Питанка след уравновесяване на изпарител.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
Незнам как губите мощност,ама моята си се наема една идея по-добре от преди(показва се и с замерване).Просто се дразня,че докато не мине 2000 оборота забива муцуната.Може да има и нещо общо с вала....преди пак го имаше това,но по-леко изразено.
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
Мирославе, остави я да си отдъхне тая кола бе, какво още искаш от нея 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
Нищо не съм и казал.Просто се дразня на проблема,ама като изхвърля всичките работи и ще се оправи.Откакто го сложих тоз маркуч само си и карам.Грам не я бъзикам.Пали и работи за 1 път 

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
vladtod® написа:Ето го моето " уравновесяване "
Добре, но нали идеята е да е свързана мембраната за ниското налягане с маркуч във филтърната кутия, след въздушния филтър? Така изпълнено като на последната снимка, не е ли равнозначно на все едно нищо не е свързано и ефекта какъв е?
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
Този отвор е направен за да поема въздух когато мембраната се движи напред , обаче въздушните течения в моторния отсек се стремят да я дръпнат назад и мотора започва да гасне, пада му мощността.С този маркуч съм неутрализирал влиянието на въздушните завихряния под капака.Едно леко духване странично на този отвор загася мотора.Преди време правих тази манипулация като колегата като го свързах с кутията на въздушния филтър,но когато подам рязко газ вакуума в кутията нарастваше и издърпваше мембраната и колата забиваше предницата, ако подавам плавно газ не го правеше, но колата беше мудна.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
vladtod® написа:Този отвор е направен за да поема въздух когато мембраната се движи напред , обаче въздушните течения в моторния отсек се стремят да я дръпнат назад и мотора започва да гасне, пада му мощността.С този маркуч съм неутрализирал влиянието на въздушните завихряния под капака.Едно леко духване странично на този отвор загася мотора.Преди време правих тази манипулация като колегата като го свързах с кутията на въздушния филтър,но когато подам рязко газ вакуума в кутията нарастваше и издърпваше мембраната и колата забиваше предницата, ако подавам плавно газ не го правеше, но колата беше мудна.
До тук ясно...а тръбата как да я направя ...щутцер ...Колега, моля да дадеш някакви подробности за изработката ти!

Поздрави!
Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.
На дупката съм навил щуцер, маркуча е от охладителна система Ф12- 14 ще излъжа, взимаш една замба Ф6-Ф8 и го перфорираш максимално.
Ето я темата с линковете за изравняване на налягания който при мен не се получиха.
viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0
Ето я темата с линковете за изравняване на налягания който при мен не се получиха.
viewtopic.php?f=22&t=118511&start=0
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта