Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот RadoShopa » Чет 23 авг 2012 9:38


Към автора на темата:аз никога няма да отида при него след всичко казано.....ето,виж че си постигнал целта си,за което поне аз лично благодаря,дано и други TDI-та се "спасят" :lol: :да: Наистина се проточиха нещата в темата,постовете са ти доста изчерпателни (с повтарящи детайли),което говори,че наистина си "изгорял" и си афектиран достатъчно добре :beat_butt2 Естествено,на някой хора не им харесва това (било дългите ти постове или пък самата идея) но такъв е живота :!: Предполага се,че и самият Вентоман си има избирателност към клиентите.....ти ми изглеждаш доста спокоен мъж за да преживееш всичко това и за това те е връткал,но при други може би е.....по-малко връткането :twisted: :!: Така или иначе некоректността си я има,то се вижда (сякаш с времето се увеличава,то така-един път "доказал се") и от преди да пуснеш темата,човек,който следи форума редовно би трябвало да е лееееко запознат :deal




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Ventoman » Чет 23 авг 2012 11:26


Докторе, малко ми е тежко след операцията и не ми се сяда на компютъра да ти чета глупостите. Вчера Росен момчето което ти писа последните софтове ми разказа какво си писал.

Първо колата която наричаш клиентска е точно неговия пасат :kissy:
А и да не беше неговата има поне 40 коли и три touareg'a на клиенти който карам. Толкова ти е болен мозъка както каза Владо че не заслужаваш и да ти се отговаря.
Ти като ни накара да ти сваляме помпата за втори път защо не каза че са я сваляли и отваряли другаде да те питам аз. Ти дойде след месец-два че пак почнала да крекала или нека почнем от начало че да си припомниш.

За тая твойта помпа преди да дойдеш ми звъня сигурно от година по-рано. Накрая дойде. И всеки път казваше имам път към София така че не говори врели некипели колко пъти си идвал специално заради това.
След като ти се отремонтира помпата първия път всичко беше в норми, тествахме колата всичко беше ок.
Дойде след време че пак крекала което след твойте гледанки на карти и сеенето с ръка над помпата и казвайки "картите казаха че проблема е тук някаде и е електрически" вече те мислех за тотално луд. Но на истина беше хем изместила центровка хем не си следеше авансите в движение. Явно ти тогава си ходил дет разправяш в "френския сервиз" и са ти пипали помпата. Свалихме я и за да не поставям прибързана диагноза се обадих на Иван помпаджията да я качим на неговия стенд че има управление на авансите. И понеже пишеш че там в "френския" сервиз са ти сложили твоя авансатор ми се обясняват много неща. Иван от добро сърце каза ето ти един авансатор остави ми този и с неговия авансатор който е 100% гарантиран заключи че авансатора се движи перфектно. От там пак разглабяне на помпата като в канала към авансатора имаше заседнал боклук.Сглобихме всичко и колата си заработи пак нормално но с авансатор от Иван.
Та сега я сподели каде пак са ти отваряли помпата и са ти качили стария авансатор със стружките от натрошеното бутало та си ни разигравал като маймуни та днес и Иван те препсува петшеснайсет пъти.
Когато ти свалихме помпата за първи път първо ти развих болчетата на авансатора и те повиках да видиш че е пълно със стржки там, помниш ли ги тея неща картоиграчо?
След като ти качихме първия софт който беше от Боги, и като се появи тази аномалия, звъня няколко пъти и каза ще имам път към софия едикогаси!!! Дойде и почна де сееш с ръка над помпата и каза "разиграх една игра на карти и те казаха че проблема е тук някаде и е механичен". Тогава се заговорихме че пия некви хапчета и каза че ще разиграеш една игра на карти да видиш дали ще ми помогнат. Тогава вече наистина те помислих за тотално изперкал. Замерихме колата, перфектно се държеше като горива и аванси и трябваше половин час да ти обяснявам че проблема не ти е от помпата.
Вечерта понеже се бяхме събрали с приятели на кафе който през деня те бяха виждали в сервиза се заговорихме колко си хаху, ти звъннах с надсмешка към 11-12 вечерта да те изебаваме дали си ми разиграл картите за хапчетата кадето пия. Помниш ли? Но понеже си доктор щеше да ми дадеш телефона на доцента си вика, бе я да си помогнем взаимно с него. Росен ти написа няколко софта. Не помогнаха верно и тук да те питам в кое точно ме обвиняваш мене като всеки път съм ти отделял по 2-3 часа и не съм ти искал и стотинка бе докторе? В това че ми се искаше да ти помогна ли?
Смени си някаде маховика и пак дойде, говори що говори и викаш нищо няма да правим за сега и си тръгна.
След това зънна един де и пак почна да говориш глупости. "Дай да ги видим тея чипове че тая кола тотално спре да върви". Въкам си доктора пак се побърка, как да му обясня че чиповете нямат срок на годност, не могат да изфирясат и няма как да се промени вървеже на колата. Дойде закачих я и се оказа че дебитомера е заминал, но ти защото си болен мозък задължително в нещо трябваше да ни обвиниш, но само тогава не каза че картите това са ти казали. Евала!!!
Сам ти звъннах да дойдеш да ти качим оригинален софт (така ли беше?), доиде, но за разлика от други хора аз не стм бюрократ а работник и се наложи да ме почакаш но ти най-долно си тръгна и без да звъннеш.

Към теб докторе, за мен темата е приключена. Обвиняваш ме явно за чужд софт и че не съм ти оправил проблема който явно ние сме ти го създали, а моята гледна точка е че ти си малко хаху и наивен, разигравал си ни като маймуни като ние правим едно по колата, а след това ходиш други да я базикат.

Както написах и по-горе парите за софта ще ти бъдат върнати!!! Но ти за мен, Владо, Иван, Росен, колегата ми си оставаш болен мозък!

За останалите който все едни и същи си серат по мой адрес от години макар и да нямаме никакви взаимоотношения, ви пожелавам приятен ден!!!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 23 авг 2012 15:09


Аз също да вметна - ако колата е била пасат Б5 бордо на цвят с черен кожен салон - моята е и му беше оставена да я кара. Пък как я кара - негова си работа. Ако после нещо не е наред ще го оправи :) .

Аз едно искам да разбера, че нещо не вдянах в цялата тема.

В какъв ред (хорнологичен) и колко пъти е сваляна помпата от колата. При кого е ходела и какви са били резултатите.

Аз до колкото разбрах от Вальо при първото ходене уж нещата са заработили, ти казваш, че скоро след това проблема пак се е появил. След известно време (две седмици, месец или два месеца - не става ясно) си бил пак при Вальо и пак са ти свалили помпата и са я ремонтирали.

Въпросите ми са:
1) Само тези 2 пъти ли е сваляна помпата? Ако е сваляна повече пъти - кога, защо и какви са били след това резултатите?
2) След този втори ремонт проблеми с помпата имаше ли пак или само с пропадането на оборотите?
3) Вторият път взеха ли ти пари за ремонта на помпата или беше поет гаранционно?

Като за по-горните неща е добре да се разграничат проблемите с помпата и със софтуера за да стане ясно какво точно се е случило. От помпата е това пърпорене за което споменаваш, от софтуера е пропадането на обороти и проблемите при потеглянето.

Иначе при Вальо определено има един проблем и това е организацията и разпределянето на времето.

Последна промяна от brum на Чет 23 авг 2012 15:32, променено общо 1 път.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 23 авг 2012 15:24


Ventoman написа:Докторе, малко ми е тежко след операцията и не ми се сяда на компютъра да ти чета глупостите. Вчера Росен момчето което ти писа последните софтове ми разказа какво си писал.

Първо колата която наричаш клиентска е точно неговия пасат :kissy:
А и да не беше неговата има поне 40 коли и три touareg'a на клиенти който карам. !!!



Вальо пак продължаваш да лъжеш като дърта циганка, тотално изопачаваш нещата. Значи съм прав дето писах, че си патологичен лъжец. scare Първо колата дето ме вози не беше Пасат, а Поло, а вишночервения пасат на Росен изобщо не беше там! Все пак си призна че караш клиентски коли, че чак били 40, леле мале, дано собствениците не са чели как душмански ги караш, че ми е жал за тебе. От тия 40 клиента все някои ще се намери да ти набие канчето. Второ след ремонта на помпата си тръгнах за Видин и още в началото на магистрала Хемус се появи същия проблем – силно пърпорене и загуба на мощност. Обадих ти се веднага по телефона по време на пътуването, а не както казваш след време. Когато отидох втория път спрях пред гаража на Владо помпаджията, твоя съсед, който ми прави и първия път помпата. Ти дойде и започна да умуваш от къде идва пак същия проблем, след като умува доста, ръчка по кабелите за помпата, даже отряза едни кабели, после ги запои, после пък бърка в един отвор на помпата с една отверка и даде на късо, излезе искра добре, че не я изгори, накрая свали помпата за ремонт. Владо я взе и я занесе както вече писах при един негов приятел, шеф на оторизиран сервиз на френска марка, но така той ми каза тогава, преди малко му се обадих и го попитах в кой точно сервиз, а той ми казва, че е ходил при Иван на гара Яна. Пак го попитах, ти не ми ли каза тогава, че ще отидеш в някакъв оторизиран сервиз на френска марка, не, не съм, казва, щях да ходя , но реших да отида първо при Иван на гара Яна. Там същия е разглобил, изчистил и е сложил моя авансатор, защото му нямало нищо. Така, че ти много добре знаеш, защото беше там, когато Владо взе помпата и каза, че ще я занесе на оторизиран сервиз при свой приятел, но сега използваш, че съм писал за тоя оторизиран сервиз на френска марка, но така ми беше казано от Владо. И лъжецо пак се издаде че си такъв, защото пишеш лъжи, че ти си ходил при Иван, че ти си му занесъл помпата, та той бил сложил негов авансатор, та ме препсувал петшеснйсет пъти, абе ти направо си измисляш сценарий и диалози дори: „Иван от добро сърце каза ето ти един авансатор остави ми този и с неговия авансатор който е 100% гарантиран заключи че авансатора се движи перфектно.” Значи лъжеш като за световно, колко пъти до сега си ме излъгал и продължаваш да лъжеш. Факт е, че с настройките които ми направи след второто закачане на помпата, когато си тръгнах от сервиза ти, на първия светофар при спиране колата се разтресе, но се прибрах във Видин, следващите дни ми направи впечатление че при палене студена тресе, това го нямаше преди втория ремонт на помпата. По-късно случайно забелязах, че стрелката на оборотомера показва 800 оборота. Обадих ти се, ти казваш това е невъзможно, стрелката ти не показва правилно, иди на Ваг-ком. Отидох, оборотите бяха 820. Обадих ти се пак, като ти казах и за това тресене, ти ми каза маховика ти е отишъл, ела да нагласим настройките и да се оправи това тресене, а така ще ти оправя и топлия старт. Отидох при тебе и с това повторно ръчкане на компа пък доведе до срива на оборотите, който съм го описал вече. Спирам до тук за да не се повтарям. Колкото до картите, където съм хвърлял повтарям това са игри на компютъра на бридж белот, играя ги за забавление, когато имам свободно време, това че си правех майтап с тия познавания ти добре го знаеш, но с тия глупости не можеш да ме уязвиш. Но тези неща които описах в постовете ми пак повтарям, са с цел да предпазя клиентите от такъв майстор :063: като тебе, който отгоре на всичко не само е некадърен, но и тотален лъжльо! Имаше една поговорка: Хората, които имат очи да четат, които имат уши да слушат, а които имат акъл да мислят! :012: Нека всеки да си направи извода, дали да отиде при теб или при някои друг! Но ти за мене не си никакъв клубен майстор. :не:
П.П. Е как ми бил заминал дебитомера като колата си върви на пушка! Още тогава като ми го каза и разбрах, че си гола вода!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 23 авг 2012 18:39


Добре де, тъй като не отговаряш на конкретните въпроси ще напиша аз как виждам нещата и ти ще корегираш ако има нужда.

1) Отишъл си при Вальо с проблем в помпата. Свалили са я, оправили са я, качили са я на колата и проблем е нямало. Тръгнал си от там с работеща помпа и си си платил както е редно. След 10тина километра пак е спрял да работи авансатора.

2) След известно време (две седмици, месец или два месеца - не става ясно) си се върнал, свалили са ти помпата и отново са отстранили проблема. Този път пари до колкото разбрах не са ти вземали за помпата, което е коректното - гаранционен ремонт. Сменили са ти софтуера и заради този сменен софтуер се е появил проблем с пропадане на оборотите. Но от тук нататък с помпата не си имал проблеми.

3) Ходил си за промени по софтуера за да се изчисти онова пропадане по-горе, но неуспешни. Пари за вторите промени по софтуера пак до колкото разбрах не са ти вземали.

4) Сменил си маховика, но той се бил за смяна, така че със смененият маховик проблем няма.

5) Върнал си се при Вальо да ти върне заводския софтуер, но не са ти обърнали внимание достатъчно бързо и си си тръгнал.

6) Отишъл си при Дани от Монтана и там са ти корегирали софтуера и този път проблеми не е имало.

Това е общо взето историята на кратко.

Относно авансатора - ти казваш, че този който са ти свалили работи, Вальо казва, че този който са свалили първият път - не е работил. Та един на един са твърденията и няма как да се прецени кой прав и кой крив.

Сега напиши кратко и ясно в кое от по-горните има проблем и какъв е той, защото освен това, че Вальо не ти е обърнал внимание в 5) аз друг ясен проблем не срещнах.

Нещата които са в страни от твоята кола (други клиенти, карането на "клиентски" автомобили, баенето на карти и подобни) можем да ги оставим на страна за момента и после да си ги изяснявате. Важното е да се разбере точно историята и да се види кой крив и кой прав.

Аз само да вметна - не защитавам никоя страна. Най-малкото себе си - признавам си, че софтуера (вторият, от 4) с пропадането на обороти и притисането е моят. И явно е бил проблемен. Извинявам се за което. До колкото успях да разбера обаче за моят софтуер пари не са ти вземал, та се чувствам една идея по-спокоен спрямо това как се почуствах вчера.

Добре ще е да напишеш и по коя точка колко пари са ти взели. Защото ако за два пъти сваляне/качване на помпата, авансатор втора ръка и два пъти разхвърляне/почистване/събиране на помпата са ти взели 500лв - това никак не са много пари за тази работа.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 19:11


Страно е, че разбираш за проблемния си софтуер, чак сега в тази тема.

Страно е,че с последния си пост вентоманеца се опитва да се оправдава с негови колегии, че те са писали преди това, едва ли не той сега разбира за проблема във форума. А в началото говорише все едно е той. Страно е, че всички клиенти с проблеми, които е имал, всъщност накрая се оказват проблемни клиенти.

Страно е, че отстраняването на проблема по помпата струва 70+50=130лв. който дефакто се извършва от съвсем друг човек, а нашия тигър си пляска едни близо 400процента надценка. Страно е че собственика разбира за цената на ремонта при свършен факт.

Страно е, че сменя скъпоструваща част на помпата и то с втора употреба, която по късно се оказва безпроблемна и дори при връщането и поставянето и, част от проблемите на колата изчезват, но в в друг сервиз.

Страно е,че вентоманеца се опитва да изкара другия сервиз, някакви си там, които са били разбазикали колата, а част от проблемите са изчезнали след намесата им.

Страно е също,че отивайки при въпросния Дани и смяна на чиповете и корекция по софта,вече със стария си елемент на помпата,всички проблеми по колата изчезват. И клиента, който вие изкарахте луд, лъжец е щастлив и доволен от колата си.

Аджеба, вие защо сте му взели 500лв? За сваляне и качване на помпа, че вие може да си я качвате и сваляте всяка седмица? Смяна на елемент,който в последствие работи безпроблемно? И още 150лв за оправяне на топъл-старт, който реално създава нови проблеми? Цената на оправянето на топлия старт няма да я коментирам, защото е с 200 процента повече от тази на конкуренцията, която определено се е доказала,че може да си върши работата качествено.

Аз си калкулирам едни 650лв дадени на вятъра и ми е страно, толкова много пари, а накрая едно голямо няма нищо? Отделно за да ви оправят бакиите, са похарчени още.

Как така не вземаш страна и си безпристрастен, а си работил по-софтуера на колата, като в случая си пряко замесен?

Ако ви продам развален салам и след това се надрискате, какво ще направите? Хем сте останали гладни, хем сте похарчили парите си, хем сте плащали за лекарства и на доктори, хем ви е болял г@зът от насирането? Накрая като дойдете в магазина аз ще ви кажа.. ами извинявайте, знаете ли колко е хубав и аз ядохот него, ако искате ще ви върна половината пари, дори всичките. Успокоих се, че не се е случило нещо по сериозно с вас.

Осъзнавате ли, че не може да се учите по колите на хората и на всичкото отгоре да ви плащат и то не малко?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 23 авг 2012 21:22


За софтуера - не разбирам сега. Разбрах тогава когато човека дойде там и не му е било обърнато внимание. Първият софтуер със същите проблеми е бил от Богомил, или поне до мен стигна такава информация.

А за ценообразуването - тия 130лв дето ги споменаваш нещо не включват авансатор и качване/сваляне на помпата. Ама мисля, че не сме ние хората дето трябва да образуваме цените. Когато всичко се изясни и се види кое колко е плащано и какво включва тогава може да се говори.

Относно смененият авансатор - ти видял ли някъде точно казано колко пъти е сваляна помпата, от кого и какво се е случило? Нещата са толкова объркано написани, че нищо не е ясно. Мислиш ли, че при работеща помпа някой ще тръгне да я сваля за да качи стар авансатор пълен със стружки? Тука нещо не ти ли се струва странно? Ти не знам какво прочете, но при второто сваляне на помпата при Вальо проблема с авансатора е бил отстранен. Дани след това е корегирал само софтуерните проблеми дето са били останали. Ще ми се да видя как само със софтуер ще излекуваш помпа с болкирал авансатор.

Относно страната която вземам - да, със софтуреа нещо съм объркал. Признавам си го. За този софтуер пари обаче не са вземани. Парите са били за първия софтуер от Богомил.

А сега се опитвам да разбера дали т'ва написаното от мен по-горе като сценарии е вярно. И ако е вярно - както писах по горе некоректно е било отношението на Вальо само като не е обърнал внимание последния път на човека и не му е сложил заводския софтуер.

Никога не съм казал, че човека нещо е излъгал. Казвам, че не е ясно точно какво се е случило, защото историята е написана емоционално и объркано. Опитвам се да изясня нещата и затова задавам кратки и конкретни въпроси. Обаче отговори не получава. Защо?


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 23 авг 2012 22:42


brum написа:Добре де, тъй като не отговаряш на конкретните въпроси ще напиша аз как виждам нещата и ти ще корегираш ако има нужда.

1) Отишъл си при Вальо с проблем в помпата. Свалили са я, оправили са я, качили са я на колата и проблем е нямало. Тръгнал си от там с работеща помпа и си си платил както е редно. След 10тина километра пак е спрял да работи авансатора.

2) След известно време (две седмици, месец или два месеца - не става ясно) си се върнал, свалили са ти помпата и отново са отстранили проблема. Този път пари до колкото разбрах не са ти вземали за помпата, което е коректното - гаранционен ремонт. Сменили са ти софтуера и заради този сменен софтуер се е появил проблем с пропадане на оборотите. Но от тук нататък с помпата не си имал проблеми.

3) Ходил си за промени по софтуера за да се изчисти онова пропадане по-горе, но неуспешни. Пари за вторите промени по софтуера пак до колкото разбрах не са ти вземали.

4) Сменил си маховика, но той се бил за смяна, така че със смененият маховик проблем няма.

5) Върнал си се при Вальо да ти върне заводския софтуер, но не са ти обърнали внимание достатъчно бързо и си си тръгнал.

6) Отишъл си при Дани от Монтана и там са ти корегирали софтуера и този път проблеми не е имало.

Това е общо взето историята на кратко.

Относно авансатора - ти казваш, че този който са ти свалили работи, Вальо казва, че този който са свалили първият път - не е работил. Та един на един са твърденията и няма как да се прецени кой прав и кой крив.

Сега напиши кратко и ясно в кое от по-горните има проблем и какъв е той, защото освен това, че Вальо не ти е обърнал внимание в 5) аз друг ясен проблем не срещнах.

Нещата които са в страни от твоята кола (други клиенти, карането на "клиентски" автомобили, баенето на карти и подобни) можем да ги оставим на страна за момента и после да си ги изяснявате. Важното е да се разбере точно историята и да се види кой крив и кой прав.

Аз само да вметна - не защитавам никоя страна. Най-малкото себе си - признавам си, че софтуера (вторият, от 4) с пропадането на обороти и притисането е моят. И явно е бил проблемен. Извинявам се за което. До колкото успях да разбера обаче за моят софтуер пари не са ти вземал, та се чувствам една идея по-спокоен спрямо това как се почуствах вчера.

Добре ще е да напишеш и по коя точка колко пари са ти взели. Защото ако за два пъти сваляне/качване на помпата, авансатор втора ръка и два пъти разхвърляне/почистване/събиране на помпата са ти взели 500лв - това никак не са много пари за тази работа.



1) Отишъл си при Вальо с проблем в помпата. Свалили са я, оправили са я, качили са я на колата и проблем е нямало. Тръгнал си от там с работеща помпа и си си платил както е редно. След 10тина километра пак е спрял да работи авансатора.

1-!!! - Точно така, 500 лв ремонт на помпата с частите, 200 лв. сваляне и качване и 200 лв. авансатор – всичко 900 лв

2) След известно време (две седмици, месец или два месеца - не става ясно) си се върнал, свалили са ти помпата и отново са отстранили проблема. Този път пари до колкото разбрах не са ти вземали за помпата, което е коректното - гаранционен ремонт. Сменили са ти софтуера и заради този сменен софтуер се е появил проблем с пропадане на оборотите. Но от тук нататък с помпата не си имал проблеми.

2-!!! – При втория ремонт, след като закачи помпата (нещата с пърпоренето и спадане на мощността повече не се появиха, оказа се запушен авансатор, неизчистен добре при първия ремонт на помпата), Вальо направи настройки с Ваг-кома, тръгнах си от сервиза му, на първия светофар при спиране колата се разтресе, но продължих и се прибрах във Видин. На следващия ден като запалих започна видимо да претриса. Това претрисане се появи за първи път и продължи при всяко палене студена. Обадих се на Вальо, той каза, че маховика си е заминал, уточнявам: преди втория ремонт маховика си беше наред, претрисаше, но съвсем незабележимо и то само при минусови температури през зимата ( а тогава беше август месец миналата година), не може за 2 дена изведнъж да е заминал, няма как просто да стане това. Като говорих с Вальо той каза ела и ще ти наглася така настройките да се минимизира влиянието на разбития маховик и ще ти се оправя и топлия старт, съгласих се. Междувременно забелязах, че стрелката на оборотомера показва 800 оборота изключена от скорост, обадих му се, а той, не може да бъде, трябва да са стандартните за модела 903 оборота, стрелката ти показва грешно, иди на Ваг Ком, отидох, дадох 10 лв. за диагностика, показва 820 оборота. Значи сега вече ми е ясно, че той с настройките по помпата някак си е свалил оборотите. Когато отидох при Вальо, той ми свали компютъра, сложи записваеми чипове, топлия старт се оправи, но се появи срива в оборотите, който вече описах. Тези ходения при него бяха 4 или 5 пъти от есента миналата година до края на май тази година, не ми е взимал пари с изключение когато ми сложи чипове за 150 лв, но аз дадох още пари по пътища и диагностики във Видин, защото ходих още няколко пъти на диагностика.


3.Ходил си за промени по софтуера за да се изчисти онова пропадане по-горе, но неуспешни. Пари за вторите промени по софтуера пак до колкото разбрах не са ти вземали.

3-!!! - Ходил съм само при Вальо, с изключение на 1 път когато отидох края на есента при Дани, но той успя чрез Ваг Кома да ми вдигне оборотите до 860, но ми каза, че за да се оправи проблема трябва да се свали компютъра, да се презапишат чиповете, но с неговия софтуер, но това значеше да му платя отново за софтуера, който струваше 200 лева, аз се отказах и реших да отида пак при Вальо, защото вече му бях платил 150 лева за да ми оправи тресенето и топлия старт.

4) Сменил си маховика, но той се бил за смяна, така че със смененият маховик проблем няма.

4-!!! - Смених маховика, който както вече писах, проблеми нямаше до втория ремонт на помпата, Вальо каза смени си маховика, защото този срив е от него, даже ми даде за пример подобен случай и ела пак при мене да оправиме настройките. Пролетта смених маховик и съединител, последния също нямаше проблеми, отлепваше си по-ниско от средата, дадох 1400 лв за комплекта, но проблема със срива си остана. Обадих му се, че съм сменил маховика и пак се получава тоя срив на оборотите, кога да ида при него, а той ми вика, абе дори и да сменим софтуера надали ще се оправи тоя срив. Е, добре де преди да го сменя ми казваше, че ще се оправи, после че няма! Тогава реших да ида при него поне да ми върне оригиналните настройки за да се оправят оборотите и да няма тоя срив, въпреки че очаквах пък да се появи пак проблема с топлото палене, но вече ми беше писнало от тия ниски обороти 820 и тоя срив след 3 минути работа на двигателя. Проблемите с карането при ниски обороти описах подробно в предишните ми постове.


5) Върнал си се при Вальо да ти върне заводския софтуер, но не са ти обърнали внимание достатъчно бързо и си си тръгнал.

5-!!! - Дали е достатъчно бързо или не, ами като отида при него към 10 часа ми идва ред към 17-18 часа, вече описах многократно това висене от порядъка на 7-8 часа чакане при величието. И това е било при всяко ходене след уговорка.


6) Отишъл си при Дани от Монтана и там са ти корегирали софтуера и този път
проблеми не е имало.
Това е общо взето историята на кратко.

6-!!! - Точно така, отидох при Дани и го помолих, не може ли вместо 200 лева да ми вземе по-малко, защото се набутах достатъчно вече, Дани ми влезе в положението, взе само 100 лева и за половин час ми свали компютъра, свали чиповете на Вальо, сложи негови чипове и негов софтуер и нещата се оправиха, нормални 903 обороти, няма срив на оборотите, оправен топъл старт, а аз си мислех, че проблема с топлия старт ще се появи пак, но всичко стана 6 +!

Относно авансатора – описах подробно в предишния ми пост как Вальо излъга, като написа, че той ходил при Иван, явно е имал в предвид Иван от гара Яна, защото се оказа, че Владо помпаджията, който ми разглабя първия път помпата, при второто сваляне я е занесъл точно при Иван от гара Яна и там човека е казал, че авансатора е работещ и ми е сложил моя авансатор. И се чудя как може да лъже така, след като бяхме заедно, когато Владо взе демонтираната помпата и я занесе при този човек. А той даже си съчинява разговор с тоя Иван, явно, че болния мозък е Вальо, аз друго обяснение нямам!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 23 авг 2012 23:06


Добре, вече малко по-разбрано стана.

Имам две забележки.

Първо - няма как от помпата да ти се смъкнат оборотите на 820. Нито с vag-com-а. За да станат толкова трябва да е имало софтуерна намеса - смяна на софтуера с друг. Това на твоята кола става само със смяна на чиповете. Или пък да е имало някакъв друг проблем. Бората е с напречен мотор и там 820 оборота въобще не са заложени като стойност в софтуера. Тия стойности са само за коли с надлъжен мотор.

Второ - за второто сваляне на помпата. Като са я свалили вторият път старият ти авансатор къде е бил? Пратили са го към този от гарата заедно със помпата ли? Защото аз до колкото разбрах помпата там е отишла с моят авансатор на нея, човека го е свалил и е сложил друг 100% работещ авансатор и е установил, че проблема не е в авансатора. Върнал е този с който помпата е отишла при него и е казал, че проблема не е в него и той си работи. В последствие се оказало, че има стружка по буталото на авансатора и тя е правела проблема.

Тук не разбрах къде се появи при теб втори работещ авансатор. От къде се взе и кой е проверил и казал, че той работи?

Относни другите работи и ценообразуването - не мога да коментирам. Предположенията ми бяха базирани на 500лв за всичко, но 900лв вече е друга сума и не мога нищо да кажа. Не съм запознат с цените на ремонтите, но Вальо най-добре може да каже кое колко е струвало и как е образувана тази цена. На мен ако ми обявят такава цена за ремонт ще си взема помпа втора ръка за 200-300 лева.

За маховика - аз не се сещам как през vag-com-а може да се направи така, че да претриса от маховик на празен ход. Със софтуер - може, но до този момент ти казваш, че не е променян софтуера. Та явно маховика си е бил пътник. Като го свалихте беше ли разбит или не?

И както казах - при Вальо организацията на работата наистина куца и се случва така, че нещата да се замотат. При последното ходене щом си чакал 7-8 часа обаче съм съгласен, че е неприемливо.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 23 авг 2012 23:48


Даскала™ написа:
Bora99 написа:Колкото до картите, където съм хвърлял повтарям това са игри на компютъра на бридж белот, играя ги за забавление, когато имам свободно време, това че си правех майтап с тия познавания ти добре го знаеш, но с тия глупости не можеш да ме уязвиш.

Къде пренесе от игри на компютъра майтапа върху помпата.....абе и твойта не е лесна определено...
И не ти задавам провокативни въпросчета,а напълно директни,но явно няма как да ми отговориш и ти директно,а ме мислиш,че съм от отбора на Вентоман facepalm :063:


п.п неговите неща не са чисти,ама и ти май си обикалял доста майсторчета които са ти "барали" по колицата връщайки се пак и пак при Вентоман...така,че истината според мен е някъде по средата....жалко за колата...



Не съм ходил при доста майсторчета, а само при „Великия“ Вентоман - общо 7-8 пъти и само 2 пъти при обикновеното момче Дани от Монтана, което и при двете ми ходения при него постъпи честно и коректно. :applause:

Такаа относно картите, явно това те мъчи най-много и ще ти обясня за да се успокоиш. Значи от 1-2 години от време на време играя на компютъра игра на карти - обикновен белот, до 151, за забавление и отмора. Обаче преди време имах някакъв проблем и тъй като не ми излизаше от главата как ще го реша, така както си играех на компютъра на карти случайно си казах, я да видя, ако ми върви на картите и спечеля играта, значи ще ми върви и в разрешаването на проблема, изиграх цялата игра до 151 и спечелих, не след дълго проблема се разреши и от тогава когато имам някаква дилема и се чудя как да постъпя изигравам 1 игра. Мога да те уверя, че попаденията са над 90 %. И още нещо, не съм фаталист, но установих много от отдавна, че когато тръгвам за нещо важно, ако първия светофар свети зелено, нямам проблеми за това за което съм тръгнал, но ако свети червено винаги нещо ще стане и няма да ми върви. Това го установих още от студентските години в София, когато с градския автобус пътувах за да се явя на първия си изпит и тогава си казах, че ако първия светофар свети зелено ще взема изпита. Така и стана, и от тогава до днес винаги на 100 % тази закономерност със светофара остана без да ме излъже нито един път!
Драги съфорумци и ти Даскале, разказах ви неща, които можех да премълча, не че се срамувам, но не бях и длъжен да ги споделям с Вас. Всеки човек е малко или много фаталист, така че не бързайте да хвърляте камъни, ако не сте сигурни в безгрешието си в това отношение.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пет 24 авг 2012 0:19


brum написа:Добре, вече малко по-разбрано стана.

Имам две забележки.

Първо - няма как от помпата да ти се смъкнат оборотите на 820. Нито с vag-com-а. За да станат толкова трябва да е имало софтуерна намеса - смяна на софтуера с друг. Това на твоята кола става само със смяна на чиповете. Или пък да е имало някакъв друг проблем. Бората е с напречен мотор и там 820 оборота въобще не са заложени като стойност в софтуера. Тия стойности са само за коли с надлъжен мотор.

Второ - за второто сваляне на помпата. Като са я свалили вторият път старият ти авансатор къде е бил? Пратили са го към този от гарата заедно със помпата ли? Защото аз до колкото разбрах помпата там е отишла с моят авансатор на нея, човека го е свалил и е сложил друг 100% работещ авансатор и е установил, че проблема не е в авансатора. Върнал е този с който помпата е отишла при него и е казал, че проблема не е в него и той си работи. В последствие се оказало, че има стружка по буталото на авансатора и тя е правела проблема.

Тук не разбрах къде се появи при теб втори работещ авансатор. От къде се взе и кой е проверил и казал, че той работи?





Колега, ами ти току що май даде отговор на проблема с претрисането - ако 820 оборота не са били заложени в тоя модел на Бората с напречен двигател, а тя работеше точно на толкова, за това и станаха тези циркове със срив на оборотите и невъзможност да подържа стандартните 903 оборота. Преди малко един колега ме светна, че е възможно да сте копирали софтуера от друга кола, тоест откраднали сте го, съжалявам, но това е точната дума и за това след като сте го присадили на моята са се получили въпросните проблеми със сривове на оборотите и ниски обороти -820.

Относно втория авансатор, този авансатор Вальо ми го свали от помпата, че бил си заминал, това е моят авансатор, който си го носих с мен при второто ми идване за помпата. След като Вальо свали помпата, Владо помпаджията я взе и заедно с моя авансатор я занесе при неговия приятел Иван от гара Яна. Там се оказало, че моя авансатор е работещ, сложили са го него, а демонтирания авансатор, който си е пак работещ, твоя авансатор ми го върнаха, и тогава поисках от Вальо да си го вземе и да ми върне парите и т.н. и т.н. и не смятам повече да описвам наново и наново всичко това, защото вече ми писна! Кой е разбрал, разбрал, кой не е, да е разбрал! Повтарям само, че който иска да иде при Вальо прав му път, аз описах преподробно проблемите, които ми създаде тоя човек и съм сигурен, че поне няколко човека съм спасил от подобни неприятни случки. Някои колеги вече ми благодариха на лични и това ме
напълно ме удовлетворява и ме кара да мисля, че не съм си изгубил времето напразно!


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Пет 24 авг 2012 1:19


Bora99 написа:
brum написа:Добре, вече малко по-разбрано стана.

Имам две забележки.

Първо - няма как от помпата да ти се смъкнат оборотите на 820. Нито с vag-com-а. За да станат толкова трябва да е имало софтуерна намеса - смяна на софтуера с друг. Това на твоята кола става само със смяна на чиповете. Или пък да е имало някакъв друг проблем. Бората е с напречен мотор и там 820 оборота въобще не са заложени като стойност в софтуера. Тия стойности са само за коли с надлъжен мотор.






Колега, ами ти току що май даде отговор на проблема с претрисането - ако 820 оборота не са били заложени в тоя модел на Бората с напречен двигател, а тя работеше точно на толкова, за това и станаха тези циркове със срив на оборотите и невъзможност да подържа стандартните 903 оборота. Преди малко един колега ме светна, че е възможно да сте копирали софтуера от друга кола, тоест откраднали сте го, съжалявам, но това е точната дума и за това след като сте го присадили на моята са се получили въпросните проблеми със сривове на оборотите и ниски обороти -820.




Колега brum искам и аз да задам един въпрос.
Дали софтуеура, който Вальо ми записа на негови чипове и ми ги сложи в компа за оправяне на топлия старт и претрисането и каза, че софтуера е твой, а и ти си признаваш в предишния си пост, та дали не съм прав в съмнението си, че този софтуер е свален от кола, която е идвала при вас за друг ремонт, но е била с оправен топъл старт и вие сте го копирали и сте го свалили, тоест откраднали, дали е наистина така. :mrgreen: Защото факт е, че софтуера ви беше погрешен, защото Дани след като сложи неговия софтуер нещата се оправиха от раз. Ако предположението ми е вярно, то тогава нещата стават много сериозни и мога да заведа дело срещу вас за кражба на интелектуална собственост и причинени вреди. Ако разследващите от следствието ви конфискуват компютрите и се окаже точно това нещо истина сте го загазили, ама много!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Пет 24 авг 2012 3:37


morfei1 написа:Това с чипа от Богомил не го вярвам, най-малкото щот е оправял доста не палещи голфове...


И на мен не ми се връзва историята с неговия софтуер и слуката. Така че има вероятност нещо да не съм разбрал правилно от Вальо относно това.

Пък и издирих софтуерите дето съм пращал за тая бора. Два са - първият с топло палене и изолиран ЕГР (той проблем няма) и вторият има корекции за претрисащ маховик - там обаче виждам проблема описан по-горе. Та на 100% тоя софтуер с 820то оборота е мой.

Bora99 написа:Колега brum искам и аз да задам един въпрос.
Дали софтуеура, който Вальо ми записа на негови чипове и ми ги сложи в компа за оправяне на топлия старт и претрисането и каза, че софтуера е твой, а и ти си признаваш в предишния си пост, та дали не съм прав в съмнението си, че този софтуер е свален от кола, която е идвала при вас за друг ремонт, но е била с оправен топъл старт и вие сте го копирали и сте го свалили, тоест откраднали, дали е наистина така. :mrgreen: Защото факт е, че софтуера ви беше погрешен, защото Дани след като сложи неговия софтуер нещата се оправиха от раз. Ако предположението ми е вярно, то тогава нещата стават много сериозни и мога да заведа дело срещу вас за кражба на интелектуална собственост и причинени вреди. Ако разследващите от следствието ви конфискуват компютрите и се окаже точно това нещо истина сте го загазили, ама много!


Олеле каква стана тя с тая интелектуална собственост :) . Аз най-откровенно заявявам, че никога не съм качвал чужд софтуер. Не поради друго, ами щото читав софтуер до сега съм срещал 1-2 пъти и то по случай нямащи нищо общо с твоя.

Точно за този проблем някой трябва да е крал софтуер от кола с надлъжен мотор и претрисащ маховик. Само че има едно подробност - тия с надлъжния мотор го нямат точно този проблем с претрисащите маховици и трудно ще се намери такъв "оправян" софтуер :) .

Спирам да пиша и очаквам с нетърпение някой да ми конфискува компютъра и да докаже, че съм крал чужд софтуер :) .

Пък който иска да дриска.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Пет 24 авг 2012 10:29


brum написа:
morfei1 написа:Това с чипа от Богомил не го вярвам, най-малкото щот е оправял доста не палещи голфове...


И на мен не ми се връзва историята с неговия софтуер и слуката. Така че има вероятност нещо да не съм разбрал правилно от Вальо относно това.


Да, не съм бил разбрал правилно нещо :) . Софтуер от Богомил е имало и е бил стандартните неща - от тия софтуери дето качват конете и в комбинация с това оправят топлото палене. Това е плащания софтуер при първият ремонт на помпата и е бил 200лв. Т'ва са 200 от онези 900лв.

И Вальо твърди, че ти е взел 700лв за помпата. В тези 700лв за помпата имаш ремонтен комплект (всички гарнитури в помпата), авансатор втора ръка, бутало на авансатора (ново), две втулки, райбероване за тези втулки, отделно труд по ремонт на помпата, качване на помпата на стенд в Bosch сервиза за помпи и качване и сваляне на помпата на колата. Авансатора дето горе обясняваш, че е 200лв втора ръка според Вальо не е бил толкова, а 100лв или 110лв.

700лв пак са много пари за помпа. Ама ако ремонтите са били всичките описани по-горе май не са толкова много. Винаги можеш да се обадиш в сервиз за помпи и да питаш при свалена помпа за по-горните неща колко пари ще струва. После да пишеш резултатите тук.

Ти общо колко пари си оставил при Вальо? Сумарно? Имали ли е оставяне на пари след тези 900лв? Ако да - има вероятност и за моя софтуер да са ти взели пари и ако е така (и двете страни, ти и Вальо) потвърдите една и съща сума парите за този софтуер, те ще ти бъдат върнати. Лично от мен след като се изясни всичко по случката!

Аз имам още едно въпросче - при второто ходене при Вальо след като помпата е направила пак проблем бил ли е пипан авансатора? Защо изолацията на кабелите е била сменена (вместо термосвиваем шлаух по запоените кабели на сменният авансатор е имало изолирбанд)?

Не искам да изглежда все едно те нападам, пак казвам - опитвам се да изясня нещата. Не защото аз съм замесен - дреме ми, аз пари от софтуер не правя освен в много редки случай (май само 2 пъти за 2 години). Искам да стане ясно кое колко е струвало, какво е било и какви са били последиците.

brum написа:Спирам да пиша и очаквам с нетърпение някой да ми конфискува компютъра и да докаже, че съм крал чужд софтуер :) .


Е явно няма все пак да спра да пиша. Щото все още разни неща в цялата история се разминават и губят.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Brezel » Пет 24 авг 2012 11:15


не ме бъркайте в цялата история.

Мой софтуер може да получи всеки клиент САМО при мен или описаните в http://www.adler-auto.bg/kontakt.html представители! Не носим отговорност за коли които са се сдобили (вероятно) с мой софтуер по друг начин! Ще се радвам ако ме държите настрана от тази тема. До сега паленето и тресенето съм оправил на всяка кола чиито собственик е дошъл при мен и си е платил. Оценки относно софтуера ми или рекламации приемам на място в гр.Годеч.

С уважение
инж. Богомил Богомилов

Адлер Ауто България
tel: 0888931886
web: www.adler-auto.bg
mail: info@adler-auto.bg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта