golf 3 1.6 ABU яко тракане на клапани

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 02 ное 2006 22:39


така ще папаш от вала (разпределителния) Колата харчи и не върви..... нали?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 ное 2006 22:44


Бе да ти кажа, харчлъка от пулно до празно на резервоара (70 л) ми излезе около 6.2 (главно извънградско), а за вървенето не знам, защото над 200 км/ч ме хвана шубето да вдигна... :twisted:
Естественно, този разход не включва такива скорости. Бях със семейството си


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 02 ное 2006 22:46


ми карай така.......


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 03 ное 2006 9:27


Bobby_ написа:ти ме взе на бъзик с това АБУ :( то е малко по густо но е достатъчно мазничко за да няма сух старт а и деяни на температура!

Да наистина е важно да държи на висока темп. Примерно с 10w40 Мотул за градско е по добре от колкото за извънградско май.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 03 ное 2006 11:46


te mai vsi4ki trakat :D 6toto i az trakam kato zapalq


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 03 ное 2006 11:47


оф тая кирилица ще ме омори :D


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пет 03 ное 2006 13:02


toci_83 написа:оф тая кирилица ще ме омори :D

и правописа....;)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 03 ное 2006 19:18


тракат или от липса на масло( старо е, гадно е, рядко е или няма масло) или от заминали повдигачи или от липса на налягане на маслото в системата.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 03 ное 2006 19:50


Само да попитам: кога по-бързо стига маслото до повдигачите - когато е по-рядко или по-гъсто?
Защото съм забелязал,че когато е по-студено лампата за маслото гасне по-бързичко :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 03 ное 2006 19:55


Даскала написа:Само да попитам: кога по-бързо стига маслото до повдигачите - когато е по-рядко или по-гъсто?
Защото съм забелязал,че когато е по-студено лампата за маслото гасне по-бързичко :roll:


Когато е студено маслото е гъсто.Щом на загрял мотор ти гасне по-бавно лампата -> помпата е тргнала да заминава.Маслото трява да стига еднакво бързо до повдигачите независимо от гъстотата му ( от околната температура ).Ако маслото е с подходящ вискозитет и при - 15 и при +40 не трябва да има проблеми.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 03 ное 2006 21:40


Колега смени гумичкит ена клапаните и маслото сложи му 15W40 на Castrol HМ мисля че ще си оправиш положението :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 03 ное 2006 22:16


Bobby_ написа:тракат или от липса на масло( старо е, гадно е, рядко е или няма масло) или от заминали повдигачи или от липса на налягане на маслото в системата.
.. или от доста пришлайфано легло на клапаните... както се е получило при мен! Според документацията, ако леглото се шлайфа прекалено, плунжера на повдигача изкача над допустимия размер и вече не може да се самоцентрова...
Но това може да го впишем в графата 'заминали повдигачи'... Само дето какво е лечението? Нова глава ли?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 03 ное 2006 23:55


radotom написа: какво е лечението? Нова глава ли?


Май да :roll:


Потребителски аватар
panasonicsds
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот panasonicsds » Съб 04 ное 2006 13:00


ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ СИ БЕШЕ ЗАМИНАЛ
[/url]


Потребителски аватар
panasonicsds
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот panasonicsds » Съб 04 ное 2006 13:04


Bobby_ написа:така ще папаш от вала (разпределителния) Колата харчи и не върви..... нали?
ПРАВ СИ ХАРЧИ И НЕ ВАРВИ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 54 госта