Ако може и аз да вметна - колегите са те посъветвали вече - кое първо, кое второ /да не дава господ

/ да проверяваш.
Големия проблем при АБУ е по-скоро липсата на взаимозаменяемост и от там - маалко по-високите цени на "карантийте" му, когато се наложи "вивисекция". Е, добре - не е най-сполучливия ДВГ 1.6 бенз. на ФВ. Майсторите го мразят и заради още някои "дреболийки". Все пак е разпространен достатъчно /и при братовчедите от СЕАТ/ и въобще не е чак толкова страшен за поддръжка или ремонт. Не водя статистика, но смяна на гарнитура /примерно/ май не се налага по-често, отколкото при колегите с 1.8?!?
Присъединявам се към думите на колегите - всеки конкретен автомобил е каран и поддържан различно. АБУ просто не е най-устойчивия ДВГ при неправилно отношение - толкоз. Освен това - никак не е лаком, дори с вкл. климатик. Динамиката - да кажем - прилична, но нищо повече. Дългоходов ДВГ за по-улегнали и отговорни към поддръжката на автомобила си хора.
П.П. Маалее - цял роман, оспамих на колегата темата...
