проблем с оборотите и лампата на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 05 окт 2006 16:20


stefi_pavlov написа:ok :o
да не забравиш после да кажеш как е :wink:




Потребителски аватар
The ReD One
Мнения: 147
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The ReD One » Чет 05 окт 2006 16:59


здравейте колеги:)И аз минах по същия път с моя носорог.
Първо сменяш масло, датчици и мериш налягането на маслото, ако е в нормата честито, ако не отваряш мотора и оттам започваш - маслена помпа, биелни и основни лагери, лагери на паразитния вал, хидравличните повдигачи на клапаните. Може да се разминеш само с маслена помпа и биелни лагери, но това ще се разбере след като мотора е вън от коша:(
Минах по същия път:(Ако имаш нужда от нещо питай:)


Потребителски аватар
stefi_pavlov
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Самоков
Контакти:

Мнениеот stefi_pavlov » Чет 05 окт 2006 17:30


и други ми казаха да замеря налягането на маслото,та кажете каде могат да ми направят тази "операция"и колко кинти ще олекна.то се е видяло че ще се дават пари ама кво да се прави понякога се изискват жертви .ще почна първо с маслото и датчиците пак ще видя докаде ще стигна...............


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Чет 05 окт 2006 17:57


Колегите са ти отговорили правилно. Проверявай "умно" и действай навреме.
Пък за големите "разбирачи", много се чуда какво му е на ABU-то.
От кола до кола има разлика, от шофьор до шофьор също.....
За мен това ДВГ е супер, гори малко, работи тихо, има нелоша динамика. Какво му трябва на човек..... :drive


Потребителски аватар
stefi_pavlov
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Самоков
Контакти:

Мнениеот stefi_pavlov » Чет 05 окт 2006 18:19


браво toshev един да ме поткрепи за това ABU, аз разбирам по малко ама не се пиша чак разбирач и невиждам какво толкова не му харесват на тоя мотор,ше кажат че другите не правят ремонти,лзависи на какво попаднеш.дано не излезе само голям проблем от тази лампа иначе сам си много доволен от колицата за 1,6 на газ варви супер.и е много тиха


mk3
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mk3 » Чет 05 окт 2006 19:19


Моето АБУ светеше след като загрее над 80 градуса с 10В40 полусинтетично. След смяна на основни, биелни и аксиални мотора заспа. Повдигачите утихват след 1 минута понеже олиото вече вдига както трябва. Според Аутодата за АБУ налягането на маслото трябва да е 2 бара при 2000 оборота на загрял двигател.

Мери по-скоро налягането и ако е зле отваряй мотора и чекирай помпа и лагери.

УСПЕХ!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 05 окт 2006 20:02


ЕЕЕЕЕеееееееееееееееееееееееееееееееее!!!!!!! :? С Мотул 15-50 може би ще оправи нещата но за кратко........ вече писах в една тема за моторите АБУ........... БОКЛУК!!! Защо не разпитвате и проверявате моторите ...... :cry:


Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ANGEL » Пет 06 окт 2006 11:04


Я кажете,как се мери тва пусто налягане на маслото.Аз нямам тоя проблем ама да питам,а и още нещо-ще сменям гумички на клапани,купих ELRING и гарнитурата на капака същата-бива ли ги.


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Пет 06 окт 2006 13:47


Bobby_ написа: моторите АБУ........... БОКЛУК!!!


Колега на калпавата ракета, космосът и е крив.
ABU е толкова боклук, колкото и останалите двигатели на VW.

А на въпроса за мигането на лампата - трябва да се прегледа в сервиз, може да е от много неща : маслена помпа, рядко масло, лагери и т.н. и надали ще се реши проблема със съвети.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пет 06 окт 2006 14:00


А така Русе......
Във форума сме VW, а не Opel или BMW. Трябва да се подкрепяме.
На всеки се случва да има проблеми...някои мотори са по-"карани" от други, дефекти има навсякъде. Когато задкормилното устройство е изправно, и двигателя е изправен и цъка като швейцарски часовник. : vw fen


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 06 окт 2006 14:20


За мен това ДВГ е супер, гори малко, работи тихо, има нелоша динамика. Какво му трябва на човек..... :drive[/quote]

Ами трябва му 1.8 моно Абс-доста по-добър а и по икономичен двигател според мен :lol:


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Пет 06 окт 2006 14:53


dxd написа:...... а и по икономичен двигател според мен :lol:


http://www.doppel-wobber.de/


Тук си пише относно икономията.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 06 окт 2006 15:26


Ако може и аз да вметна - колегите са те посъветвали вече - кое първо, кое второ /да не дава господ :lol: / да проверяваш.

Големия проблем при АБУ е по-скоро липсата на взаимозаменяемост и от там - маалко по-високите цени на "карантийте" му, когато се наложи "вивисекция". Е, добре - не е най-сполучливия ДВГ 1.6 бенз. на ФВ. Майсторите го мразят и заради още някои "дреболийки". Все пак е разпространен достатъчно /и при братовчедите от СЕАТ/ и въобще не е чак толкова страшен за поддръжка или ремонт. Не водя статистика, но смяна на гарнитура /примерно/ май не се налага по-често, отколкото при колегите с 1.8?!?

Присъединявам се към думите на колегите - всеки конкретен автомобил е каран и поддържан различно. АБУ просто не е най-устойчивия ДВГ при неправилно отношение - толкоз. Освен това - никак не е лаком, дори с вкл. климатик. Динамиката - да кажем - прилична, но нищо повече. Дългоходов ДВГ за по-улегнали и отговорни към поддръжката на автомобила си хора.

П.П. Маалее - цял роман, оспамих на колегата темата... :oops:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 06 окт 2006 17:30


за 2 месеца 3 основни ремонта съм правил аз...... при други колеги ......още няколко, а за поддръжката съм напълно съгласен!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 07 окт 2006 21:58


Това е цяла нова тема ама дали е по добре да вложиш 500-800 лв. за пълен основен ремон на двг и без гаранция дали ще изкараш 100-200 хиляди километа или за 450 лв. качваш двигател от моргата и караш 200-500 хиляди още същия ден ????????????? Кой прави основни ремонти още ????А към колегата като вдигне оборотите на 850-900 пак ли ти свети лампата ???Под 800 оборота не е нормално а дебита на маслената помпа ти е пряко зависим от тях моя ABU на празен ход студен 900 об.топъл 850 не по надолу ??

Последна промяна от Ronin на Съб 07 окт 2006 22:16, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW и 64 госта