Комбинация Valvoline i champion филтър с повечко късмет и в бокса

Symptom написа:От филтрите само Mann&Humel ,Кнехт, масло Motul 6100 10W-40 и си карай.. Хора научете се да влагате в тия коли за да искате после..
Комбинация Valvoline i champion филтър с повечко късмет и в бокса
Symptom написа:От филтрите само Mann&Humel ,Кнехт, масло Motul 6100 10W-40 и си карай.. Хора научете се да влагате в тия коли за да искате после..
Комбинация Valvoline i champion филтър с повечко късмет и в бокса
Symptom написа:Не заяждайки се пък колега ще ти кажа ,че ако съм написал нещо тука то е плод на опит.Ти не си спирал на пътя от блокирал маслен филтър шампион, налии не си запалил маслото ,въпросното Валволин.Ама нищо с километрите се научават много неща.
Колкото до Мотула, го пише конфигуратора, но ти и това сигурно го знаеш. Ама чичо петко от гаража тура 15W на всичко от косачка до танк.
wolff1 написа:Symptom написа:Не заяждайки се пък колега ще ти кажа ,че ако съм написал нещо тука то е плод на опит.Ти не си спирал на пътя от блокирал маслен филтър шампион, налии не си запалил маслото ,въпросното Валволин.Ама нищо с километрите се научават много неща.
Колкото до Мотула, го пише конфигуратора, но ти и това сигурно го знаеш. Ама чичо петко от гаража тура 15W на всичко от косачка до танк.
колега, купуваме оригинален маслен филтър шампион от германия и масло валволин. слагаме го на изрядна кола ако искаш и мойта и я караме по какъвто начин кажеш, примерно 10 000 км. ако стане проблем, не плащаш нищо. ако няма обаче, плащаш всичките разходи и от горе колкото се разберем, съгласен?
за мотула, сега видях. мойте извинения. но е по добре 5-40 от колкото 10-40, лично мнение. не че и 2те масла са пълни синтетики и мотула не е едно от най - прехвалените но както и да е
Buxpo написа:wolff1 написа:Symptom написа:Не заяждайки се пък колега ще ти кажа ,че ако съм написал нещо тука то е плод на опит.Ти не си спирал на пътя от блокирал маслен филтър шампион, налии не си запалил маслото ,въпросното Валволин.Ама нищо с километрите се научават много неща.
Колкото до Мотула, го пише конфигуратора, но ти и това сигурно го знаеш. Ама чичо петко от гаража тура 15W на всичко от косачка до танк.
колега, купуваме оригинален маслен филтър шампион от германия и масло валволин. слагаме го на изрядна кола ако искаш и мойта и я караме по какъвто начин кажеш, примерно 10 000 км. ако стане проблем, не плащаш нищо. ако няма обаче, плащаш всичките разходи и от горе колкото се разберем, съгласен?
за мотула, сега видях. мойте извинения. но е по добре 5-40 от колкото 10-40, лично мнение. не че и 2те масла са пълни синтетики и мотула не е едно от най - прехвалените но както и да е
Колега защо смяташ че 5w40 е по добре от 10w40?
golfmk1 написа:И при високи обороти температурата на маслото остава по-ниска и смазването е по-добро
Buxpo написа:Ясно колеги
То аз знам че е по рядко, но все викат че за коли на по толкова години и изминати незнайни километри е било трябвало да се слага по гъсто масло![]()
nikson85 написа:Сега новите масла ги правят без да се пресичат. То един двигател ако гори масло ако щеш и 20в40 му сложи ще го гори колкото 5в40, както каза един колега по горе при 100 градуса са едни и същи. Ползата от 15в40 е , че е по евтино , а ма на студен мотор идва по-гъсто. Значе какво излиза , че файда няма от 15в40.
wolff1 написа: Ползата от 15в40 е , че е по евтино , а ма на студен мотор идва по-гъсто. Значе какво излиза , че файда няма от 15в40.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта