Б5 въпрос за клаксона
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Б5 въпрос за клаксона
Здр. интересува ме дали тромбите на Б5 са заедно една за друга вързани или са на отделен бушон една спрямо друга,щото едната спря да работи (не съм бипкъл продължително,само веднъж на познат и спря едната)
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: въпрос за клаксона Б5
Предполагам,че са на един предпазител.Поразчукай я малко може да тръгне.
- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за клаксона Б5
Има два варината. поне при мен е така. Тромбите са две отделни и едната може да е дала фира. Сменят се много лесно през една от предните решетки на бронята. Другия варинат е пластините на волана да не дават добър контакт.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
Или да си газил в дълбока вода и да се е напълнила с вода, след няколко дни ще се оправи 

- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за клаксона Б5
Не съм газил във вода,а пластината няма нищо общо с това ,че не работи едната тромба.Знаете ли къде се намира релето за клаксона?
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
nasttii написа:Не съм газил във вода,а пластината няма нищо общо с това ,че не работи едната тромба.Знаете ли къде се намира релето за клаксона?
Щом едната работи, проблема не е в релето (на него пише 53).
При мен едната беше изгоряла (за Голф става въпрос, но принципа е същия).
Ето ти няколко картинки дано свършат работа.
На позиция 1 трябва да е релето за звукова сигнализация.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
Ако си с две, аз съм с една и като се намокри свири на половина.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
dancing_niki написа:Ако си с две, аз съм с една и като се намокри свири на половина.
Възможно е, но колегата е написал че е с две.

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
Щом знае, че е с две сигурно знае и как да им пусне ток по отделно да ги пробва дали проблема е в едната.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за клаксона Б5
Аз знам как да ги пробвам ,но се намират на лошо место,другото което е гледам,че всяка тромба си върви с оделен кабел и влиза в една шлаувка.Затова питам или са с общ кабел или не за да не свалям бронята преди да съм пробвал.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
Сам си си отговорил на въпроса. Два кабела които до едно място вървят в един шлаух, а после всеки си тръгва по направление. И двата би трябвало да тръгват от едно и също място.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
nasttii написа:Аз знам как да ги пробвам ,но се намират на лошо место,другото което е гледам,че всяка тромба си върви с оделен кабел и влиза в една шлаувка.Затова питам или са с общ кабел или не за да не свалям бронята преди да съм пробвал.
Погледна ли схемата която сложих по-нагоре???


Има дори цветовете на кабелите. Кафяв ти е минус (маса). Размени им буксите и виж коя работи и коя не - работещата свържи с кабела на неработещата, ако свирне значи че другата сирена е сдала багажа а ако не значи кабела е проблемен. За другата по същия начин. Така ще установиш проблема в сирените ли е или в кабелите. Това е най-елементарния начин.
Ако свалиш подкалника няма ли достъп? През декоративната решетка на бронята също?
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за клаксона Б5
Ще разменя тия дни буксите да видя дали е в кабелите или самата тромба и ще пиша да се знае 

- KGL
- Мнения: 801
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за клаксона Б5
За какво сваляне на брони говорите,за какви подкалници, тромбите се сменят като се свали декоративната решетка. Един гаечен ключ, не помня номера в момента, развиваш, разкачаш, сменяш и си готов.
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: въпрос за клаксона Б5
Petyoffy написа:nasttii написа:Аз знам как да ги пробвам ,но се намират на лошо место,другото което е гледам,че всяка тромба си върви с оделен кабел и влиза в една шлаувка.Затова питам или са с общ кабел или не за да не свалям бронята преди да съм пробвал.
Погледна ли схемата която сложих по-нагоре???![]()
![]()
Има дори цветовете на кабелите. Кафяв ти е минус (маса). Размени им буксите и виж коя работи и коя не - работещата свържи с кабела на неработещата, ако свирне значи че другата сирена е сдала багажа а ако не значи кабела е проблемен. За другата по същия начин. Така ще установиш проблема в сирените ли е или в кабелите. Това е най-елементарния начин.
Ако свалиш подкалника няма ли достъп? През декоративната решетка на бронята също?
Нали съм му казал на колегата, варианти колкото искаш. На който както му е удобно.
KGL написа:За какво сваляне на брони говорите,за какви подкалници, тромбите се сменят като се свали декоративната решетка. Един гаечен ключ, не помня номера в момента, развиваш, разкачаш, сменяш и си готов.
Ако трябва да сме точни при мен старите бяха с ключ 13-ка, а новите са 10-ка гайката.
