Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Нед 18 мар 2012 20:15


Колеги открих проблема...След разглабане ,замерване и проверка на инсталации свалих горивната помпа maikomila Оказа се че от едната страна е просто почернела и понеже е капсолована няма оправия трябва да се купи нова.Ако някой има идея колко пари струва чисто нова или 2-ра употреба нека да пише.Благодаря предварително! 8)




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот vladovelin » Нед 18 мар 2012 20:29


Миналата година купувах нова помпа Бош - 250лв, има и по-евтини.На старо не знам колко вървят,но не бих сложил стара помпа.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот Iezekil » Нед 18 мар 2012 22:12


при положение че съм виждал на старо по 30 и 60 лв.помпи....


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Пон 19 мар 2012 0:02


аха значи 2-ра ръка г/д до 60 кинта... важното е да качва гориво и да работи кат хората,че заради тази помпа сам сменил всичко и си говора сам на акъла друго кво може да бъде :talk:


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Вто 20 мар 2012 18:43


Колеги вчера купих помпата до последно работила лично аз е свалих от колата. Монтирах е обаче тя даже и не мъцна т.е не достига ток... от каде да тръгна? бушони клеморед или да провера кабелите покрай бордовия... Моля помогнете пак :bowdown


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот Iezekil » Вто 20 мар 2012 18:48


виж първо бушона и релето,мери им ли ток на тях и отзад.Ако се губи по средата значи кабели.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот vladovelin » Вто 20 мар 2012 18:50


За бензиновата помпа, мисля че беше реле 167 / долния ред,крайно дясно/.Виж дали сработва.


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Вто 20 мар 2012 18:56


релето чъка обаче помпата,не вие от сорта на подкачване,има гориво към 10л.самото реле да не се е съсипало... или ново?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот Iezekil » Вто 20 мар 2012 19:01


първо замери има ли ток на помпата,как ще я сменяш след като не знаеш дали кабелите са в ред??Нещо може да се губи,ако има напрежение пусни маса нова,само за проба,да не е тя проблема.


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Вто 20 мар 2012 19:11


Мерси за съветите утре първата ми работа е тия неща да направа и веднага ще докладвам :beer


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Чет 22 мар 2012 15:35


помпата сложена релето е прегледано обаче не отваря всеки път, т.е няма маса принудително като се даде пали като кибрит...къде да е търся тази маса по клеми някъде или да си остана с принудителната... HELP!!!!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот Iezekil » Чет 22 мар 2012 20:37


не знам дали релето е само за плюса,пробвай да го смениш с друго само за тест.Кабела можеш да го проследиш само по цвета.окато се появи някой с идея си остани с новата маса.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот radotom » Чет 22 мар 2012 21:47


mirk0 написа:...релето е прегледано обаче не отваря всеки път, т.е няма маса...

Искаш да кажеш 'не затваря' :lol:
Иначе хубаво си намерил, че масата се губи.
Контролера на колата управлява нещата спрямо +. Той е общия проводник
Демек - имаш постоянен + на единия пин на релето, а на другия контролера ти комутира масата.
Първи въпрос, че не видях - имаш ли газова? Ако да - виж превключвателя газ/бензин как е.
Размърдай хубаво релето, огледай за нагоряло по пинчето на релето, което е към маса.
Погледни куплунга на контролера.
Ако до тук всичко изглежда наред - може да имаш студени спойки в контролера - на куплунга или на транзистора, който управлява релето на помпата.
Щом въобще понякога включва значи не е изгорял - контактна история е.


Потребителски аватар
mirk0
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
Автомобил: Golf3 Gti Edition
Двигател: 2E 1996
Местоположение: Лом
Контакти:

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот mirk0 » Чет 22 мар 2012 23:14


Голфа не е имал гас никога,до колко релето му се пусна маса и всичко е ОК.Другия проблем къде изникна сега е,че датчика на водата прави кецове или по точно когато е студен двигатела до определени градуси работи много спокойно,но загрее ли оборотите не падат под 2000/мин.и са постоянно на кънтар нагоре-надлоле..В момента съм откачил датчика и колата работи много добре перфектно даже,но не ми показва t` лампата ми светка за вода но перката си включва и си охлажда...Преди около 3седмици закупих същия датчик по сериен номер и цвят но тогава колата не искаше и да запали facepalm ,ето снимка.

http://lomskia.snimka.bg/motorcycles/mo ... 8.26689262


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето

Мнениеот Iezekil » Пет 23 мар 2012 6:11


Е щом си сигурен -пак смяна на датчик и си готов,най-после ще си караш и пееш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта