да не забравиш после да кажеш как еstefi_pavlov написа:ok
проблем с оборотите и лампата на маслото
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте колеги:)И аз минах по същия път с моя носорог.
Първо сменяш масло, датчици и мериш налягането на маслото, ако е в нормата честито, ако не отваряш мотора и оттам започваш - маслена помпа, биелни и основни лагери, лагери на паразитния вал, хидравличните повдигачи на клапаните. Може да се разминеш само с маслена помпа и биелни лагери, но това ще се разбере след като мотора е вън от коша:(
Минах по същия път:(Ако имаш нужда от нещо питай:)
Първо сменяш масло, датчици и мериш налягането на маслото, ако е в нормата честито, ако не отваряш мотора и оттам започваш - маслена помпа, биелни и основни лагери, лагери на паразитния вал, хидравличните повдигачи на клапаните. Може да се разминеш само с маслена помпа и биелни лагери, но това ще се разбере след като мотора е вън от коша:(
Минах по същия път:(Ако имаш нужда от нещо питай:)
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
- stefi_pavlov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Самоков
- Контакти:
браво toshev един да ме поткрепи за това ABU, аз разбирам по малко ама не се пиша чак разбирач и невиждам какво толкова не му харесват на тоя мотор,ше кажат че другите не правят ремонти,лзависи на какво попаднеш.дано не излезе само голям проблем от тази лампа иначе сам си много доволен от колицата за 1,6 на газ варви супер.и е много тиха
Моето АБУ светеше след като загрее над 80 градуса с 10В40 полусинтетично. След смяна на основни, биелни и аксиални мотора заспа. Повдигачите утихват след 1 минута понеже олиото вече вдига както трябва. Според Аутодата за АБУ налягането на маслото трябва да е 2 бара при 2000 оборота на загрял двигател.
Мери по-скоро налягането и ако е зле отваряй мотора и чекирай помпа и лагери.
УСПЕХ!
Мери по-скоро налягането и ако е зле отваряй мотора и чекирай помпа и лагери.
УСПЕХ!
Bobby_ написа: моторите АБУ........... БОКЛУК!!!
Колега на калпавата ракета, космосът и е крив.
ABU е толкова боклук, колкото и останалите двигатели на VW.
А на въпроса за мигането на лампата - трябва да се прегледа в сервиз, може да е от много неща : маслена помпа, рядко масло, лагери и т.н. и надали ще се реши проблема със съвети.
dxd написа:...... а и по икономичен двигател според мен
http://www.doppel-wobber.de/
Тук си пише относно икономията.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ако може и аз да вметна - колегите са те посъветвали вече - кое първо, кое второ /да не дава господ
/ да проверяваш.
Големия проблем при АБУ е по-скоро липсата на взаимозаменяемост и от там - маалко по-високите цени на "карантийте" му, когато се наложи "вивисекция". Е, добре - не е най-сполучливия ДВГ 1.6 бенз. на ФВ. Майсторите го мразят и заради още някои "дреболийки". Все пак е разпространен достатъчно /и при братовчедите от СЕАТ/ и въобще не е чак толкова страшен за поддръжка или ремонт. Не водя статистика, но смяна на гарнитура /примерно/ май не се налага по-често, отколкото при колегите с 1.8?!?
Присъединявам се към думите на колегите - всеки конкретен автомобил е каран и поддържан различно. АБУ просто не е най-устойчивия ДВГ при неправилно отношение - толкоз. Освен това - никак не е лаком, дори с вкл. климатик. Динамиката - да кажем - прилична, но нищо повече. Дългоходов ДВГ за по-улегнали и отговорни към поддръжката на автомобила си хора.
П.П. Маалее - цял роман, оспамих на колегата темата...
Големия проблем при АБУ е по-скоро липсата на взаимозаменяемост и от там - маалко по-високите цени на "карантийте" му, когато се наложи "вивисекция". Е, добре - не е най-сполучливия ДВГ 1.6 бенз. на ФВ. Майсторите го мразят и заради още някои "дреболийки". Все пак е разпространен достатъчно /и при братовчедите от СЕАТ/ и въобще не е чак толкова страшен за поддръжка или ремонт. Не водя статистика, но смяна на гарнитура /примерно/ май не се налага по-често, отколкото при колегите с 1.8?!?
Присъединявам се към думите на колегите - всеки конкретен автомобил е каран и поддържан различно. АБУ просто не е най-устойчивия ДВГ при неправилно отношение - толкоз. Освен това - никак не е лаком, дори с вкл. климатик. Динамиката - да кажем - прилична, но нищо повече. Дългоходов ДВГ за по-улегнали и отговорни към поддръжката на автомобила си хора.
П.П. Маалее - цял роман, оспамих на колегата темата...
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Това е цяла нова тема ама дали е по добре да вложиш 500-800 лв. за пълен основен ремон на двг и без гаранция дали ще изкараш 100-200 хиляди километа или за 450 лв. качваш двигател от моргата и караш 200-500 хиляди още същия ден ????????????? Кой прави основни ремонти още ????А към колегата като вдигне оборотите на 850-900 пак ли ти свети лампата ???Под 800 оборота не е нормално а дебита на маслената помпа ти е пряко зависим от тях моя ABU на празен ход студен 900 об.топъл 850 не по надолу ??
Последна промяна от Ronin на Съб 07 окт 2006 22:16, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта

