






Ventoman написа:Докторе, малко ми е тежко след операцията и не ми се сяда на компютъра да ти чета глупостите. Вчера Росен момчето което ти писа последните софтове ми разказа какво си писал.
Първо колата която наричаш клиентска е точно неговия пасат![]()
А и да не беше неговата има поне 40 коли и три touareg'a на клиенти който карам. !!!
brum написа:Добре де, тъй като не отговаряш на конкретните въпроси ще напиша аз как виждам нещата и ти ще корегираш ако има нужда.
1) Отишъл си при Вальо с проблем в помпата. Свалили са я, оправили са я, качили са я на колата и проблем е нямало. Тръгнал си от там с работеща помпа и си си платил както е редно. След 10тина километра пак е спрял да работи авансатора.
2) След известно време (две седмици, месец или два месеца - не става ясно) си се върнал, свалили са ти помпата и отново са отстранили проблема. Този път пари до колкото разбрах не са ти вземали за помпата, което е коректното - гаранционен ремонт. Сменили са ти софтуера и заради този сменен софтуер се е появил проблем с пропадане на оборотите. Но от тук нататък с помпата не си имал проблеми.
3) Ходил си за промени по софтуера за да се изчисти онова пропадане по-горе, но неуспешни. Пари за вторите промени по софтуера пак до колкото разбрах не са ти вземали.
4) Сменил си маховика, но той се бил за смяна, така че със смененият маховик проблем няма.
5) Върнал си се при Вальо да ти върне заводския софтуер, но не са ти обърнали внимание достатъчно бързо и си си тръгнал.
6) Отишъл си при Дани от Монтана и там са ти корегирали софтуера и този път проблеми не е имало.
Това е общо взето историята на кратко.
Относно авансатора - ти казваш, че този който са ти свалили работи, Вальо казва, че този който са свалили първият път - не е работил. Та един на един са твърденията и няма как да се прецени кой прав и кой крив.
Сега напиши кратко и ясно в кое от по-горните има проблем и какъв е той, защото освен това, че Вальо не ти е обърнал внимание в 5) аз друг ясен проблем не срещнах.
Нещата които са в страни от твоята кола (други клиенти, карането на "клиентски" автомобили, баенето на карти и подобни) можем да ги оставим на страна за момента и после да си ги изяснявате. Важното е да се разбере точно историята и да се види кой крив и кой прав.
Аз само да вметна - не защитавам никоя страна. Най-малкото себе си - признавам си, че софтуера (вторият, от 4) с пропадането на обороти и притисането е моят. И явно е бил проблемен. Извинявам се за което. До колкото успях да разбера обаче за моят софтуер пари не са ти вземал, та се чувствам една идея по-спокоен спрямо това как се почуствах вчера.
Добре ще е да напишеш и по коя точка колко пари са ти взели. Защото ако за два пъти сваляне/качване на помпата, авансатор втора ръка и два пъти разхвърляне/почистване/събиране на помпата са ти взели 500лв - това никак не са много пари за тази работа.
Даскала™ написа:Bora99 написа:Колкото до картите, където съм хвърлял повтарям това са игри на компютъра на бридж белот, играя ги за забавление, когато имам свободно време, това че си правех майтап с тия познавания ти добре го знаеш, но с тия глупости не можеш да ме уязвиш.
Къде пренесе от игри на компютъра майтапа върху помпата.....абе и твойта не е лесна определено...
И не ти задавам провокативни въпросчета,а напълно директни,но явно няма как да ми отговориш и ти директно,а ме мислиш,че съм от отбора на Вентоман![]()
![]()
п.п неговите неща не са чисти,ама и ти май си обикалял доста майсторчета които са ти "барали" по колицата връщайки се пак и пак при Вентоман...така,че истината според мен е някъде по средата....жалко за колата...
brum написа:Добре, вече малко по-разбрано стана.
Имам две забележки.
Първо - няма как от помпата да ти се смъкнат оборотите на 820. Нито с vag-com-а. За да станат толкова трябва да е имало софтуерна намеса - смяна на софтуера с друг. Това на твоята кола става само със смяна на чиповете. Или пък да е имало някакъв друг проблем. Бората е с напречен мотор и там 820 оборота въобще не са заложени като стойност в софтуера. Тия стойности са само за коли с надлъжен мотор.
Второ - за второто сваляне на помпата. Като са я свалили вторият път старият ти авансатор къде е бил? Пратили са го към този от гарата заедно със помпата ли? Защото аз до колкото разбрах помпата там е отишла с моят авансатор на нея, човека го е свалил и е сложил друг 100% работещ авансатор и е установил, че проблема не е в авансатора. Върнал е този с който помпата е отишла при него и е казал, че проблема не е в него и той си работи. В последствие се оказало, че има стружка по буталото на авансатора и тя е правела проблема.
Тук не разбрах къде се появи при теб втори работещ авансатор. От къде се взе и кой е проверил и казал, че той работи?
Bora99 написа:brum написа:Добре, вече малко по-разбрано стана.
Имам две забележки.
Първо - няма как от помпата да ти се смъкнат оборотите на 820. Нито с vag-com-а. За да станат толкова трябва да е имало софтуерна намеса - смяна на софтуера с друг. Това на твоята кола става само със смяна на чиповете. Или пък да е имало някакъв друг проблем. Бората е с напречен мотор и там 820 оборота въобще не са заложени като стойност в софтуера. Тия стойности са само за коли с надлъжен мотор.
Колега, ами ти току що май даде отговор на проблема с претрисането - ако 820 оборота не са били заложени в тоя модел на Бората с напречен двигател, а тя работеше точно на толкова, за това и станаха тези циркове със срив на оборотите и невъзможност да подържа стандартните 903 оборота. Преди малко един колега ме светна, че е възможно да сте копирали софтуера от друга кола, тоест откраднали сте го, съжалявам, но това е точната дума и за това след като сте го присадили на моята са се получили въпросните проблеми със сривове на оборотите и ниски обороти -820.
morfei1 написа:Това с чипа от Богомил не го вярвам, най-малкото щот е оправял доста не палещи голфове...
Bora99 написа:Колега brum искам и аз да задам един въпрос.
Дали софтуеура, който Вальо ми записа на негови чипове и ми ги сложи в компа за оправяне на топлия старт и претрисането и каза, че софтуера е твой, а и ти си признаваш в предишния си пост, та дали не съм прав в съмнението си, че този софтуер е свален от кола, която е идвала при вас за друг ремонт, но е била с оправен топъл старт и вие сте го копирали и сте го свалили, тоест откраднали, дали е наистина така.Защото факт е, че софтуера ви беше погрешен, защото Дани след като сложи неговия софтуер нещата се оправиха от раз. Ако предположението ми е вярно, то тогава нещата стават много сериозни и мога да заведа дело срещу вас за кражба на интелектуална собственост и причинени вреди. Ако разследващите от следствието ви конфискуват компютрите и се окаже точно това нещо истина сте го загазили, ама много!
brum написа:morfei1 написа:Това с чипа от Богомил не го вярвам, най-малкото щот е оправял доста не палещи голфове...
И на мен не ми се връзва историята с неговия софтуер и слуката. Така че има вероятност нещо да не съм разбрал правилно от Вальо относно това.
brum написа:Спирам да пиша и очаквам с нетърпение някой да ми конфискува компютъра и да докаже, че съм крал чужд софтуер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 13 госта