Оказа се че от едната страна е просто почернела и понеже е капсолована няма оправия трябва да се купи нова.Ако някой има идея колко пари струва чисто нова или 2-ра употреба нека да пише.Благодаря предварително! Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Колеги открих проблема...След разглабане ,замерване и проверка на инсталации свалих горивната помпа
Оказа се че от едната страна е просто почернела и понеже е капсолована няма оправия трябва да се купи нова.Ако някой има идея колко пари струва чисто нова или 2-ра употреба нека да пише.Благодаря предварително! 
Оказа се че от едната страна е просто почернела и понеже е капсолована няма оправия трябва да се купи нова.Ако някой има идея колко пари струва чисто нова или 2-ра употреба нека да пише.Благодаря предварително! - vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Миналата година купувах нова помпа Бош - 250лв, има и по-евтини.На старо не знам колко вървят,но не бих сложил стара помпа.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
при положение че съм виждал на старо по 30 и 60 лв.помпи....
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
аха значи 2-ра ръка г/д до 60 кинта... важното е да качва гориво и да работи кат хората,че заради тази помпа сам сменил всичко и си говора сам на акъла друго кво може да бъде 

- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Колеги вчера купих помпата до последно работила лично аз е свалих от колата. Монтирах е обаче тя даже и не мъцна т.е не достига ток... от каде да тръгна? бушони клеморед или да провера кабелите покрай бордовия... Моля помогнете пак 

- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
виж първо бушона и релето,мери им ли ток на тях и отзад.Ако се губи по средата значи кабели.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
За бензиновата помпа, мисля че беше реле 167 / долния ред,крайно дясно/.Виж дали сработва.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
релето чъка обаче помпата,не вие от сорта на подкачване,има гориво към 10л.самото реле да не се е съсипало... или ново?
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
първо замери има ли ток на помпата,как ще я сменяш след като не знаеш дали кабелите са в ред??Нещо може да се губи,ако има напрежение пусни маса нова,само за проба,да не е тя проблема.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Мерси за съветите утре първата ми работа е тия неща да направа и веднага ще докладвам 

- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
помпата сложена релето е прегледано обаче не отваря всеки път, т.е няма маса принудително като се даде пали като кибрит...къде да е търся тази маса по клеми някъде или да си остана с принудителната... HELP!!!!
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
не знам дали релето е само за плюса,пробвай да го смениш с друго само за тест.Кабела можеш да го проследиш само по цвета.окато се появи някой с идея си остани с новата маса.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
mirk0 написа:...релето е прегледано обаче не отваря всеки път, т.е няма маса...
Искаш да кажеш 'не затваря'
Иначе хубаво си намерил, че масата се губи.
Контролера на колата управлява нещата спрямо +. Той е общия проводник
Демек - имаш постоянен + на единия пин на релето, а на другия контролера ти комутира масата.
Първи въпрос, че не видях - имаш ли газова? Ако да - виж превключвателя газ/бензин как е.
Размърдай хубаво релето, огледай за нагоряло по пинчето на релето, което е към маса.
Погледни куплунга на контролера.
Ако до тук всичко изглежда наред - може да имаш студени спойки в контролера - на куплунга или на транзистора, който управлява релето на помпата.
Щом въобще понякога включва значи не е изгорял - контактна история е.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Голфа не е имал гас никога,до колко релето му се пусна маса и всичко е ОК.Другия проблем къде изникна сега е,че датчика на водата прави кецове или по точно когато е студен двигатела до определени градуси работи много спокойно,но загрее ли оборотите не падат под 2000/мин.и са постоянно на кънтар нагоре-надлоле..В момента съм откачил датчика и колата работи много добре перфектно даже,но не ми показва t` лампата ми светка за вода но перката си включва и си охлажда...Преди около 3седмици закупих същия датчик по сериен номер и цвят но тогава колата не искаше и да запали
,ето снимка.
http://lomskia.snimka.bg/motorcycles/mo ... 8.26689262
,ето снимка.http://lomskia.snimka.bg/motorcycles/mo ... 8.26689262
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Е щом си сигурен -пак смяна на датчик и си готов,най-после ще си караш и пееш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fixxy, Google [Bot] и 116 госта