zfa159 написа:...защото тръгваш да изпреварваш камион и го изпреварваш 10 минути,а през това време 3 БМВ-та и 5 Мерцедес-а ти седят на бронята и те чакат,да изпревариш...иначе най-идеалния е 1.9 ТДИ 110 коня,ама при B3 го няма...).иначе ако харесвах В4 като дизайн,щях да карам В4-ка 1.9 ТДИ 110 коня и да си хвърча с нея безгрижно
Не не..
най-дорбия мотор за Б3 е VR6
има го оригинално, нямаш проблем с изпреварването...
Проблем обаче пак създават мерцедесите и бмв-тата, масовите... почват да ти се пречкат, седиш им на бронята и с досада чакаш да изпреварятт

Какво ти пречи да си качиш тди 110 на б3-ката ?
зачекнали сте кутиите, с нещо да помогна

сложи ли се много дълга кутия, топ спиида пада на последната предавка понякога като мотора е по-слаб. Дори оригинално на доста фв от 90-те години дават макс. скорост да се достига при 4-та предавка, а не на 5-та.
Една от колите ми беше така оригинално- на 4-та и 5-та вървеше с едни километри. На колата почва да не и достига въртящ момент при дълги предавки (за последна предавка и макс скорост говоря) и по-късата е предимство, понеже мотора може да не е в състояние да генерира повече въртящ момент, но да направи обороти, които кутията да ги трансформира във въртящ момент към колелата и оттам да вдигне по-голяма скорост, ако при същите условия се сложи примерно чувствително по-дълга 5-та
нещата са сложни, зависи от разпределението на въртящия момент и какво точно се случва с него при тия високите обороти. общо взето една и съща кола би развивала близки максимални скорости независимо от кутията,(не визирам толкова къси, че да му свършат оборотите естествено)