2Y прави на 7200-7300обр/мин 235-240км/н.
Дали на 7600обр/мин ще направи 260
РАСО
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
успех
да знам и аз докаде да стигна
- макар и аз да съм по-добре подкован от теб ( визирам единствено буталата)
ограничавам се на сегашното налягане 0.7 бар и на 380 цц дюзи.
напролет (след зимния етап на проекта - скорости, съединител, боя и т.н.) ще вдигаме налягането нагоре
сега имаме торк яко и сменям на 5 500 - 6 000 горе нема смисал засега.
да знам и аз докаде да стигна
ограничавам се на сегашното налягане 0.7 бар и на 380 цц дюзи.
напролет (след зимния етап на проекта - скорости, съединител, боя и т.н.) ще вдигаме налягането нагоре
сега имаме торк яко и сменям на 5 500 - 6 000 горе нема смисал засега.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cordoba16vt написа:успех
да знам и аз докаде да стигна- макар и аз да съм по-добре подкован от теб ( визирам единствено буталата)
ограничавам се на сегашното налягане 0.7 бар и на 380 цц дюзи.
напролет (след зимния етап на проекта - скорости, съединител, боя и т.н.) ще вдигаме налягането нагоре
сега имаме торк яко и сменям на 5 500 - 6 000 горе нема смисал засега.
ми то и при пацо със сигорност няма никои нагоре ама той иска висока максимална скорост май!
за да има сила нагоре в оборотите трябва да няма долу, а за туй са иска голям вентилатор
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Емо ...тука брат си в голяма грешка а и дюзите ги зимам не само заради високи обороти, но и за да мога спокойно да му вдигна буста.
Като ми обеднее сместа на високи обороти (6500 със сегашните дюзи) какво да я правя? А относно турбото незнам защо си мислиш, че тая турбина не държи налягане във високи.
РАСО
Като ми обеднее сместа на високи обороти (6500 със сегашните дюзи) какво да я правя? А относно турбото незнам защо си мислиш, че тая турбина не държи налягане във високи.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта