Питанка след уравновесяване на изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Пет 11 май 2012 20:15


Незнам как губите мощност,ама моята си се наема една идея по-добре от преди(показва се и с замерване).Просто се дразня,че докато не мине 2000 оборота забива муцуната.Може да има и нещо общо с вала....преди пак го имаше това,но по-леко изразено.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот stefan4o » Пет 11 май 2012 20:17


Мирославе, остави я да си отдъхне тая кола бе, какво още искаш от нея :063:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Пет 11 май 2012 20:37


Нищо не съм и казал.Просто се дразня на проблема,ама като изхвърля всичките работи и ще се оправи.Откакто го сложих тоз маркуч само си и карам.Грам не я бъзикам.Пали и работи за 1 път :D


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот vladtod® » Съб 12 май 2012 15:08


Ето го моето " уравновесяване "
Прикачени файлове
100520122786.jpg


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот nepreklonniq » Съб 12 май 2012 18:20


vladtod® написа:Ето го моето " уравновесяване "

Добре, но нали идеята е да е свързана мембраната за ниското налягане с маркуч във филтърната кутия, след въздушния филтър? Така изпълнено като на последната снимка, не е ли равнозначно на все едно нищо не е свързано и ефекта какъв е?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот vladtod® » Нед 13 май 2012 20:07


Този отвор е направен за да поема въздух когато мембраната се движи напред , обаче въздушните течения в моторния отсек се стремят да я дръпнат назад и мотора започва да гасне, пада му мощността.С този маркуч съм неутрализирал влиянието на въздушните завихряния под капака.Едно леко духване странично на този отвор загася мотора.Преди време правих тази манипулация като колегата като го свързах с кутията на въздушния филтър,но когато подам рязко газ вакуума в кутията нарастваше и издърпваше мембраната и колата забиваше предницата, ако подавам плавно газ не го правеше, но колата беше мудна.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот nepreklonniq » Нед 13 май 2012 20:38


vladtod® написа:Този отвор е направен за да поема въздух когато мембраната се движи напред , обаче въздушните течения в моторния отсек се стремят да я дръпнат назад и мотора започва да гасне, пада му мощността.С този маркуч съм неутрализирал влиянието на въздушните завихряния под капака.Едно леко духване странично на този отвор загася мотора.Преди време правих тази манипулация като колегата като го свързах с кутията на въздушния филтър,но когато подам рязко газ вакуума в кутията нарастваше и издърпваше мембраната и колата забиваше предницата, ако подавам плавно газ не го правеше, но колата беше мудна.

До тук ясно...а тръбата как да я направя ...щутцер ...Колега, моля да дадеш някакви подробности за изработката ти! :beer
Поздрави!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот vladtod® » Пон 14 май 2012 10:30


На дупката съм навил щуцер, маркуча е от охладителна система Ф12- 14 ще излъжа, взимаш една замба Ф6-Ф8 и го перфорираш максимално.
Ето я темата с линковете за изравняване на налягания който при мен не се получиха.
viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта