
Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Отново да поизтупаме прахта от темата с малко проблеми,преди няколко дни ходих с мой приятел до един майстор газаджия в Самоков да си вземе колата защото я беше оставил за монтаж на газож инжекцион,взехме колата и майстора му вика ламбда сондата ти е за смяна защото не давала правилни стойности и обясни за симптомите,аз го попитах дали може да сложи обикновенна газова на моя АЕК и така се заговорихме за моя двигател и от дума на дума той вика я запали да я чуя как работи,запалих поработи малко и вика ако не бързаш дай да я закачиме да и направиме една диагностика че имам едни съмнения,закачихме я и първоото нещо дето ми каза е че има голяма вероятност щом колата ми е внос от Италия да е както той каза леко чипната,второто нещо каза ми че инжекторите ми били "раклепани" или с други думи оставали повече от необходимото време отворени,дросела не бил където трябва имал нужда от адаптаця и последните две неща с които ме зарадва бяха дебитомера,който бил почти пътник и може би ламда сондата,и сега се чудя какво да правя за дроела каза че ще го адаптира(обучи) и за него няма проблем но другите неща ме притесняват,също така ми каза че колата харчила много а аз това не съм го усетил според мен си харчи нормално както преди. 

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
А според мен, най-добре си карай колата и не се занимавай с такива майстори
От такива разбирачи аман
Той човека индиректно ти е казал, че трябва да си продадеш колата и да си купиш друга

От такива разбирачи аман

Той човека индиректно ти е казал, че трябва да си продадеш колата и да си купиш друга

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Garchev написа:А според мен, най-добре си карай колата и не се занимавай с такива майстори![]()
От такива разбирачи аман![]()
Той човека индиректно ти е казал, че трябва да си продадеш колата и да си купиш друга
Той човека ми вика мога да я оправя ама трябват пари и викам колко той вика ами окло 500лв иначе вика или си я карай така или я продавай

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Баси варела караш, честно..
Това ми звучи като че човека е извадил ел. схема на мотора, наплюнчил е пръста и карай под ред.. нищо ли не каза за бензиноватапомпа и температурните датчици.. щото така като слушам как работи двг-то ми се струва че са тръгнали

Това ми звучи като че човека е извадил ел. схема на мотора, наплюнчил е пръста и карай под ред.. нищо ли не каза за бензиноватапомпа и температурните датчици.. щото така като слушам как работи двг-то ми се струва че са тръгнали

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Iago написа:Баси варела караш, честно..![]()
Това ми звучи като че човека е извадил ел. схема на мотора, наплюнчил е пръста и карай под ред.. нищо ли не каза за бензиноватапомпа и температурните датчици.. щото така като слушам как работи двг-то ми се струва че са тръгнали
Абе да ти кажа и аз снам че повечето неща дето ми ги каза са глупости,но все пак викам я да попитам да видя какво ше кажете вие сега говорих със SpeedLine утре ше я закачиме на диагностиката и ше видиме оня дали ме е омагьсвал

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Амииии както си мислех стана,отидох днеска при Станислав закачихме я колата поработи 10-ина минути,почовъркаха я навсякъде и не откриха нищо нередно освен свещите,смених ги като се прибрах и сега ще видя утре сутринта как ще се държи колата 

- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Няма нищо нередно по мотора
Даже изтрихме сервизната индикация 


- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
ГоУеми сте и двамата с Бобката задължен съм ви 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Да напомня, че има и технически раздел.
Редно би било според мен, да търсиш решение там, а в силовия да остане тунинга на мотора, ако има такъв.
За да не сметнеш, че се заяждам, ще ти дам съвет за развитие.
Дано само не бъркам, но твоя блок и този на 1.8 би трябвало да са ееднакви и да си и ти с 81мм бутало. Ако е така:
Смяна на коляновия вал с такъв от 1.8 или 2.0 и от блока да се извадят 1.8 или 1.9
Обпрудвана глава от пф/пб ( 2-ка гти), вкл с вала. За мен този вал е най-добрия от 8в моторите на хидравлика.
Има вариат с подходящи бутала мотора да се сгъсти допълнително. Дотук все говоря за стокови частк, което ще рече- много евтино и достъпно.
Ако искаш за някаквя сума пари да извлечеш максимума от мощност, това е един от малкото варианти.
Редно би било според мен, да търсиш решение там, а в силовия да остане тунинга на мотора, ако има такъв.
За да не сметнеш, че се заяждам, ще ти дам съвет за развитие.
Дано само не бъркам, но твоя блок и този на 1.8 би трябвало да са ееднакви и да си и ти с 81мм бутало. Ако е така:
Смяна на коляновия вал с такъв от 1.8 или 2.0 и от блока да се извадят 1.8 или 1.9
Обпрудвана глава от пф/пб ( 2-ка гти), вкл с вала. За мен този вал е най-добрия от 8в моторите на хидравлика.
Има вариат с подходящи бутала мотора да се сгъсти допълнително. Дотук все говоря за стокови частк, което ще рече- много евтино и достъпно.
Ако искаш за някаквя сума пари да извлечеш максимума от мощност, това е един от малкото варианти.
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
двигателя ми се струва че е малко тромав бавноразвиващ защо говоря така защото снощи ходих на гонките и като чух звука на едно Рено мисля че е или 1.8 пълна инжекция или 2.0 16v аз сам с 1.6 100 коня имам спортен ауспух обаче де да знам от какво може да е ??
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
persiii11 написа:двигателя ми се струва че е малко тромав бавноразвиващ защо говоря така защото снощи ходих на гонките и като чух звука на едно Рено мисля че е или 1.8 пълна инжекция или 2.0 16v аз сам с 1.6 100 коня имам спортен ауспух обаче де да знам от какво може да е ??
Това няма нищо общо с темата дотук.
Да не говорим, че разликата между Голф 3 със 101к.с. и Голф 4 - 101к.с. е от земята до небето, както в самите коли, така и в моторите...
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
pe6kata написа:Да напомня, че има и технически раздел.
Редно би било според мен, да търсиш решение там, а в силовия да остане тунинга на мотора, ако има такъв.
За да не сметнеш, че се заяждам, ще ти дам съвет за развитие.
Дано само не бъркам, но твоя блок и този на 1.8 би трябвало да са ееднакви и да си и ти с 81мм бутало. Ако е така:
Смяна на коляновия вал с такъв от 1.8 или 2.0 и от блока да се извадят 1.8 или 1.9
Обпрудвана глава от пф/пб ( 2-ка гти), вкл с вала. За мен този вал е най-добрия от 8в моторите на хидравлика.
Има вариат с подходящи бутала мотора да се сгъсти допълнително. Дотук все говоря за стокови частк, което ще рече- много евтино и достъпно.
Ако искаш за някаквя сума пари да извлечеш максимума от мощност, това е един от малкото варианти.
А 1.8 или 2.0 колянов вал дали ще пасне без преправяния и около колко коня ще повиши мощността?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
на АЕК най удачния вал кой е само на 2Е ли?
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
Ако пасне ще покачи точно 0 коня
Как да ги покачи е човек 


- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
golfmk1 написа:Ако пасне ще покачи точно 0 коняКак да ги покачи е човек
С малки доработки пасва за повдигане на коне да ясно е остават си пак 101,но става по динамичен мотора и не се чуди толкова вече 2 години и повче карам с него

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта