golf 3 1.6 ABU яко тракане на клапани
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Даскала написа:Само да попитам: кога по-бързо стига маслото до повдигачите - когато е по-рядко или по-гъсто?
Защото съм забелязал,че когато е по-студено лампата за маслото гасне по-бързичко
Когато е студено маслото е гъсто.Щом на загрял мотор ти гасне по-бавно лампата -> помпата е тргнала да заминава.Маслото трява да стига еднакво бързо до повдигачите независимо от гъстотата му ( от околната температура ).Ако маслото е с подходящ вискозитет и при - 15 и при +40 не трябва да има проблеми.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
.. или от доста пришлайфано легло на клапаните... както се е получило при мен! Според документацията, ако леглото се шлайфа прекалено, плунжера на повдигача изкача над допустимия размер и вече не може да се самоцентрова...Bobby_ написа:тракат или от липса на масло( старо е, гадно е, рядко е или няма масло) или от заминали повдигачи или от липса на налягане на маслото в системата.
Но това може да го впишем в графата 'заминали повдигачи'... Само дето какво е лечението? Нова глава ли?
- panasonicsds
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- panasonicsds
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта