Едно малко How-To.
Става дума за голф 2 с механична рейка.
Под мястото на рейката, в което влиза кормилния лост има един винт - при отвиването му отдолу има едно цилиндърче с пружина. Тая пружина натиска цилиндърчето и обира ЛУФТА на рейката. Като мине време и се разхлопва. Сваля се пружината и между нея и цилиндърчето се туря една пластина, да речем с дебелината на монета от 2 стотинки. Затяга се и се пробва. При мен луфтът беше "баси м@@@@@"; с шайбичка с дебелина около милиметър се затегна.
Толкова. Сега пак имам луфт, ама мина време. Значи - който иска - да не го пробва - нова рейка е по-добре. Аз имам и скъсан маншон отгоре на рейката - от там влиза вода и е лошо. А - и друго - старата ми рейка е с метално притискащо цилиндърче, докато новата (със съмнителен произход) е с пластмасово и сигурно се сещате колко по-бързо се износва то.
Има сума ти майстори, готови да сменят цялата предница. Парите да се въртят... Надявам се да съм бил полезен.
На когото му тропа рейката
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: На когото му тропа рейката
Интересна тема колега, ако може да дадеш и малко снимки. Че аз една рейка разбих, сега и втората ми се струва, че зпочва да похлопва и вече започва да ми писва, ако трябва пак да я сменям.... 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: На когото му тропа рейката
Имаше стари теми за смяна лагерите и втулката на рейката на голф 2,при обиране на луфта от болта проверявайте дали прави пълен завои в двете посоки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта